Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - SinusG30

Strony: [1]
1
Cały czas tęsknimy, Kadaf  8)

2
Samoloty / Odp: Sekcja lotnicza Kadaf Industries
« dnia: Wto, 03 Paź 2017, 11:41:11 »
Jest w stanie polecieć na Jool i z niego wrócić? Dobrze kojarzę?

3
Samoloty / Odp: Sekcja lotnicza Kadaf Industries
« dnia: Pon, 02 Paź 2017, 10:52:58 »
Jak zwykle wpedzasz mnie w kompleksy. Kapitalne. Skoro SSTO jest gotowe, to co dalej?

4
Samoloty / Odp: Odp: Odp: Sekcja lotnicza Kadaf Industries
« dnia: Nie, 01 Paź 2017, 22:02:12 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Nie to na pewno nie jest błąd gry, podobnie to działa na modach AJE, FAR i wydaje mi się ze zostało świadomie zaimplementowane do stocka. Jeśli studiujesz coś związanego z lotnictwem to popytaj czym jest ten ram-air effect i czy działa on tak jak to przedstawiłem w odpowiedzi do Kadafa, bo ja bazuje tylko na tym jak ta mechanika wygląda w grze i nie wiem jakie ma to przełożenie w rzeczywistości.



Racja, przepraszam, pomyliłem się. Doczytalem, dopytałem. Efekt rzeczywiście nazywa się ram-air, i działa mniej więcej tak jak to przedstawiłeś. A te wloty powietrza w rzeczywistości są tak obliczane i umieszczane, że podczas lotu powietrze wstępnie jest sprężane jeszcze przed wejściem w strefę sprężania silnika odrzutowego, w związku z tym jest go znacznie więcej i co za tym idzie więcej tlenu, ale trzeba mieć odpowiednią prędkość. Dziękuję i jeszcze raz przepraszam za wprowadzenie w błąd :)


Aha, Kadaf. Miałem sprawdzić w KSP i sprawdziłem - zmiana kąta zaklinowania skrzydeł delikatnie podnosi tę granicę do góry (bądź w dół..), ale znacząco wydłuża drogę startu, albo prędkość jest niższa, albo to, albo tamto, nie ma sensu się za to brać. Tak jak napisał Winged, za strome wznoszenie.

5
Samoloty / Odp: Sekcja lotnicza Kadaf Industries
« dnia: Pią, 29 Wrz 2017, 15:13:21 »
Pirx in de kosmos mistrza Lema, Kadaf. O SSTO się nie rozpisze, bo jak zawsze jest kapitalne. A jeśli chodzi o manewr z tajemniczymi skrzynkami, wczoraj gadaliśmy o tym na czacie, ale napiszę przy wszystkich - światowa klasa mistrzowska.

6
Samoloty / Odp: Sekcja lotnicza Kadaf Industries
« dnia: Pią, 29 Wrz 2017, 08:58:13 »
Im wyżej tym wydajniej, ale do pewnej wysokości na której ilość tlenu drastycznie spada, ile to w KSP jest - nie wiem, poszukam albo poprobuje metoda prób i błędów. A prsskosx - im szybciej leci, tym latwiej przyspiesza, ale nigdy nie przekroczy predkosci wynikajacej z obciążenia i ciągu silnika. Wieczorem (późnym) sprawdzę jak dokładnie to działa w KSP.

7
Samoloty / Odp: Sekcja lotnicza Kadaf Industries
« dnia: Czw, 28 Wrz 2017, 20:35:34 »
Ogólnie to powietrze wpada, jest sprężane przez sprężarkę, w wyniku sprężania drastycznie zwiększa temperaturę, podaje się paliwo, wszystko się zapala (praca ciągła), dalej jest turbina sprzęgnięta na stałe ze sprężarką napędzając ją a reszta energii spożytkowana jest na napęd. Bardzo prosta zasada działania, ale w dużym uproszczeniu działa podobnie do silnika tłokowego.

8
Samoloty / Odp: Sekcja lotnicza Kadaf Industries
« dnia: Czw, 28 Wrz 2017, 17:04:25 »
Katastrofa była świetna, ale bardziej mi brakuje czytania twojej misji totalnej na EVE, Kadaf. Co do samolotów.. Gram z przerwami 2-3 lata, nie mam nawet ułamka twoich umiejętności. Świetnie się to czyta, jeszcze lepiej ogląda, dzięki i powodzenia w dalszych konstrukcjach!


A co do tego wahniecia, to prawdopodobnie coś z grą, mimo kierunku lotniczego nie mogę znaleźć dla tego rozwiązania. A co do zwiększania spalania wysoko, to mniej powietrza=mniej paliwa, bo nie dasz rady spalić tej samej dawki na 1000m i 20000m. Silnik odrzutowy spała paliwo tak samo jak tłokowy, tylko inaczej się spręża powietrze i w ogóle :p

9
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Rozumiem, że szukałeś pedofila ze znajomością języka angielskiego, ale się nie udało. No na tym forum też ci się to raczej nie uda. Ucz się języków!

Jeśli to było do mnie to...
Znam język angielski w stopniu pozwalającym spkojnie zrozumieć tutki, ale jednak wolę grę w ojczystym języku :)

10
Kampanie / Odp: [PMB] Wątek organizacyjny oraz archiwum.
« dnia: Pon, 23 Cze 2014, 16:36:43 »
To może tymczasowo ktoś z dużym stażem przejmie temat, coby ruszył do przodu?

11
Oddałbym brata za w pełni spolszczone tutoriale ;_;

12
Kampanie / Odp: [PMB] Wątek organizacyjny oraz archiwum.
« dnia: Pią, 20 Cze 2014, 21:20:32 »
Czyżby PMB II zamarło? ;_;

Strony: [1]