Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - BlackLion

Strony: [1] 2
1
Poproś o pomoc / Odp: Problem z Aerodynamiką
« dnia: Wto, 29 Gru 2015, 22:22:59 »
Cóż to za fałszywe oskarżenia lecą w moją stronę! Posiadam pełną wersję KSP zakupioną za czasów 0.16!! Wersji 64 bitowej używam za pomocą .exe i mono.dll z unity 4.6.4f o czym kolega Robson wspomniał i dotychczas na 1.0.5 nie doznawałem żadnych problemów (używam 64 bitów ze względu na mody). Usuwałem już mody i próbowałem na czystej 32bitowej, jednak kontrola i sterowność maszyn LEŻY! Reinstalkę uważałem za ostateczność i do owej muszę się posunąć....

2
Poproś o pomoc / Odp: Problem z Aerodynamiką
« dnia: Pon, 28 Gru 2015, 20:37:50 »
Witam, mam podobny problem, tylko, że występuje zarówno na 32 jak i 64 bitowej wersji. 1.0.5. Polega on jednak na tym, iż samoloty są kompletnie niesterowne, nie reagują w żaden sposób na lotki, czy inne rzeczy. Po zainstalowaniu FAR jest jeszcze gorzej, stateczniki przestają w ogóle działać (nie poruszają się), a atmosfera zaczyna się bugować tj. znika KOMPLETNIE opór powietrza, samoloty zachowują się jak w próżni (silniki działają) a po zderzeniu samolotu z wodą, zaczyna on podskakiwać nie tracąc prędkości (woda również traci opór, jednak nie traci wyporności) i w tak non stop pokonując ogromny dystans... Wszystko na stocku.....

3
W takim razie, skoro spolszczenie ma powstać to musimy się jakoś porozumieć, polecam założyć kanał na TS3 i jakiś serwer FTP aby wrzucać kolejne przetłumaczone fragmenty spolszczenia.

4
Zgłaszam się na ochotnika. A niechaj narodowie wżdy postronni znają, iż Polacy nie gęsi, iż swój język mają.

5
Poproś o pomoc / Odp: Kamera i CH-J3
« dnia: Pią, 18 Wrz 2015, 21:13:02 »
Kamerę można pobrać jako mod. A jeżeli chodzi o ruch obrotowy, to niestety fizyka w ksp nie pozwala na zachowanie obrotu podczas time warpu. Gdzieś na kerbalstuff można pobrać mod, który naprawia tą niedogodność. Był to bodajże ten mod:
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

6
:OOO TO jest jeszcze KSP???? Jak tak wygląda Wenus na RSS z modami, to zrazu instaluję. Mam jeszcze jedno pytanko, czy RSS obsługuje KAS i KIS? No i postaram się jakieś zdjęcia przesłać. Jak wyjdzie U5 to ten mod będzie must have dla każdego amatora realizmu

7
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Czw, 17 Wrz 2015, 16:45:30 »
Ehhh, zaraz się Krzyżacy przypominają, moja najgorsza zmora :'( (na Śląsku ciężko zrozumieć staropolski). Mógłbym poprosić o to aby następne devnote były w języku w miarę współczesnym? Proszę?

8
Poproś o pomoc / Odp: Kerbal utknął na Munie
« dnia: Nie, 06 Wrz 2015, 15:42:27 »
Lub też lot suborbitalny, podleć lądownikiem trochę bliżej rozbitka, i podleć rozbitkiem, jeżeli chcesz oszczędzić paliwo jetpacka, to wykonaj "lot suborbitalny" i wyląduj w pobliżu lądownika i na piechotę :), pamiętaj aby wyczuć czas hamowania, abyś nie przysolił kerbalem o powierzchnię :D

9
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Śro, 02 Wrz 2015, 15:31:28 »
lagi mnie zabijają, niech wydadzą szybko. Trzymam w kciuki za nich ;D

10
widziałem i przyznam, że mod ma ogromny potencjał, tylko musi zostać nieco dopracowany i otrzymamy genialne narzędzie, które wspomoże cinematiki :D

11
Inne gry / Odp: Problem z Zoo Tycoon 2
« dnia: Wto, 05 Sie 2014, 23:18:58 »
Może to wina systemu, o ile wiem, Windows 8.1 ma problemy z kompatybilnością (miałem takie podczas instalacji GTA IV z steama)

12
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: W jakim języku programujecie?
« dnia: Nie, 06 Lip 2014, 10:25:57 »
zaczynam naukę w C++, potrafię już pisać proste programy w konsoli ;)

13
Łaziki / Odp: Repliki pojazdów wojennych - słynne trio [by Kadaf]
« dnia: Pon, 30 Cze 2014, 21:10:02 »
Nigdy nie sądziłem, że będę mógł w KSP ujrzeć repliki pojazdów z innych gier (WoT i CoD), jak i z prawdziwego życia. Kadaf, jesteś wielki, masz talent chłopie, stworzenie czegoś takiego zajęło Ci dużo czasu pewnie :). Jeżeli masz zamiar kontynuować "Słynne trio" to w następnej edycji chętnie ujrzałbym pojazdy produkcji radzieckiej tj. T-34, IS, czy stary dobry KV-1 :)

14
Ja również szukałem, i takowego moda jeszcze nie zrobiono (według relacji użytkowników z KSP forum). Udało mi się jedynie znaleźć moda na wnętrze kabiny Mk2, może Ci się przyda

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

15
Jak to kiedyś Wielki Mistrz mówił: ,,jak już raz się poprawnie zadokuje, to później już idzie z zamkiętymi oczami"

Strony: [1] 2