Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - dallahpl

Strony: [1] 2
1
Inne gry / Odp: Moja gra
« dnia: Sob, 02 Kwi 2016, 01:15:31 »
Ja się nie obrażam ;) Choć przyznam, że wolałbym ciut bardziej konstruktywną krytykę, tak jak to zrobił Madrian. No ale do rzeczy :) Co Ty byś widział? Jaką mechanikę masz na myśli? No a co do historii - no cóż...chyba nie sprawdziłbym się w roli scenarzysty;) Ale dzięki za docenienie trudu - bo jest go równie dużo co nauki heh!

pzdr!

2
Inne gry / Odp: Moja gra
« dnia: Pią, 25 Mar 2016, 14:31:22 »
Rage of the Battlemage trafił na Greenlight Steam! Zapraszam wszystkich do głosowania :) Lorthan - nasz mag bitewny, potrzebuje Waszych głosów!

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

3
Inne gry / Odp: Moja gra
« dnia: Sob, 05 Mar 2016, 00:58:51 »
Madrian, dzięki za komentarz;)

Nie przeczytałeś chyba, że jest to wczesna wersja alpha;) a trawa nie jest obiektem 3d, tylko czysciutki bilboard 2d. Ale bardzo podoba mi się - może nie to że "podpowiedź" bo myślałem o tym, po prostu mnie w 100% do tego przekonałeś - to, żeby czary miały pewne efekty na wrogach. Da się zrobić ;) Co do postaci, to po prostu muszę pracować na tym co mam ;)

pzdr.

4
Inne gry / Moja gra
« dnia: Czw, 03 Mar 2016, 21:47:55 »
Cześć Kerbalomaniacy! :) Jak i wy tak i ja zagrywam się w te genialną gierkę, jednak dziś chcę poruszyć temat czegoś mojego :) Od niedawna jestem jednoosobowym zespołem i zabrałem się za produkcję hack & slash. Gra nosi tytuł "Rage of the Battlemage" i jest skoncentrowana na masakrze setek przeciwników;) a może nawet tysięcy! Stawiam na grafikę, efektowne czary i czystą przyjemność z rzezi przeciwników. Zapraszam do polubienia mojej strony FB: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ  i do wszelkich komentarzy i opinii na niej! :) gra jest obecnie we wczesnej fazie alpha ;)

5
Samoloty / Odp: Pomocy! - SSTO
« dnia: Nie, 12 Lip 2015, 19:03:36 »
Udalo się! Jedynymi zmianami jakie zrobiłem, to usunąłem górną część nośną, zoptymalizowałem położenie siły nośnej do ciężaru i vuoi la!
8.49 ton wyniesionych na orbitę!



a oto ssto po przeróbkach, już na orbicie


Oczywiście, wszystko wykonane na 1.0 :]

6
Samoloty / Pomocy! - SSTO
« dnia: Nie, 12 Lip 2015, 17:15:15 »
Panowie! i Damy!

Potrzebuję pomocy! Mojemu SSTO brakuje ok 300-500 dV i nie wiem jak mam to zrobić. Doradźcie :P




Mam nadzieję, że obrazek poda dużo użytecznych danych.

PS. Mechzjeb służy mi tylko dla danych :P

7
Poproś o pomoc / Odp: Problem natury konstrukcyjnej :)
« dnia: Czw, 21 Maj 2015, 14:40:55 »
Czyli co? Budujesz statek, Budujesz rakiete, oba (obie:D) na pas startowy > samolotem podjezdzasz pod rakiete i jakims sposobem pakujesz ja do srodka/podczepiasz?

8
Poproś o pomoc / Problem natury konstrukcyjnej :)
« dnia: Czw, 21 Maj 2015, 09:55:53 »
Witam szlachte!

Panowie, jak to jest, że udaje wam się połączyć samolot z rakietą? Np. każdy wahadłowiec podpinacie pod rakietę nośną, tak jak kolega Cyrylo w tym wątku: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

albo jak kolega Bill2462 w tym wątku włożył małą rakietę w wahadłowiec Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Pozdrawiam
Dallahpl

9
Poproś o pomoc / Problem z manewrowaniem
« dnia: Sob, 16 Maj 2015, 19:08:10 »
Panowie! Pomocy!!

Gram w karierę i nie mogę zaplanować manewru! :( Gdy najeżdżam myszką na orbitę, nie wyskakuje opcja planowania. Myślałem ze to wina Centrum Dowodzenia (tego co śledzi loty), więc dodałem sobie 1mln kasy i ulepszyłem na 3 poziom, ale nic to nie dało...

Pomocy!

Dallahpl

[Post scalony: Sob, 16 Maj 2015, 19:13:57]
Ok do zamkniecia. Okazało się, że to budynek od kontraktow trzeba ulpszyc -, -

10
Inne gry / Odp: Alternatywna gra dla graczy
« dnia: Wto, 02 Wrz 2014, 11:15:22 »
Nie mam pojęcia jak to jest. Wiem, że jest;)

Ale jak to wygląda w grze: Powiedzmy ze wyleciales daleko poza Drogę Mlęczną. Widzisz ja tak jak jest w rzeczywistosci (grafika). Wtedy wszystkie pojedyńcze gwiazdy jakby "znikają", żeby nie obciążać procesora. Ale jak zaczniesz się w miarę szybko poruszać, gwiazdy zaczynają sie pojawiać w postaci świecących kropeczek. Jeśli zaczniesz jeszcze wolniej poruszać się w stronę gwiazdy, zacznie ona być renderowana.

11
Inne gry / Alternatywna gra dla graczy
« dnia: Wto, 02 Wrz 2014, 10:02:34 »
Siemanko,

Jeśli interesują was gry typu kosmos, eksploracja i te sprawy, sprawdźcie sobie Space Engine.
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Tysiące galaktyk, miliardy (dosłownie) gwiazd i jeszcze więcej planet i księżyców. Ale ostrzegam, że gra polega tylko na eksploracji - nic nie budujemy niestety, ale i tak - warto!

pzdr.

12
Poproś o pomoc / Odp: Problem ze zbiornikami S3-14400
« dnia: Wto, 29 Lip 2014, 22:57:41 »
Niestety nie chodzi o przegrzanie - bo się nie przegrzewają.

Ale chyba znalazłem problem. Problem (chyba) leżał w linkach mocujących, które montowałem do zbiornika głównego - musiały "pociągać" zbiornik z sobą.

Edit:

Więc tak: To nie linki były kłopotem a własnie SEPARATON'y I. Może masz rację z tym przegrzaniem, ale działo się to na tyle szybko, że nic nie było widać. Zmieniłem pozycję Separatonów na hmmm bardziej pod kątem na zewnątrz i jest już wszystko ok.

13
Poproś o pomoc / Problem ze zbiornikami S3-14400
« dnia: Wto, 29 Lip 2014, 22:05:40 »
Witam szanownych Panów:)

Od aktualizacji 0.24 mam problem z w/w zbiornikami.

Konstrukcja prosta: podstawowa sonda, by sobie krążyła po orbicie + 2 stage + 3'ci stage(czyli pierwszy od startu): 1 lub 2 w/w zbiorniki + 4 boostery LFB KR-1x2 z 4'oma TT-70 Radial Decoupler'ami.

Problem w tym, że paliwo kończy się najpierw w boosterach i chce je odłączyć za pomocą TT-70. Odłączenie działa... ale urywa w/w zbiorniki S3-14400...

Zapomniałem dodać, że na każdy booster, dodałem dodatkowo ok 16 tych malutkich silniczków SEPARATON I (żeby odlatywały w bok, a nie do dołu).

Jakieś sugestie?

14
Stacje kosmiczne / Odp: Międzyplanetarna stacja kosmiczna
« dnia: Śro, 23 Lip 2014, 01:49:45 »
No będę kombinować z tymi dokami. Zamienić je na większe już się nie da, więc pozostaje opcja dokowania.

Na razie tego robić mi się nie chce, bo RCS coś nie działa prawidłowo - pomimo zmiany trybu na "dokowanie", naciśnięcie L_shift powoduje włączenie się silnika głównego, a nie RCS góra (czy dół w przypadku ctrl - ale przy kontroli Kerbala w trybie EVA działa!  :o ).

Na razie mózgi inżynierii kerbalskiej wynalazły moduły łączące - w ich języku nazywa się to Kerbal Attachment System ;) Tak więc jeden z załogantów doczekawszy się transportera z odpowiednimi częściami, zabrał się za stabilizację całej konstrukcji. A oto kilka udokumentowanych momentów:

Transporter już na miejscu. Zadokowany w specjalnie dla takich momentów zaprojektowanym doku:
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Nasz Kerbal nie może uwierzyć w to, jak bardzo krzywo zamontowano doki!!  ::)
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Czy ten uśmiech może kłamać? Oto pierwszy zamontowany element. Z sukcesem zamontowany!
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

15
Stacje kosmiczne / Odp: Kerbal Space Station (KSS)
« dnia: Wto, 22 Lip 2014, 10:45:46 »
Bardzo mi się podoba:) A pierwsze zdjęcie?? Mistrzowskie!!

Strony: [1] 2