Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - borygo2

Strony: [1] 2 3 ... 5
1
Dyskusje o modyfikacjach / Epic + Curseforge App
« dnia: Pią, 06 Sty 2023, 15:57:23 »
Witajcie, chyba mnie tu z milion lat nie było.  ;) Miło że forum wciąż istnieje i jest aktywne.

Epic rozdaje KSP za darmoszkę to postanowiłem wrócić i zobaczyć co się zmieniło przez te dziesięć lat... kurde teraz do mnie do tarło ile minęło czasu :/

Jak już pisałem, KSP mam z Epic i bardzo bym chciał wrzucić kilka podstawowych modów by przyjemniej się grało. W innych grach używam aplikacji Curseforge, przyjemny programik do automatycznej aktualizacji modów, ale to pewnie większość wie. Niestety aplikacja nie wykrywa plików gry i nie chce zacząć ściągać modów, a ja bardzo bym chciał nie ściągać ich ręcznie. Na stare lata leniwy się zrobiłem :P Czy macie pomysł jak powiązać ową apkę z grą, lub jakieś inne programy do tego znacie?
 

2
Dyskusje o modyfikacjach / Odp: Jak obsługiwać toolbar ?
« dnia: Pon, 02 Cze 2014, 11:52:32 »
Witam, podepnę się pod rozmowę. Mam podobny problem jak Element4ry, mianowicie. Mam zainstalowany blizzy78's Toolbar 1.7.1 i chciał bym na nim używać RCS Build Aid v0.4.6 (od razu zaznaczę że nie jestem pewien czy dobrze pliki skopiowałem, wszystko do głównego katalogu z grą wrzuciłem).

Po wejściu do hangaru, widzą okienko od toolbara, po kliknięciu w niego wybieram RCS build i w tym momencie okienko znika mi. sądziłem że pojawi się po dodaniu do jakiegoś modułu dowodzenia, zbiorników z RCS i silniczków do nich ale nic się nie dzieje. I tu moje pytanie, czy źle kopiuje mody, możne coś z modami że nie grają ze sobą?

3
Szukam modyfikacji / Odp: Mod do RCS`ów
« dnia: Sob, 31 Maj 2014, 16:01:53 »
Dziękuje za szybką odpowiedź. pozdrawiam.




Temat do zamknięcia, chyba ze ktoś jeszcze ma coś ciekawego do dodania.

4
Szukam modyfikacji / Mod do RCS`ów
« dnia: Sob, 31 Maj 2014, 13:57:55 »
Witam,
ciekaw jestem czy istnieje mod podpowiadający, w którym miejscu umieścić silniczki RCS, by podczas manewrów góra/dół itp pojazd nie obracał się.
Oczywiście, wiem że takie niechciane manewry, też mogą być spowodowane przesunięciem środka ciężkości.

5
Stacje kosmiczne / Odp: Fobos
« dnia: Pią, 01 Lis 2013, 23:15:12 »
Bardzo fajnie wygląda ta stacja :D

6
ma ktoś możne informacje, jakie biomy występują w grze? Ewentualnie czy jest jakiś program mówiący gdzie byliśmy a gdzie jeszcze nie.

7
Stacje kosmiczne / Odp: Stacja Orbitalna "Kaneto"
« dnia: Pon, 29 Lip 2013, 14:26:18 »
Ogólnie lubię jak jest dużo paneli, ale faktycznie niskie FPS`y psują zabawę i prawdopodobnie następna stacja będzie z ograniczoną liczbą.

8
Stacje kosmiczne / Odp: Stacja Orbitalna "Kaneto"
« dnia: Pon, 29 Lip 2013, 12:27:24 »
Dołożyłem kolejne dwa moduły i już zaczyna przycinać :/. Ciągle zapominam że KSP nie jest dobrze zoptymalizowane. Jeszcze podrzucę panele słoneczne w wolnej chwili i kolejny projekt na polkę puki nie zrobią coś ze spadkiem FPS`ów. Wielka szkoda bo w hangarze czekają Moduły Paliwowe i Wahadłowiec do wysłania na stacje.


Oto fotki tego co przypiołem




9
Stacje kosmiczne / Odp: Atlantis - Latające Miasto
« dnia: Nie, 28 Lip 2013, 23:56:57 »
Całkiem fajne to wygląda, a z daleka wygląda jak Atlantyda z SG :D. Bardzo mi się podoba.

10
Stacje kosmiczne / Stacja Orbitalna "Kaneto"
« dnia: Nie, 28 Lip 2013, 23:53:45 »
Czas odłożyć na półkę wszelkie szkice i plany związane ze stacjami "Solar" i pora wsiąść się za nowy projekt. Stacja "Kaneto" jest to nowy dużo większy projekt i będzie można go dużo łatwiej modernizować niż poprzedni projekt. "Kaneto" docelowo będzie wielkim magazynem, który ułatwi mi eksploracje układu Kerbińskiego.


W tym momencie stacja składa się z 6 modułów.

1x Moduł Dowodzenia
1x Moduł z Dokami
2x Moduł Nośny
2x Moduł Solarny



ps. wiem że na razie nie powala, ale postaram sie systematycznie wrzucać zięcia z kolejnymi modułami.
pozdrawiam

11
Stacje kosmiczne / Odp: Stacja SOLAR VI NOWA 2
« dnia: Nie, 28 Lip 2013, 00:14:11 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Zarzuć może zdjęcia na jakiś normalny hosting. Nie dość że można tylko pobrać a nie przejrzeć, to jeszcze za pobranie 600kb chce sobie rezerwować ponad 50mb nie wiadomo do czego. Tiaaa, uważaj bo ci dam strono nieczysta.

dziwne, zdjęcia wrzucam ma imageshack.us, jeszcze nigdy nie miałem z nią takich problemow ;/
Postaram się skorzystać z innego linku by lepiej wyświetlało.



edit: zdjęcia już poprawione, daj znać czy jest ok

12
Stacje kosmiczne / Odp: Stacja SOLAR VI NOWA 2
« dnia: Sob, 27 Lip 2013, 18:26:30 »
To są gotowe do wystrzelanie stacje kosmiczne Solar VI Nova 2 i Solar V BIG.
BIG został zrobiony dawno temu więc jest dość toporny i dużo taśmy na niego wykorzystałem bo był sztywny,
z kolei Nova 2 powstała na łatce 20.1 (jak się nie mylę) i dzięki zastosowaniu belek mogłem miej taśmy użyć.

Obie stację można wynieść na orbitę, oczywiście nie jest to łatwe i te konstrukcje potrafią usmażyć kompa ;D, ale warto popróbować bo satysfakcja niesamowita jest.

Dla każdego kto ma ochotę spróbować swoich sił udostępniam konstrukcje obu stacji:

Solar V BIG
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ


Solar VI Nova 2
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

13
Aktualności / Re: KSP .21
« dnia: Pią, 26 Lip 2013, 20:31:04 »
Nie wiem jak u was, ale u mnie często zawiesza mi się gra i nie mogę nic zrobić.

14
Stacje kosmiczne / Odp: Stacja SOLAR VI NOWA 2
« dnia: Czw, 25 Lip 2013, 23:00:54 »
Każdy lubi coś innego. Mi satysfakcje sprawie wyniesienie na orbitę takiego bydlaka:

Solar VI Nova 2


albo takiego:

Solar V BIG


Poza tym brakuje mi w Kerbalach dużej złączki na zasadzie części Hub Max Multi-Point

15
Stacje kosmiczne / Odp: Stacja SOLAR VI NOWA 2
« dnia: Czw, 25 Lip 2013, 22:02:46 »
Grzegorz2121, oczywiście wiem doskonale o tym, ale jest zawsze jakieś ale :D

Po pierwsze, cała konstrukcja jest bardzo ciężka i wyniesienie jej na możliwie najniższą orbitę i tak zużywa prawie cały zapas paliwa jaki posiadam.
Po drugie, przy 6 silnikach atomowych rozpędzenie całej stacji trwa wieki.
Po trzecie i najważniejsze, teraz mam tyle paliwa że mogę spokojnie korzystać z Mainsail :D


a tak na marginesie teraz pracuje nad jeszcze większą stacją i ta już będzie musiała się składać z kilku elementów ;/

Strony: [1] 2 3 ... 5