Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - MrChris

Strony: [1] 2 3
1
Dyskusje ogólne / Odp: Kerbale na ps4
« dnia: Wto, 27 Mar 2018, 13:12:23 »
Co prawda nie związany temat z PS ale zapraszam Cię na discorda kerbalowego. Przesiaduje tam wiekszość aktywnych użytkowników tego forum :).

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

2
Aktualności / Odp: DISCORD -> https://discord.gg/4KKm6UJ
« dnia: Nie, 25 Mar 2018, 19:47:34 »
del:

3
Aktualności / Odp: DISCORD -> https://discord.gg/4KKm6UJ
« dnia: Nie, 25 Mar 2018, 12:13:38 »
Nie mam zamiaru zniżać się do twojego poziomu więc odpowiem krótko.
Prosiłem nie raz, nie dwa, nie trzy abyś troszkę przyhamował, codziennie wchodząc na Discorda widziałem werbalny burdel między innymi twojego autorstwa.
Dostałeś bana więc można wywnioskować że miałeś głęboko gdzieś moje prośby a ja nie lubię gdy się mnie zwyczajnie zlewa ciepłym moczem.

Zrobiłem oddzielny chat dla KSP i co tam dzisiaj zastałem?



o/

P.S. Tylko nie skacz z okna, narobisz komuś tylko roboty  :-*.

4
Łaziki / Odp: Quattro - projekt ostateczny
« dnia: Śro, 31 Sty 2018, 12:27:35 »
Przewiduję efekt bomby kasetowej z tyloma częściami  :D.

5
Aktualności / DISCORD -> https://discord.gg/4KKm6UJ
« dnia: Czw, 16 Lis 2017, 00:24:19 »
Zrobiłem forumowego discorda do prostszej i wygodniejszej komunikacji. Oczywiście administracja forumowa otrzymuje identyczne uprawnienia na Discordzie. Mam nadzieję, że ożywi to troszeczkę społeczność :)

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

[Post scalony: Czw, 16 Lis 2017, 11:54:03]
ref: adres poprawiony.

6
Poproś o pomoc / Odp: Autostrut - jak wyłączyć.
« dnia: Wto, 05 Wrz 2017, 12:24:08 »
bump.

7
Poproś o pomoc / Odp: Autostrut - jak wyłączyć.
« dnia: Wto, 22 Sie 2017, 16:05:06 »
Koła mają tą opcje zablokowaną. Są automatycznie strutowane do najcięższego elementu.

8
Poproś o pomoc / Autostrut - jak wyłączyć.
« dnia: Wto, 22 Sie 2017, 13:17:18 »
Cześć. Ostatnio naszło mnie na pojazdy lądowe i napotkałem problem, koła i automatyczny autostrut. Czy jest możliwość wyłączenia tego ustrojstwa?

9
Inne / Odp: Wypocinki MrChrisa
« dnia: Nie, 09 Lip 2017, 00:12:40 »
mały refresh.

10
Inne / Odp: Wypocinki MrChrisa
« dnia: Śro, 01 Mar 2017, 13:35:39 »
To ja źle zrozumiałem :). ( popularność moda )

Oczywiście, że mam gotowe wirniki jednak satysfakcje mi daje coś bardziej skomplikowanego tak jak na przykład turbina :). Tworzę też model silnika odrzutowego który ma generować ciąg i teoretycznie mieć możliwość zastosowania w statku powietrznym. Co z tego wyjdzie? Zobaczymy :D Kombinuję też nad zmiennym kątem natarcia łopat tak by działał silnik jak w prawdziwym świecie. Ciąg silnika jest ten sam jedynie kąt natarcia jest zmienny.

11
Inne / Odp: Wypocinki MrChrisa
« dnia: Śro, 01 Mar 2017, 12:32:26 »
Nie dążę do używania modów najbardziej popularnych. Po porostu co znajdę i mi się spodoba, tego używam :D

12
Inne / Wypocinki MrChrisa
« dnia: Wto, 28 Lut 2017, 20:17:43 »
Cześć! Ostatnio coraz częściej zaczynam sobie dłubać w KSP nad kreacjami jakie akurat wpadną mi do głowy. Postanowiłem więc stworzyć swój własny temacik w którym to będę wystawiony na ogień waszej krytyki - a może pochwał :).


Na pierwszy rzut idzie helikopter szturmowy RedShard ( wiem, oryginalna nazwa ).
Helikopter wznosi się dzięki turbinie napędzanej silnikiem S3 KS-25 ( oryginalnie był silniki odrzutowe jednak okazały się o wiele za słabe ). Na ogonie znajduje się śmigło ogonowe do zmiany kierunku lotu oraz mniejszy S3 KS-25 do walki z rotacją. Niestety drag wytwarzany przez wirnik główny jest tak duży, że bez silnika się nie obejdzie. Wszystko wspomagane jest dwoma kołami reakcyjnymi jako żyroskop. Lot jest można powiedzieć - stabilny. Ściąga lekko na lewą stronę przez silnik na ogonie ale z Joystickiem spokojnie da się to kontrować.

Osiągi: Maszynka osiąga prędkość zaledwie 108km/h przy wadze 11.9t z pełnym uzbrojeniem. Prędkość wznoszenia to ok. 15m/s.
Wyposażenie: Osiem rakiet TOW, dwie rakiety powietrze-powietrze Sidewinder, 74 rakiety Hydra, działko strzelca M230 30mm, Vulcan 20mm obrotowe działko pilota oraz dwa generatory ECM.

338 obiektów.

Rozwój:
-Wersja ze zmiennym natarciem łopat. Jest wersja beta jednak fizyka KSP uniemożliwia mi stworzenia wirnika który nie wpadał by w wibracje po dołożeniu rotatorów. Mechanizm na wzór prawdziwego nie wchodzi w grę, od razu się łopaty rozpadają na wszystkie strony bądź kręcą wokół siebie.




Modyfikacje: BDArmory, MagicSmokeIndustries, Firespiter.

Mała prezentacja. Lot trochę chaotyczny gdyż mam przyzwyczajenie do latania w Armie  :). ( wybaczcie, monter ze mnie marny   :-[ )



________________________________________________________________________________________________

MA-8

O wiele prostsza konstrukcja od RedSharka również napędzana tym samym silnikiem. Wirnik jest nieco zmieniony, kąt natarcia delikatnie zwiększony oraz przedłużone łopaty dla zwiększenia udźwigu kosztem czasu reakcji na zmianę ciągu. W luku można zamontować dowolny element który nie wpłynie na wyważenie maszyny i będzie utrzymywała względną stabilność.
Prędkość maksymalna to ok. 150km/h a wznoszenia 10m/s. Ze względu na długie łopaty i kąt natarcia istnieje ryzyko przeciągnięcia i urwania jednej bądź większej ilości łopat co kończy się oczywiście katastrofą. ( niestety jest to pierwsza wersja MA-8 [ które jak widać wygląda jak MI-8 ] o mniej opływowym kształcie. Wersję poprawioną straciłem z niewyjaśnionych przyczyn, po prostu znikł zapis...)





Jak widać osłona turbiny jest częściowo otwarta co pozwala na wykorzystanie silnika turbiny  do walki z rotacją.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

MA-8X

Rozbudowana wersja MA-8 służąca do transportu podwieszonych ładunków. Udźwig zwiększony dwukrotnie poprzez zastosowanie układu Kamova który wynosi aktualnie 10 ton.
Kamov zbudowany poprzez powielenie turbiny i zmianę kierunku rotacji. Śmigłowiec jest BARDZO stabilny i rozwija przyzwoitą prędkość 180km/h, prędkość wznoszenia 10m/s ( bez ładunku ). Brak ładowni przez zastosowanie większego silnika, ewentualnie minimalna.

Napęd dwóch turbin zasilanych silnikami S3 KS-25. Brak wirnika ogonowego ani oraz żadnych stabilizatorów. Dwa koła reakcyjne jako żyroskop.

260 elementów.





------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

MIG-29A

Drugi raz zabieram się do tego samolotu i wydaje mi się, że za dziesiątym może wyjdzie dobrze :D. Uznałem, że ten jest na tyle dobry, że można go komukolwiek pokazać :).
Wersja druga projektu, pierwsza jest dość.. crapowata ze względu na złą skalę aczkolwiek ma kilka ciekawostek.
Napędzany dwoma Pantherami osiąga prędkość max. 1200km/h, lata bez cheatów a paliwa starczy na dłuugo. Uzbrojony w rakiety 2xR77, 2xR60, 2xR27ET + 30mm działko, Flary i Chafy.
Ze smaczków to otwierana owiewka z możliwością jej odrzucenia oraz fotel z katapultą, Umożliwia to szybką i sprawną ewakuację pilota. ( Pierwsza wersja MIG-a posiadała również możliwość demontażu i montażu obydwu silników, zrzucanych na specjalny wózek. )






Co do lotu i katapulty będzie jutro film a na chwię obecną spaghetti  ;D ( owiewka się zablokowała )







13
Inne / Odp: Pokaż nam swój [cokolwiek]!
« dnia: Pią, 01 Lip 2016, 23:28:50 »
Rakiety, samoloty. Zejdźmy niżej na ziemię! :)



Volvo 740 w wersji USA. Stoi na amortyzatorach z decuplerów oraz jednej sztywnej belce a także dwóch wahaczach z przodu.

( Auto w wersji 1.1.X nie jeździ z powodu zbugowanej fizyki. )

14
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: internetowe znaleziska
« dnia: Czw, 30 Cze 2016, 13:46:56 »
Kapitalne! :D  Ciekaw jestem tylko co ze stroną prawną.


15
Kampanie / Odp: Pomysł-Forumowa megakonferencja
« dnia: Czw, 30 Cze 2016, 13:42:07 »
Bardzo dobry pomysł! Po dłuugiej nieobecności aż miło zobaczyć, że coś się dzieje a forum nie jest jeszcze martwe. Takich akcji powinno być więcej aby tych ludzi utrzymać, dać im cel i motywacje aby na forum pozostawali aktywni - a jak wiadomo, aktywność użytkowników to klucz do pozyskania nowych. Co pomyśli sobie jakikolwiek gracz KSP który szuka takiego forum jak to ale zobaczy je w obecnej postaci. ( nowe tematy w odstępach paru tygodni ) "O polskie forum KSP, fajnie" - 15 minut później - " Martwe, nic tu po mnie"
 Co to ma do zawartych w tym temacie informacji? Podejście niektórych aktywnych jeszcze użytkowników uznających projekty innych graczy jako syf który można zignorować - otóż nie można. Doradź mu coś, powiedz co robi źle a może będzie cień szansy, że uda mu się przebić przez barierę która go hamuje i zacznie tworzyć coś interesującego. Użytkownik zostanie na dłużej a do tego podtrzymywana będzie aktywność społeczności i dopływ większej ilości osób.
Sam wielokrotnie wchodziłem aby sprawdzić czy społeczność odżyła lecz cisza skutecznie zniechęca.

Brawa dla Mithrill za pomysł i chęć realizacji!

Strony: [1] 2 3