Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - beryl

Strony: [1] 2 3 ... 16
1
Eeeee myślałem, że pizgnie. Albo go po wylądowaniu lwy zjedzą.

2
Modyfikacje / Odp: Lista modyfikacji na KSP 1.2
« dnia: Wto, 15 Lis 2016, 20:35:51 »
Co poprawiającego wygląd warto zainstalować na 1.2?

3
Modyfikacje / Odp: Umieszczenie ISS na orbicie.
« dnia: Pon, 03 Paź 2016, 21:37:18 »
W pierwszej chwili przeczytałem "umieszczenie ISIS na orbicie" i stwierdziłem, że to jest całkiem niezły pomysł...

4
Samoloty / Odp: Sekcja lotnicza Winged Industries: Kerb-Flyer I
« dnia: Sob, 10 Wrz 2016, 19:26:50 »
Elegancki, tylko znów podwozie nie takie :D U Ciebie chowa się w skrzydła, a mogłeś spokojnie zastosować owiewki.

Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.

5
Samoloty / Odp: Sekcja lotnicza Winged Industries: Kerb-Flyer I
« dnia: Pią, 09 Wrz 2016, 21:55:45 »
A paciemu nie srebrny i w polskich barwach? ;) Podwozie znów cokowiel wysokie, ale to szczegół. I nie został zastąpiony przez F-16 w 2004. F-16 pojawiły się w 2006. Przez ten czas eskadry podtrzymywały nalot na Iskrach.

6
Samoloty / Odp: Niszczycielskie F-oloty Niszczyciela111!
« dnia: Pią, 09 Wrz 2016, 21:51:32 »
Zrobiłeś 2 paszkwile i snujesz swoje teorie na temat filozofii budowania replik. Zadziwiające. Rzuć najpierw okiem na repliki Kadafa albo Wingeda, potem próbuj się mądrować.

JackRyan, wiem jak wygląda F-111.

7
Samoloty / Odp: Niszczycielskie F-oloty Niszczyciela111!
« dnia: Śro, 07 Wrz 2016, 15:48:53 »
Dupy nie urywają, zwłaszcza, że robione z wykorzystaniem modów. F-111 ani trochę nie jest podobny do oryginału, F-15 jak się wie co udaje, to można się dopatrzyć pewnych podobieństw.

8
Poproś o pomoc / Odp: Bad Claw
« dnia: Wto, 16 Sie 2016, 20:45:33 »
Moim zdaniem goleń i koło nie są wykrywane jako obiekt. Jeżeli można złapać, to tylko za ten element gdzie się to chowa po złożeniu.

9
Samoloty / Odp: Sekcja lotnicza Winged Industries: Kerb-Flyer I
« dnia: Nie, 31 Lip 2016, 18:55:15 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Grumman F6F Hellcat (z ang. jędza)

Serio? :/

10
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Nie, 24 Kwi 2016, 09:25:13 »
Jakby nowa wersja była samochodem byłaby Lotusem - szybka, ale "Lawina Ogromnych Trosk Upierdliwych Strasznie". Próba dokowania na orbicie Muna - orbity zgrane, odległość przecięcia 800m, zbliżam się, redukuję prędkość zbliżania, ale nigdzie nie widać drugiego statku. Odlegość w końcu spada do 300 metrów, prędkość zbliżania wyzerowana, wciąż nic nie widać. Quicksave, quickload, nadal nic. Dopiero po wyjściu do głównego menu i wczytaniu stanu gry zaczytało wszystko.
Coś też jest niehalo z nózkami - stacja księżycowa która stoi sobie od lat spokojnie, na 1.1 zaczyna tańczyć i podskakiwać coraz mocniej, co się robi problematyczne, bo zaakceptowałem kontrakt na jej rozbudowę. Jak tu zadokować do czegoś co ma atak padaczki? :/

11
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Pią, 22 Kwi 2016, 19:00:24 »
Kolejna śmiesznostka - samolot rozbity, nic w całości nie zostało, jak widać w logu kokpit zniszczony, ale Kerbale żyją i mają się dobrze. W IVA wciąż siedzą w kokpicie.
Przy okazji wyszedł pewien makabryczny szczegół - Kerbal może zobaczyć swoje własne oczy :D
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

12
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Pią, 22 Kwi 2016, 16:03:48 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Czy większa ilość dostępnych części w montowni spowalnia grę w czasie lotu rakiety???
Czy tylko przedłuża ładowanie gry na początku i spowalnia poruszanie się w montowni?

Na logikę to opcja druga - nie ma wpływu na wydajność.

Co do stabilności gry - x64 raz mi się wykrzaczyło przy odpalaniu kolejnego stopnia w dość prostej rakiecie. Póki co wybaczam, ale nie zapominam.

13
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Czw, 21 Kwi 2016, 16:37:29 »
Śmiesznostka taka - pobrałem wczoraj jak zwykle zipa KSP, rozpakowałem i gram cały szczęśliwy, bo chodzi całkiem przyzwoicie na na 500 częściowej konstrukcji. Zwiecha. Więc ctrl+alt+del i w managerze zadań widzę KSP 32bit. Ale w opcjach nigdzie innej opcji nie ma, innego pliku startowego też nie.
Dzisiaj w pracy ściągam dla odmiany instalator i tu już 2 pliki startowe są; KSP i KSP_x64. Ciekawe jak w domu x64 będzie śmigać :D

14
Statki kosmiczne / Odp: Duna grunt
« dnia: Wto, 19 Kwi 2016, 10:26:17 »
Sprowadzenie sondy za pomocą wahadłowca - nie kojarzę żeby ktoś już coś takiego na forum robił, bardzo fajne. I zrobione na stocku, dla mnie duży plus.

15
Poproś o pomoc / Odp: Problem z sterowaniem
« dnia: Pon, 18 Kwi 2016, 14:37:51 »
Tak jak napisał KebabKerman - leć samolotem. Raz, że będzie łatwiej, dwa taniej, bo samolot jest wielokrotnego użytku. Dodatkowo niektóre tego typu zadania wymagają robienia badań na powierzchni, samolot umożliwi Ci ponowny start i oblecenie kilku miejsc za jednym zamachem.

Strony: [1] 2 3 ... 16