Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Witold

Strony: [1] 2
1
Statki kosmiczne / Odp: SSTO-LMAR StarTurn 3 [Kadaf Ind.]
« dnia: Nie, 13 Kwi 2014, 03:20:56 »
Podzielam podziw kolegi wyżej. Kadaf, zjedz snickersa bo zaczynasz strasznie gwiazdorzyc! :D

2
Obsługa techniczna / Problem z Kerbalami :(
« dnia: Pią, 20 Gru 2013, 16:51:44 »
Witam, od kiedy wyszła wersja 0.21 mam problem z kerbalami, mianowicie:

-Pierwszy z nich to zanikającę tekstury podczas budowania (w miejscu gdzie powinien być dany element jest pusto, lecz normalnie można go wybrać, wydaje się, że jest niewidzialny).

-Drugi problem z "przezroczystoscia" elementów (nawet całej bazy) podczas lotu. Widać "środek statku" i bez problemu to, co jest za nim.
Nie wiem jak naprawić ten problem z teksturami(?). Jakieś pomysły?
Kerbale mam na steamie, oczywiscie reinstalowałem/naprawiałem.

3
Aktualności / Re: KSP 0.23
« dnia: Wto, 17 Gru 2013, 19:45:42 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Witold a masz świeżą kopie gry czy ściągasz poprzez KSPLauncher ?. Spróbuj ściągnąć świeża kopie z KSP STORE jeśli nie masz

Mam wersję Steamową.

4
Aktualności / Re: KSP 0.23
« dnia: Wto, 17 Gru 2013, 18:49:13 »
Mam nadzieję, że ten update rozwiąże moje problemy z KSP, bo mam taki koncert bugów, że w ogóle nie grałem w wersje 0.22 :/.

5
Aktualności / Re: KSP .21
« dnia: Pią, 07 Cze 2013, 16:20:24 »
A ja osobiscie wypatruje kariery z porządnym aspektem ekonomicznym, połączenia strategii z 'symulatorem' lotów kosmicznych było by dla mnie spiełnieniem marzeń, jest to bowiem połączenie moich dwóch ulubionych rodzajów gier.
I również uważam, że surowce i tryb kariery (podkreślam ekonomicznej kariery) się uzupełniają.

Mogę przeboleć słabą aktualizację 0.20 (przynajmniej z mojego punktu widzenia, ponieważ wysypała mi mase błędów, bugów i problemów z płynnością), ale otwieranie sklepiku z gadżetami jest jak dla mnie kpiną z graczy, którzy czekają na jak najszybsze dokończenie dzieła, którym niewątpliwie jest KSP.

6
Gotowe poradniki / Odp: Zaawansowane projektowane rakiet - Silniki
« dnia: Nie, 02 Cze 2013, 23:46:53 »
Genialne. Dzięki za szczyptę merytoryki, może jutro podejme się na jakieś obliczenia. :)
10/10 i klękajcie narody!

7
Oczywiscie, ze usunalem recznie reszte plikow.
U mnie po usuniecie kerbali ze steamu wszystko jest czyste, nie wiem dlaczego Ci nie usuwa.

8
Aktualności / Re: KSP 0.20.x
« dnia: Sob, 25 Maj 2013, 17:43:37 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
@maxkeypl to już raczej wina kompa, bo tak to na minimalnych z aa miałem 20 fps a teraz na wysokich mam 30fps

Nie gadaj głupot jeśli nie wiesz.

9
Propozycje & Uwagi / [Zaakceptowane] Strona główna.
« dnia: Sob, 25 Maj 2013, 16:24:42 »
Proponuje, aby ktoś ogarnął stronę główną, bo nic się na niej nie dzieje. Powinny być już przynajmniej dwa posty dotyczące nowego, bardzo drażlwego, bugpatcha.

10
U mnie to samo. Na wersji steamowej nadal zacina.

11
Aktualności / Re: KSP 0.20.x
« dnia: Pią, 24 Maj 2013, 22:36:59 »
Nie mozesz mowic o optymalizacji skoro u wielu, takze u mnie, jest drastycznie gorzej. Chyba, ze optymalizacja dostala nowa definicje.
Podtrzymuje swoje zdanie - syf. Sytuacja porownywalna z windowsem vista, mialo byc lepiej, a jest lipa. Wypuszczanie patcha, ktory spelnia swoje zalozenie na 1/2 czy 2/3 kompow to zwykle plucie nam w twarz.

12
Aktualności / Re: KSP 0.20.x
« dnia: Pią, 24 Maj 2013, 20:42:56 »
Zgadzam się, tempo dodawania aktualizacja to żenada. Wielki apdejt 0.20, który miał posiadać mase ficzerów owszem posiada - mase bugów.

13
Aktualności / Re: KSP 0.20.x
« dnia: Pią, 24 Maj 2013, 00:20:17 »
W koncu udało mi się przetestować (powierzchownie) te nowe kerbale i... rzeź. Na moim całkiem dobrym kompie kerbale po prostu zaczeły się dławić, przy jakiejś mega prostej konstrukcji złożonej z 7 części mam 30 fpsów, oraz spadki nawet do 20. W poprzedniej wersji wyciągałem spokojnie 40 przy dużych konstrukcjach. W obu przypadkach detale najwyzsze. Osobiscie czekam na update, bo to co teraz dostałem to jakaś kpina.
Mój sprzęt to Radeon 6870, I5 2500K (niepodkręcony póki co), 8gb ramu, a kerbale są na dysku ssd.
Nie sprawdzałem nawet nowych części, rzygać się chce od tej maniany.

#UP: Ram tani jak barszcz a przydaje się, chociażby w BF3, który żre go jak może :P

14
Aktualności / Re: KSP 0.20.x
« dnia: Czw, 23 Maj 2013, 16:33:26 »
Ja czekam na surowce, aspekt ekonomiczny oraz wnętrze, w którym można się poruszać, wchodzić w interakcję itp.

15
Aktualności / Re: KSP 0.20.x
« dnia: Czw, 23 Maj 2013, 10:26:03 »
Ja dopiero ściągam, bo wczoraj w nocy nie dało rady - oczywiscie z oficjalnej strony kerbsów, bo po co przenieść sobie grę na steama.

Co do wczesniejszych wypowiedzi to jesli na prawde poziom zmian jest aż tak żenujący, to nie pozostaje nam nic innego, jak wyrazic to na głównym forum kerbsów, niech poznają lenie gniew ludu kosmicznego!

EDIT: Strona oczywiscie nie działa, w połowie ściągania wywala błąd. Zaplecze techniczne Squadu godne '2001' wieku <wonziu> :).

EDIT2: I jeszcze coś, ktoś w ogóle ogarnia stronę główną? Jak dla mnie news o 0.20 powinien być od dobrych kilku(nastu) godzni.

Strony: [1] 2