Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Grzegorz2121

Strony: [1] 2 3 ... 14
1
Dyskusje o modyfikacjach / Odp: Własna modyfikacja na bazie kethanu.
« dnia: Pią, 05 Wrz 2014, 15:24:49 »
Dobra .cfg już mam zrobione teraz potrzebuje nowych modeli do nich.
Ma ktoś dostęp do (nowego) samouczka jak zrobić modele do ksp? (najlepiej w blenderze)

2
Dyskusje o modyfikacjach / Odp: Własna modyfikacja na bazie kethanu.
« dnia: Pią, 05 Wrz 2014, 15:18:52 »
Ja wiem jak robić mody na bazie innych .cfg tylko czy jak zrobię taką część kopiując starą i stosując ją jako szablon to legalne?

Może użyję .DLL z kethanu ale nie dodam go do moda i powiem ,że do działania mod potrzebuje kethane i karbonite.
Tak chyba będzie legalnie.

Przyda mi się jakiś samouczek jak zrobić modele do KSP, znalazłem 1 ale on był na wersję 0.1 i teraz nie działa :( .

3
Dyskusje o modyfikacjach / Własna modyfikacja na bazie kethanu.
« dnia: Pią, 05 Wrz 2014, 15:01:34 »
Cześć wszystkim!
Powracam po długiej nieobecności i mam pytanie:
Czy mogę użyć pliku .DLL z modu kethane do stworzenia swojego moda
Przetwarzającego karbonit na kethan i inne ciecze?

Jeśli nie mogę to co muszę zrobić aby dostać zgodę?

Zauważyłem ,że kethan mod potrafi przetworzyć 2 surowce w 1 procesie co pozwala mi stworzyć conventer
który będzie przetwarzał ciecze używając katalizatora który się nie zużyje.

4
Obsługa techniczna / Odp: Samoistnie kończące się loty
« dnia: Wto, 25 Lut 2014, 14:36:01 »
Ja myślę ,że to przez chaterrer bo ten mod dodaje pikanie sond.
Nie miałeś jakiś błędów podczas startu gry lub w trakcie?
Może to kraken.

5
Dyskusje ogólne / Odp: Historia podboju kosmosu w KSP.
« dnia: Śro, 12 Lut 2014, 14:35:12 »
Poddajesz się? Nie patrz na tamto forum! Polska też może mieć swoją historię kosmiczną!

(Może zrobimy nawet lepszą misję bo jak to było z PMB?)

6
Wyzwania / Odp: Spore wyzwanie - Kosmiczni turyści
« dnia: Śro, 12 Lut 2014, 14:29:09 »
Rozpocząłem testy lądownika landek! Być może dodam do niego moją rewolucyjną metodę lądowania.
Która teraz jest TOP SECRET.

7
Dyskusje ogólne / Odp: Historia podboju kosmosu w KSP.
« dnia: Wto, 11 Lut 2014, 18:19:24 »
Bardzo dobry pomysł! Ja kilka tygodni ściągnąłem mod na ruską rakietę F-1 była wyśmienicie odwzorowania. Możesz ją wykorzystać bo sam leciałem na muna. Dobra rakieta.  :)

PS. Mod ten dodaje też inne rakiety sojuz, pierwszy łazik ruski i też coś od USA to mod od chyba Roccata

8
Samoloty / Odp: Jonowy Samolot Transportowy X-125.SJ7
« dnia: Wto, 11 Lut 2014, 15:38:53 »
Wszystko się da... Jak wylecisz poza atmosferę to grawitacja będzie ciut niższa i zniknie opór powietrza.
Najgorzej będzie przy ustalaniu orbity, transferach orbitalnych, chwilach po ciemnej stronie planety.

Ale jak wszystko rozwiążesz to zrobisz SSTE?
(Single Stage To Eve)  :D

9
Wyzwania / Odp: Spore wyzwanie - Kosmiczni turyści
« dnia: Wto, 11 Lut 2014, 15:36:01 »
Chętnie spróbuje tylko na przeszkodzie mam kilka rzeczy:
-Szkołę...
i własną chęć do robienia transferów :P


A dodaj jakieś proste mody np. mój ulubiony do ustawiania RCS'ów RCSAid i KAS.

10
Ja też proszę o zmianę nazwy tematu na odpowiedni.
I właśnie spełnia się 4 akcja czyli linczowanie ze strony userów :P

11
Ogłoszenia / Odp: Nowy styl - poprawki
« dnia: Wto, 14 Sty 2014, 21:16:11 »
No no w reszcie jakiś nowoczesny styl.
Ale ciut za ciemny nie widać liter wszystko to rozmywa się
ten jest lepszy na pokaz ale jest bezużyteczny.

12
Dyskusje ogólne / Odp: Co to jest? Meteor?
« dnia: Wto, 14 Sty 2014, 16:32:44 »
Właściwie ten dźwięk to chyba wina słabej jakości mikrofonu. Ale jest modyfikacja na
realistyczne dźwięki tylko są tak samo głośne i niczego innego nie słychać.

A przydał by się też pył podczas lądowania na munie wzbudzany przez silnik oraz dym z wyrzutni startowej
na kerbinie.

13
Kampanie / Re: Stacja Kosmiczna FSK-01
« dnia: Pon, 13 Sty 2014, 21:45:54 »
Przystopujcie trochę! Ja widzę ,że Drangir wypełnił już pół misji w tym projekcie, za kilka dni
temat będzie do zamknięcia :D .
Ja mam bardzo ważny powód który uniemożliwia mi granie to jest "Szkoła".
Wyślę go prawdopodobnie jutro.

14
Kampanie / Re: Stacja Kosmiczna FSK-01
« dnia: Nie, 12 Sty 2014, 21:29:59 »
Wyślę ten moduł jutro lub pojutrze bo dzisiaj nie mam czasu.

15
Kampanie / Re: Stacja Kosmiczna FSK-01
« dnia: Sob, 11 Sty 2014, 21:04:36 »
Co do tego wlewu paliwa radzę go natychmiast wyciągnąć bo to jest zuo!
Raz próbowałem zatankować jakiś statek bez doku i drugi statek rozpadł się na 1 milion części
jak nie wierzysz to spróbuj. Wykorzystać możesz tylko to na powierzchni planety.

Strony: [1] 2 3 ... 14