Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - MrChris

Strony: [1]
1
Aktualności / [[DISCORD CHAT]]]
« dnia: Czw, 16 Lis 2017, 00:24:19 »
Zrobiłem forumowego discorda do prostszej i wygodniejszej komunikacji. Oczywiście administracja forumowa otrzymuje identyczne uprawnienia na Discordzie. Mam nadzieję, że ożywi to troszeczkę społeczność :)

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ



2
Poproś o pomoc / Autostrut - jak wyłączyć.
« dnia: Wto, 22 Sie 2017, 13:17:18 »
Cześć. Ostatnio naszło mnie na pojazdy lądowe i napotkałem problem, koła i automatyczny autostrut. Czy jest możliwość wyłączenia tego ustrojstwa?

3
Inne / Wypocinki MrChrisa
« dnia: Wto, 28 Lut 2017, 20:17:43 »
Cześć! Ostatnio coraz częściej zaczynam sobie dłubać w KSP nad kreacjami jakie akurat wpadną mi do głowy. Postanowiłem więc stworzyć swój własny temacik w którym to będę wystawiony na ogień waszej krytyki - a może pochwał :).


Na pierwszy rzut idzie helikopter szturmowy RedShard ( wiem, oryginalna nazwa ).
Helikopter wznosi się dzięki turbinie napędzanej silnikiem S3 KS-25 ( oryginalnie był silniki odrzutowe jednak okazały się o wiele za słabe ). Na ogonie znajduje się śmigło ogonowe do zmiany kierunku lotu oraz mniejszy S3 KS-25 do walki z rotacją. Niestety drag wytwarzany przez wirnik główny jest tak duży, że bez silnika się nie obejdzie. Wszystko wspomagane jest dwoma kołami reakcyjnymi jako żyroskop. Lot jest można powiedzieć - stabilny. Ściąga lekko na lewą stronę przez silnik na ogonie ale z Joystickiem spokojnie da się to kontrować.

Osiągi: Maszynka osiąga prędkość zaledwie 108km/h przy wadze 11.9t z pełnym uzbrojeniem. Prędkość wznoszenia to ok. 15m/s.
Wyposażenie: Osiem rakiet TOW, dwie rakiety powietrze-powietrze Sidewinder, 74 rakiety Hydra, działko strzelca M230 30mm, Vulcan 20mm obrotowe działko pilota oraz dwa generatory ECM.

338 obiektów.

Rozwój:
-Wersja ze zmiennym natarciem łopat. Jest wersja beta jednak fizyka KSP uniemożliwia mi stworzenia wirnika który nie wpadał by w wibracje po dołożeniu rotatorów. Mechanizm na wzór prawdziwego nie wchodzi w grę, od razu się łopaty rozpadają na wszystkie strony bądź kręcą wokół siebie.




Modyfikacje: BDArmory, MagicSmokeIndustries, Firespiter.

Mała prezentacja. Lot trochę chaotyczny gdyż mam przyzwyczajenie do latania w Armie  :). ( wybaczcie, monter ze mnie marny   :-[ )



________________________________________________________________________________________________

MA-8

O wiele prostsza konstrukcja od RedSharka również napędzana tym samym silnikiem. Wirnik jest nieco zmieniony, kąt natarcia delikatnie zwiększony oraz przedłużone łopaty dla zwiększenia udźwigu kosztem czasu reakcji na zmianę ciągu. W luku można zamontować dowolny element który nie wpłynie na wyważenie maszyny i będzie utrzymywała względną stabilność.
Prędkość maksymalna to ok. 150km/h a wznoszenia 10m/s. Ze względu na długie łopaty i kąt natarcia istnieje ryzyko przeciągnięcia i urwania jednej bądź większej ilości łopat co kończy się oczywiście katastrofą. ( niestety jest to pierwsza wersja MA-8 [ które jak widać wygląda jak MI-8 ] o mniej opływowym kształcie. Wersję poprawioną straciłem z niewyjaśnionych przyczyn, po prostu znikł zapis...)





Jak widać osłona turbiny jest częściowo otwarta co pozwala na wykorzystanie silnika turbiny  do walki z rotacją.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

MA-8X

Rozbudowana wersja MA-8 służąca do transportu podwieszonych ładunków. Udźwig zwiększony dwukrotnie poprzez zastosowanie układu Kamova który wynosi aktualnie 10 ton.
Kamov zbudowany poprzez powielenie turbiny i zmianę kierunku rotacji. Śmigłowiec jest BARDZO stabilny i rozwija przyzwoitą prędkość 180km/h, prędkość wznoszenia 10m/s ( bez ładunku ). Brak ładowni przez zastosowanie większego silnika, ewentualnie minimalna.

Napęd dwóch turbin zasilanych silnikami S3 KS-25. Brak wirnika ogonowego ani oraz żadnych stabilizatorów. Dwa koła reakcyjne jako żyroskop.

260 elementów.





------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

MIG-29A

Drugi raz zabieram się do tego samolotu i wydaje mi się, że za dziesiątym może wyjdzie dobrze :D. Uznałem, że ten jest na tyle dobry, że można go komukolwiek pokazać :).
Wersja druga projektu, pierwsza jest dość.. crapowata ze względu na złą skalę aczkolwiek ma kilka ciekawostek.
Napędzany dwoma Pantherami osiąga prędkość max. 1200km/h, lata bez cheatów a paliwa starczy na dłuugo. Uzbrojony w rakiety 2xR77, 2xR60, 2xR27ET + 30mm działko, Flary i Chafy.
Ze smaczków to otwierana owiewka z możliwością jej odrzucenia oraz fotel z katapultą, Umożliwia to szybką i sprawną ewakuację pilota. ( Pierwsza wersja MIG-a posiadała również możliwość demontażu i montażu obydwu silników, zrzucanych na specjalny wózek. )






Co do lotu i katapulty będzie jutro film a na chwię obecną spaghetti  ;D ( owiewka się zablokowała )







4
Poproś o pomoc / Glitch części
« dnia: Pią, 30 Sty 2015, 15:39:25 »
Witajcie!

Mam pytanie odnośnie części i przenikania ich przez siebie gdy są zamontowane do jednego pojazdu. A dokładniej chodzi o ty, czy można doprowadzić do momentu gdy jedna część będzie poruszana przez drugą w jednym pojeździe. Coś na zasadzie kolizji między sobą.

Pozdrawiam.

5
Samoloty / Mig-29
« dnia: Śro, 29 Paź 2014, 21:51:10 »
Mig którego zrobiłem dosłownie przed chwilą. Proszę o umiarkowany hejt ^^. Pierwsza maszyna jaką starałem się odwzorować z instniejącego już pierwowzoru.

Rekord prędkości 1300m/s na wysokości 17.000m. ( nie wiem jakim cudem :D )














6
Modyfikacje / DarkMultiPlayer
« dnia: Śro, 29 Paź 2014, 19:40:30 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ   ( to nie moje reklamy :/ )
 
Kolejny mod MP do kerbali. Czy jest ktoś chętny aby go przetestować w praktyce?



Jeśli tak - zapraszam na skype - berlopl

Pozdrowionka :)


PS. Widze że mod już wspominany :)  Uznajmy więc że jest to poszukiwanie kogoś do gry :D

7
Obsługa techniczna / Prawdopodobnie Kraken
« dnia: Śro, 23 Lip 2014, 13:25:49 »
Witam. Otóż pojawił się pewien problem w nowej wersji KSP. Kiedy staram się wystrzelić mój łazik na minimusa, na wysokości 6000m kamera zaczyna uciekać do dołu. Ktoś wie czym to jest spowodowane?

Pozdrawiam.

8
Dyskusje ogólne / Budowanie ponad gabarytowe.
« dnia: Wto, 10 Cze 2014, 14:41:14 »
Witajcie :)   Mam bardzo proste pytanie. Z uwagi na to, że mam możliwości wydajnościowe mojego PC na budowanie dużych statków, chciał bym się dowiedzieć czy istnieje mod który pozwala na tworzenie statków już w przestrzeni kosmicznej. Wiem... buduje się poprzez łączenie mniejszych obiektów. Jednak chciał bym zbudować coś zwartego i cholernie dużego a do tego funkcjonalnego :)

Pozdrawiam.

9
Inne gry / StarMade server
« dnia: Sob, 08 Mar 2014, 12:15:18 »
Witajcie. Serwera do KSP niestety nie udało mi się zrobić ale za to postanowiłem odpalić serwer StarMade. Sandboxa pokroju minecrafta z akcją w kosmosie.
Serwer 24/7. Z uwagi że działa on 2 godziny dopiero prosił bym aby osoby które będą chętne do gry zgłaszały wszelakie problemy a przede wszystkim lagi gdyż nie wiem ile serwer potrzebuje pamięci.

IP - landcrafters.pl:4242
Forum serwisu wystartuje wkrótce.

Dla chętnych, miłej gry ^^

PS. Gdyby ktoś grał i znalazł 2 kolosy o długości 600 metrów to uciekać ile mocy w silnikach. To NPC które mi uciekły kiedy robiłem testy :D

10
Dyskusje ogólne / Serwer KSP dedyk.
« dnia: Wto, 21 Sty 2014, 13:39:50 »
Witajcie :). Tak jak w temacie. Czy byli byście chętni do gry na serwerze KSP. Mam możliwość postawienia serwera na dedyku 24/7.


11
Dyskusje ogólne / Co to jest? Meteor?
« dnia: Śro, 01 Sty 2014, 16:44:06 »
Witam. Zaczynając grę na 0.23 po wylądowaniu znalazłem taki oto głaz. Czy to meteor czy zabłąkany obiekt po edycji planety? :D

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ


12
Poproś o pomoc / Science z sond.
« dnia: Sob, 14 Gru 2013, 14:14:33 »
Witam. Od pewnego czasu grywam sobie w KSP. Pograłem trochę na Sandboxie ale uznałem że większą frajdę da mi gra w tryb kariery.
W chwili obecnej wystrzeliłem orbitalne labolatorium. Sputnik z labem, bateryjki + panele słoneczne.
Na orbitę dotarłem z sporym zapasem paliwa, więc po zdobyciu punktów ile się dało postanowiłem sondę wyprowadzić poza orbitę kerbinu i tam nazbierać Science. Osiągnąłem daleką orbitę słońca i zacząłem przesyłać dane na Kerbin. Problem w tym że nie wiem gdzie te dane mogę zamienić na punkty SC.
Jeśli taka opcja nie istnieje w grze, tylko trzeba sprowadzić sondę na ziemie, to cyz istnieje jakiś mod który pozwala na dalekie transmisję Scienców?

Proszę o pomoc, z góry dziękuje :)


Ojej.. nie zauważyłem że Science się dodało! ^^.
Temat do usunięcia  ;D

Strony: [1]