Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - biometr

Strony: [1]
1
Wyzwania / Odp: Wyzwanie: największa odległość od Kerbina
« dnia: Śro, 14 Maj 2014, 22:05:32 »
Cześć, ostatnio zrobiłem test trzech sposobów na opuszczenie układu słonecznego.
Macie rację z tym, że po uzyskaniu pewnej ogromnej odległości gra się buguje, sonda znika całkowicie z save-wa.
Nie udało mi się dokładnie zbadać jaka to będzie odległość (raz 350 mln km innym razem 700mln) ale po ponownym uruchomieniu gry i save'a czasem znikają a czasem nie. Dobrze, że mam kopie :P

Krótki filmik przewodni jak coś :)
(tak to robiłem)


2
Wyzwania / Odp: Asteroida i Kerbol
« dnia: Czw, 24 Kwi 2014, 23:11:27 »

A co jeśli asteroida umie pływać?



Co do wysłania asteroidy na słońce to planuję takie coś ale na razie mam inne pomysły do realizacji :)

3
Humor / Syjamskie Kerbale ;-)
« dnia: Sob, 22 Lut 2014, 14:22:55 »
Co tu dużo pisać ... lepiej zobaczyć :P


4
Statki kosmiczne / Odp: Załogowa misja na Eve
« dnia: Pon, 17 Lut 2014, 00:14:04 »
Kurde szkoda, że nie wyszło :( a jakich silników użyłeś w ladowniku?
Polecam małe i oszczędne Toroidal Spike ewentualnie lvt-30 lub oszczędniejszy 45 a nie Mainsaile, które jest może mocne ale za to paliwożerne i bardzo ciężkie. Atmosfera jest bardzo gęsta więc nie trzeba mocnych silników, które krótko działają tylko słabsze o dłuższym działaniu.

Może za bardzo na pełnym gazie startowałeś i marnowałeś paliwo na walkę z oporem powietrza?
Na pocieszenie dodam, że ja czasem po 10x robię misję i próbuje :D aż wyjdzie bo tez nie cierpię modów.

5
Nie zapomniałeś nawet o wewnętrznym lekkim oświetleniu ;-)

6
Statki kosmiczne / Odp: Załogowa misja na Eve
« dnia: Nie, 16 Lut 2014, 00:57:20 »
Od razu widać, że lądownik jest dobrze zrobiony i wystarczy Ci spadochronów na wylądowanie i ciągu do wydostania się z Eve.
Nie widać tylko w jaki sposób Kerbal wyjdzie na powierzchnie planety a grawitacja tam jest ogromna - skakać i latać się nie da ;-)

Jedyny ryzykowny błąd jaki zrobiłeś to zastosowanie najmniejszego punktu dokowania.
Ja jak leciałem na księżyc Tylo to zastosowałem największy punkt dokowania a i tak rakieta mi się rozwalała przy uruchomieniu silników moinsair i mogłem tylko 10% mocy użyć :


zobacz od 7:00 minuty.


Gdy już nabrałem większej prędkości to przełączyłem się na silniki atomowe a tamte wyłączyłem i było w porządku więc może u Ciebie też się uda gdyż przyspieszenie nie będzie takie ogromne.
A co do braku paliwa to się nie martw - najwyżej przetankujesz z dwóch zbiorników od lądownika ;-) Powodzenia i daj screeny z Eve ;-)

7
Lądowniki załogowe, bazy, kolonie / Odp: Orionem na Eeloo!
« dnia: Pon, 03 Lut 2014, 19:47:58 »
Piszecie, że się nie da dolecieć do Eeloo i wrócić bez modów. Przecież Eeloo jest prostą planetą do zdobycia bez żadnych kombinacji i z małą grawitacją, co tu chcieć więcej. Problemem jest tylko dotarcie do niego bo ląduje się prościej niż na munie.


Cały lot załogowy na Eeloo i powrót na Kerbin w języku polskim:
 
W filmiku dostarczono na planetę Eeloo super łazik - jeżdząco-latający, sondę ze zbiornikami i sztucznego satelitę.

Zawsze myślałem, że najtrudniejsza misja to Eve bo z niej ciężko wrócić. Ale księżyc Tylo jest najtrudniejszy ;-)

Strony: [1]