Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - mostzarzad

Strony: [1]
1
Rakiety / farma
« dnia: Nie, 23 Paź 2016, 15:35:07 »
W trybie kariery, przy około 60% reputacji zaczynają się pojawiać misje, w których trzeba zabrać kilku (4-6) kerbali na wycieczkę.
Trzeba:
-wejść na orbitę muna
-wylądować na munie
-wejść na orbitę minmusa
-wylądować na minmusie
Kasa jest bardzo dobra, ale wielokrotne powtarzanie takiej samej misji jest nużące. Dobrze jest więc zabrać dużą liczbę kerbali z kilku bliźniaczych misji na raz.
Ta rakieta zabiera do 17 turystów na raz. Na pokazanej misji zarobiłem 2,3miliona.

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ -rakieta i kopia zdjęć


















2
Rakiety / Mars2
« dnia: Śro, 02 Sty 2013, 20:00:53 »
Rakieta mająca dolecieć i wrócić z Duny.

Ma następujące fazy lotu:
-20 największych silników, każdy zasilany z 1 dużego i 1 średniego zbiornika, odpalane asynchronicznie wg Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ.
-4 największe silniki zasilane z 3 średnich zbiorników odrzucanych wg schematu 4
-silnik atomowy zasilany z 8 dużych zbiorników małej średnicy wg schematu 4
-4 spadochrony odpalane na 2500m i 96 bocznych odpalanych na 500m, po lądowaniu odrzucane wraz z kratownicą, na której są zamontowane.
-4 małe silniki odpowiadające za start z powierzchni Duny zasilane z 8 dużych zbiorników małej średnicy
-silnik atomowy w drodze powrotnej korzysta z resztek paliwa w.w. silników (je same wyłączam), a po ich skończeniu się z małego zbiornika dużej średnicy
-4 spadochrony do lądowania na Kerbinie

Zaprojektowałem to w wersji 0.17 gdy nie wiedziałem o asynchronicznym spalaniu. Po przerobieniu go do wersji 0.18.1 i wprowadzeniu w.w innowacji okazało się że ma większe problemy z startem niż bez. Będę musiał to zbadać.



























3
Gotowe poradniki / delta v
« dnia: Wto, 18 Gru 2012, 00:00:10 »
Poniżej podaję wzór na zmianę prędkości rakiety. Podaje wyprowadzenie żeby ktoś zweryfikował moje obliczenia. Wzór jest słuszny tylko w obrębie jednej fazy i poza atmosferą.

Link do obrazka wygasły / Raynus

T-czas rozpędzania; [ s]
F-siła ciągu silników[N]. W opisie silników ciąg podany jest w kN.
M-masa początkowa[kg]. W opisie elementów masa podana jest w t.
B-strumień masy paliwa[kg/s] Gra dziwnie go podaje i tylko podczas działania więc wrzucę własną tabelkę.
m-masa chwilowa [kg]

Nazwa silnikaB[kg/s]
Jonowy0,012
Atomowy6,67
Rockomax "Mainsail" Liquid Engine462
Toroidal Aerospike Rocket45,6


4
Statki kosmiczne / Misja na Laythe.
« dnia: Sob, 15 Gru 2012, 12:12:48 »
Przedstawiam statek który ma umożliwić lądowanie i bezpieczny powrót z Laythe. Muszę jeszcze dołączyć dodatkowe zbiorniki paliwa.



A tu dodatkowe zbiorniki xenonu lecą. Będą takie dwa.

Zawiera:
-5 kerbonautów, z czego 3 będzie lądować na powierzchni
-32 silniki jonowe
-192 zbiorniki xenonu (docelowo 556)
-38 dużych paneli słonecznych

Czas rozpędzania =9h43min (docelowo 28h 9min)
Przyśpieszenie = ok.0,07m/s^2
delta v =2609m/s (docelowo 6615)
Masa = 221t (docelowo 265)

Samolot lepiej by się nadał jako lądownik w tej misji gdyż na Laythe suchy ląd występuje tylko w postaci małych wysepek. Celowanie w te wysepki było by łatwiejsze, a masa lądownika była by mniejsza (obecnie 153t). Niestety nie specjalnie znam się na projektowaniu samolotów.

Strony: [1]