Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Sobol

Strony: [1] 2 3 ... 27
1
Osobiście polecam ten modzik: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Jednak nie mam pojęcia czy jest już uaktualniony do najnowszej wersji KSP

2
Modyfikacje / Odp: Space Launch System Part Pack
« dnia: Sob, 23 Cze 2018, 09:28:32 »
Dzisiaj trochę skromniej, ale udało mi się dodać według mnie bardzo ciekawy element, a mianowicie Orion otrzymał nową teksturę. Tak właściwie to jedną ale w trzech wariantach kolorystycznych ;)


Powoli przymierzam się do wydania następnej aktualizacji, o ile uda mi się nazbierać odpowiednio dużą ilość materiałów.

3
Modyfikacje / Odp: Space Launch System Part Pack
« dnia: Czw, 31 Maj 2018, 12:41:01 »
W miniony weekend ukazała się aktualizacja mojego moda. Kilka części zyskało całkiem nowy wygląd i nieco inne modele. Udało mi się też zaimplementować połyski dla wszystkich części, w których uważałem to za stosowne. Wyniki mojej pracy możecie obejrzeć sobie sami po zassaniu modzika ze SpaceDock. Ruszyłem do pracy nad tematem który kiedyś tam zacząłem a więc do lądownika zaproponowanego przez firmę Boeing. XP4D prezentuje się obecnie w następujący sposób:
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Na przed ostatnim zdjęciu ujrzeć można moje problemy z Unity które nie wiedzieć czemu ma gdzieś moje umiejscowienie tego doku.

4
Modyfikacje / Odp: Space Launch System Part Pack
« dnia: Pon, 30 Kwi 2018, 19:14:46 »
Dokończyłem obydwie wersje Advanced Booster. Także teraz powalczę z aktualizacją moda pod Texture Unlimited aby wszystko ładnie się byłszczało.
Więcej fotek: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

5
Modyfikacje / Odp: Space Launch System Part Pack
« dnia: Wto, 24 Kwi 2018, 18:57:11 »
Kolejne części są poprawiane przeze mnie tak więc niebawem pojawi się mały update. Ostatnio poprawiłem dopalacze Pyrios. Martwi mnie, a może cieszy zależy z której strony na to spojrzeć fakt iż coraz bardzie czuję wygląd stokowych tekstur.

6
Modyfikacje / Odp: Kestes Launch System
« dnia: Pią, 23 Mar 2018, 17:03:01 »
Prawdopodobnie będzie możliwość zmiany tekstur tym bardziej ze jest to już opcja dostępna w stocku.

7
Poproś o pomoc / Odp: Powrót dopalaczy na powierzchnię.
« dnia: Sob, 17 Mar 2018, 17:16:27 »
Chcesz odzyskiwać dopalacze bo taką masz zachciankę czy może wystarczy Ci satysfakcja że coś tam zostało odzyskane i fundusze za odzyskane części wróciły na twoje konto? Bo jeśli zaspokaja Cię druga opcja to istnieje taki mod jak Stage Recovery chociaż nie jest on chyba jeszcze uaktualniony.

8
Poproś o pomoc / Odp: Problem z inventory kerbala
« dnia: Sob, 17 Mar 2018, 17:13:57 »
KIS oraz KAS są już zaktualizowane do wersji 1.4 także odinstaluj stare wersje i jeszcze raz ponownie zainstaluj najnowszą wersję modyfikacji i powinno działać ;)

9
Dyskusje o modyfikacjach / Odp: Podmiana modeli
« dnia: Pią, 16 Mar 2018, 19:12:32 »
Temat jest dość skomplikowany i wymaga instalacji kilku programów. Przede wszystkim potrzebujesz Unity 5 i jakiegoś programu do modelowania który eksportuje modele do formatów które Unity będzie mogło zaimportować. Ja używam Blendera. Do Unity musisz dodatkowo zainstalować Part Tools które pozwolą Ci obrobiony model wyeksportować do formatu .mu który jest formatem modeli w KSP. Edycja tekstur to banał gdyż są one w formacie .dds a więc można to zrobić nawet w gimpie. Zajrzyj tutaj Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ może Ci to pomoże. Jeśli będziesz miał jakieś wątpliwości czy czegoś potrzebował zapraszam na priv lub na chat.

10
Modyfikacje / Odp: Kestes Launch System
« dnia: Śro, 14 Mar 2018, 17:44:18 »
@Radosz za radą i prośbą użytkowników oficjalnego forum Kestes otrzymała średnicę 5m.
@Scandinavian101 Dzięki ;) Naprawdę zmotywowałeś mnie tym drobnym fragmentem z jednej z bardziej lubianych przeze mnie polskich komedii.

Prace nad rakietą Kestes posuwają się do przodu. Dzisiaj dodałem adapter górnego członu Hydra (ICPS). Do soboty będę chciał wypuścić pierwszy download, w którym będzie dostępny kompletny Blok I. Czyli dostaniecie ode mnie duży oraz mały zbiornik do rakiety Kestes, adapter silników głównych, adapter członu górnego (przejście 5m/3.75m), decoupler radialny dla dopalaczy SRB, dopalacze SRB. Z silnikami RS-25 raczej nie zdążę więc prawdopodobnie przygotuję tylko specjalny cfg modyfikujący te stockowe.
Na koniec kilka fotek:

11
Inne / Odp: Z pamietnika kerbonauty (kariera w RSS)
« dnia: Śro, 14 Mar 2018, 11:21:12 »
Niestety, Grabek jesteś po części w błędzie. Paliwa hipergoliczne czy np paliwa do RCS  np. Hydrazyna wymagają zbiornika typu service module. Natomiast np paliwa kriogeniczne np ciekły tlen lub wodór potrzebują zbiorników cryo lub baloon cryo. Polecam głębszą lekturę wątku na globalnym Real Fuels bądź Procedural Part już nie pamiętam, ale w którymś z w tych wątków jest pełna rozpiska jakie paliwa powinny znaleźć się w jakim zbiorniku aby nie mieć problemów z zapłonem silnika.

12
Inne / Odp: Z pamietnika kerbonauty (kariera w RSS)
« dnia: Wto, 13 Mar 2018, 18:05:49 »
Różne rodzaje zbiorników i problemy z nimi związane to praktycznie rzecz ujmując to co nazwałeś problemami z przepływem paliwa w próżni. Proceduralne zbiorniki mają kilka konfiguracji różniących się masą oraz właśnie ciśnieniem wewnątrz zbiornika i trzeba zwracać uwagę na zastosowanie odpowiedniego rodzaju zbiornika do odpowiedniego paliwa.

13
Modyfikacje / Kestes Launch System
« dnia: Nie, 11 Mar 2018, 16:12:41 »
No to zaczynamy pracę nad stockową wersją SLS-a, która dostała roboczą wersję Kestes. Długo się nie mogłem za to zabrać z należytym podejściem, ale dziś rano postanowiłem wrócić do korzeni. Zacząłem więc prace nad adapterem silników głównych, który zgodnie z oczekiwaniami przyniosły inspirację której do tej pory zabrakło. Krótkie podszkolenie się w obsłudze GIMP'a (tak on też ma swoje tajemnice) i po ciężkim dniu pracy zabieram się za testowanie pierwszych trzech części. Główny człon Kestes Block I prawie gotowy.

14
Inne / Odp: Z pamietnika kerbonauty (kariera w RSS)
« dnia: Nie, 11 Mar 2018, 07:16:41 »
Podzielam Twój pogląd co do trudności RO. Najbardziej upierdliwą dla mnie rzeczą jest zawsze obór odpowiednich zbiorników do konkretnego silnika. Ten element jest naprawdę uciążliwy i to właśnie na samym początku kiedy z tego co pamiętam ma się do dyspozycji dwa rodzaje zbiorników. Nie mniej jednak gratuluję samego faktu podjęcia się gry na karierze i powodzenia. Czekam na misje na jakiegoś Trytona czy coś ;)

15
Modyfikacje / Odp: Space Launch System Part Pack
« dnia: Sob, 10 Mar 2018, 16:25:10 »
Tak na szybko nie jestem w stanie tego ze 100% pewnością powiedzieć. Jednak z tego co pamiętam z okresu kiedy wszystkie części przygotowywałem pod RO to F-1B miał nieco większą siłę ciągu względem wersji F-1 z programu Apollo kosztem nieco mniejszego ISP. No i generalnie F-1B jeśli kiedykolwiek powstanie będzie miał mocno uproszczoną konstrukcję względem swojej protoplasty. Tak więc jeśli chodzi o wersję podstawową to nawet nie wiem jak mają się statystyki mojego silnika do F-1 z modu FASA czy BDB, ale w RO Powinien mieć on większy ciąg o około 10% natomiast ISP mniejsze o mniejsze o 3-4s.

Strony: [1] 2 3 ... 27