Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - KojusS

Strony: [1]
1
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.2
« dnia: Pon, 17 Paź 2016, 08:38:04 »
Powiem szczerze,ze post Pana Sobola zrozumiałem bardziej :P bo wiedziałem,że zmieniło się spalanie paliwa,ale nie wiedziałem jak:P
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Dawniej domyślnie paliwo spalało się od góry do dołu samoczynnie, obecnie domyślnie jest spalane ze wszystkich zbiorników w jednakowej ilości.
Nie rozumiem również jak to spala sie ze wszystkich zbiornikow w jednakowej ilosci ? Wedlug mnie powinno byc jak było,przeciez spalane jest od dołu,a dzieki grawitacji całe paliwo z "góry" zbiornika płynie do dolnej czesci zbiornika..
No i czytam ten poradnik w wolnej chwili odnosnie Stabilnosci rakiet:P Przyznam ze przed ta wersja to ciagle widzialem wektor aerodynamiczny w podlodze podczas budowania rakiet(w samolotach dobrze dzialal), wiec sie nim ze tak to ujme "nie przejmowalem" :P

2
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.2
« dnia: Nie, 16 Paź 2016, 19:33:33 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Cześć.
A ja mam pytanie o Navball: czy w czasie lotu jak przełączacie między widokiem na rakiete i na mape to za każdym razem musicie włącząć navballa na mapie? Nigdy wcześniej tak nie było i jest to trochę denerwujące. Może jest jakaś opcja której nie widziałem?
Od tej wersji jest taka opcja :) main menu--> opcje--> general --> wyłącz opcje autohide navball w 1 kolumnie prawie na samym dole :)
co do mojego problemu zaraz zedytuje
Edit1: Stworzenie od nowa rakiety pomogło,chociaż mogłem niektóre części nie dodać,wrzuce obie rakiety,dzialajaca i nie dzialajaca:)
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ Stara rakieta nie jest w 100% ta sama,ale bardzo podobna do tej co wrzucilem,niestety nadpisalem ja pozniejszymi moimi probami naprawienia,a bawiłem się minimum 30 min.. W innym pułapie troche zmienialem kierunek na prawo(nie pamietam fachowej nazwy tego manewru),zmieniałem ciąg,usuwałem różne części,dodawałem.. usuwałem te 2 kapsuly i zmienialem tylko na unmanned probe i nic :( co dziwne zwykle (90% przypadkow) skrecala rakieta wlasnie za mocno w prawo:( ale teraz zrobilem bardzo podobnie jak w dzien i udalo sie,a wtedy nic ..:(

Edit2:
@down (kkubek) Prosze Cie bardzo :) ciesze sie,ze moglem pomoc :P dodam,ze nie widzialem tego we wczesniejszych wersjach ;P i trzeba bylo manualnie wlaczac navball,po wejsciu na mape,ale tylko raz na lot;>

3
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.2
« dnia: Nie, 16 Paź 2016, 18:44:02 »
Dzień dobry;) mam nadzieje,że w dobrym dziale pisze :)
Czy Wam również fizyka szwankuje w tym nowym KSP ? Załadowałem projekty, które mogłem (część używa modów) ,które dodam,że w poprzedniej części działały dobrze,są to podstawowe projekty misji na moona/minmusa czy nawet zwykłej orbity Kerbina.. Przy ok 400m/s zaczyna nagle się odchylać i nie da rady ustabilizować rakiety;/ nie mam nic tak wystającego czy przeważającego z jednej strony.. no i w poprzedniej wersji działało wszystko dobrze,a nie widziałem by coś zmieniali w fizyce:( czy powinienem zacząć od nowa tryb kariery(za daleko to nie doszedłem,jedynie na minmusa aktualnie-zacząłem niedawno większy stopien trudności:P) czy zrobić od nowa projekt czy jak ?

Strony: [1]