Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - rise

Strony: [1]
1
Problemy z modyfikacjami / Procedural Parts - problem z działaniem moda
« dnia: Pon, 05 Paź 2015, 16:57:27 »
Witam Serdecznie,

Procedural Parts jaki to piękny mod chyba każdy wie ale niestety mi nie jest dane jego używać. A to ze względu na bug który uniemożliwia mi skorzystanie z opcji "revert flight" oraz "revert to assembly". Jedynym wyjściem jest odpalenie gry na nowo.

Czy ktoś miał kiedyś taki problem?

Pozdrawiam

2
Szukam modyfikacji / Odp: Usprawnienie działania "rakiet"
« dnia: Sob, 26 Wrz 2015, 20:06:23 »
Witam,

Mimo iż twa rakieta jest piękna to niestety Atlasa V mi nie przypomina;))

Dziękuje za rady:))

3
Szukam modyfikacji / Usprawnienie działania "rakiet"
« dnia: Sob, 26 Wrz 2015, 08:16:47 »
Witam,

Mam pewien problem. Gram w kerbale na modzie real solar system. Jak wiadomo mod ten powiększa "uniwersum" gry co sprawia że trudniej jest dotrzeć na orbitę nie mówiąc o księżycu i planetach. Żeby dostarczyć ładunek na orbitę 200-400 km muszę używać rakiet podobnych do tej ze zdjęcia. Jak wiadomo w świecie realnym rakiety wyglądają "nieco" inaczej:) Zatem pytanie. Czy istnieją mody usprawniające działanie silników i zbiorników paliwa. Czy mod realism overhaul ma coś z tym wspólnego?:)



Pozdrawiam

4
Modyfikacje / Odp: 4x Kerbol System + KerbolPlus + RVE
« dnia: Czw, 24 Wrz 2015, 19:35:28 »
Witam,

Sprzęt jak sprzęt ale tu chodzi głównie o dobranie modów i ustawienie ich:) Angorek zrobił świetną robotę. Jeszcze jakby chmurki pracowały w openGL i miały troszkę większą szczegółowość to by było dopiero:) Pewnie on sam ma tak wszystko pozamieniane że gra wygląda jak  złoto;)

Pozdrawiam!

5
Niestety u mnie RSS + RVE za dobrze nie pracują. Pojawiają się dziwne bugi z texturami, nie mogę wywołać konsoli alt+e. Chmury RVE są przepiękne nawet z orbity ~150-200km, ale niestety tak bugogenne że niekiedy nie da się na to patrzeć. Czekam an dzień, w którym bugów w ksp i modach nie będzie:P A jak narazie trzeba sobie jakoś radzić. Ja poradziłem sobie sklejając kilka modów.

Real Solar System 10.2 8k tex + Scaterer (ustawienia własne) + EVE + RVE (mod by Angorek) + Texture Replacer (mod by Angorek) KSP 1.0.4.




Tak to można grać:)

6
Modyfikacje / Odp: 4x Kerbol System + KerbolPlus + RVE
« dnia: Czw, 24 Wrz 2015, 07:26:26 »
Witam,

Od kilku dni próbuje bezskutecznie zainstalować poprawnie mody odpowiedzialne za oprawę wizualną Kerbali. Bugi liczone w tonach uniemożliwiają grę bez stresu. Jestem człowiekiem skromnym i nie potrzebuje za wiele do życia, ale w Kerbalach potrzebuje chmur! Tak chmury są najważniejsze:P Zrozpaczony znalazłem twoją modyfikację, która... Działa. Działa bardzo dobrze. Nie mam żadnych bugów. Co prawda... teraz gram na RSS + Scaterer + elementy EVE + Texture Replacer + RVE z twojej modyfikacji i jest świetnie. Oczywiście chmurki z 200km nie wyglądają wzorcowo ale są! Nie myślałeś nad rozwijaniem tego modu? Jeżeli tak to wspieram cię duchowo!

Dziękuje, Pozdrawiam

Afryka :)



Strony: [1]