Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Komarov

Strony: [1] 2 3
1
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Jak dowiedziałeś się o KSP?
« dnia: Wto, 11 Cze 2013, 20:27:31 »
Hahah widzę, że nie tylko ja tak poznałem Kerbale :) "Być jak Łajka" się filmik nazywa. Już przy oglądaniu wiedziałem, że muszę w to zagrać. Bardzo przypomniało mi też edytor z gry "Spore" w którą to swego czasu grałem.

2
Poproś o pomoc / Przenosiny Kerbali na Steam
« dnia: Sob, 25 Maj 2013, 21:39:35 »
Cześć
Wreszcie kupiłem KSP (tak, tak grałem na piracie...) Gra została zakupiona na stronie twórców. I tu pojawia się pytanie: czy mogę dodać KSP na Steam? Przeczytałem, że mogły to zrobić tylko osoby które kupiły grę przed majem. Jeśli nie ma takiej możliwości, to może ktoś wie czy będzie ona kiedyś dodana.
Pozdrawiam

3
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Top 10 soundtracków w filmach i grach
« dnia: Czw, 02 Maj 2013, 20:31:56 »
To teraz dam coś od siebie:
Dwie nutki z soundtracku (według mnie) najlepszej gry platformowej ever:
IJI



Z tą drugą świetnie się ląduje na Dunie :D
Polecam zagrać w tę grę, naprawdę warto przełamać niechęć do grafiki, choćby dla zakończenia ;)

4
Inne gry / Odp: Battlefield trzeci
« dnia: Pon, 22 Kwi 2013, 21:32:44 »
Jakieś szczególne wymogi? Wiek, dodatki? Jeśli wiek nie gra roli, to chętnie dołączę. Tylko tak po czwartku :) W zespole grać potrafię (3-osobowy).

5
Inne gry / Blockade Runner
« dnia: Nie, 24 Mar 2013, 19:36:05 »
Witam.
Mam przyjemność przedstawić wam dzisiaj grę, którą wspieram niemal od samego początku. Blockade Runner to gra "multiplayer space adventure" w fazie alpha. Na pierwszy rzut oka przypomina kultowego już według niektórych Minecraft'a. Twórcy (ZANMGT) otwarcie przyznają się do tego, że wzorują się na owej klockowatej grze. Gra polegać będzie na budowie statku kosmicznego a następnie podróżowanie nim po losowo generowanej galaktyce pełnej obcych ras i innych ciekawych rzeczy. Oczywiście program nie posiada jeszcze wiele opcji, aczkolwiek ma ogromny potencjał.

A oto mój projekt fregaty Normandy SR-2 z gry Mass Effect 2-3
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Strona twórców Blockade Runner'a: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Pozdrawiam


6
Własna twórczość / Odp: Photoshopowane screeny TM
« dnia: Wto, 19 Mar 2013, 17:44:11 »
Te...planety...są...aż trudno powiedzieć. Nie istnieje chyba słowo w języku polskim które oddało by jak wspaniałe są owe prace. Naprawdę świetna robota.

7
Lądowniki załogowe, bazy, kolonie / Odp: Orionem na Eeloo!
« dnia: Pon, 18 Mar 2013, 14:45:35 »
O mój Jezu... Wielce przepraszam za mój błąd. Wielkości obrazków poprawione :) Co dalej. Prawdę mówiąc nie wiem. Poczekam do drugiej części patcha 0.19 i wtedy zobaczymy. Może powróci mi ochota na grę i znowu zrobię coś wielkiego :D
Jeszcze jedno: robiłem przystanki tak często bo nigdy nie byłem na tych planetach i chciałem je zobaczyć (tzn. Ike, Dres, Pol).

8
Lądowniki załogowe, bazy, kolonie / Odp: Orionem na Eeloo!
« dnia: Pon, 18 Mar 2013, 13:37:57 »
Misja zakończona (wreszcie). Wszystko oczywiście zostało zawarte w pierwszym poście.

9
Lądowniki załogowe, bazy, kolonie / Odp: Eeloo Master Mk.1
« dnia: Nie, 24 Lut 2013, 16:30:59 »
Hah, czyli jednak taki statek można bardzo prosto zbudować! Może kiedyś spróbuje polecieć na tę planetę czymś podobnym. Proste konstrukcje są w końcu najlepsze.

10
Lądowniki załogowe, bazy, kolonie / Odp: Orionem na Eeloo!
« dnia: Sob, 23 Lut 2013, 17:20:13 »
Fakt, do Słońca jest daleko, ale różnicy w otrzymywaniu prądu nie zauważyłem. Tak właściwie to na każdej planecie miałem braki prądu, ponieważ przetwarzanie kethanu trwa na tyle długo, że następuje całkowity obrót wokół osi, co za tym idzie przez połowę pobytu na ciele niebieskim jestem poza promieniami słonecznymi. Co do lotu na Eeloo bez postojów to raczej pewne, że ktoś to zrobił. Niestety nie jestem w stanie tego powtórzyć a nawet wskazać jak to mniej więcej zrobić. Jeśli ktoś wie jak skonstruować taką rakietę/statek to proszę napisać :)

11
Lądowniki załogowe, bazy, kolonie / Orionem na Eeloo!
« dnia: Sob, 23 Lut 2013, 14:46:55 »
Witam wszystkich po dosyć długiej przerwie!
Na wstępie mówię, że używam pluginów "Kethane" oraz "ISA MapSat", ponieważ bez nich nie miałbym szans na dotarcie do celu. :)
Kilka dni temu rozpocząłem moją pierwszą wyprawę na planetę Eeloo. Matbles, Bill i Geneoly Kerman wystartowali z Kerbinu statkiem "Orion-4". Misja ma wyglądać następująco:
Start -> Lądowanie na Minimusie -> Lądowanie na Ike -> Lądowanie na Dres -> Lądowanie na Pol'u -> Cel główny czyli wylądowanie na Eeloo -> Powrót na Kerbin z możliwymi przystankami.
Ląduje na tych księżycach w celu uzupełnienia zasobów, ponieważ Orion-4 jest bardzo ale to bardzo paliwożerny.

Pierwszy przystanek: Minimus
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Kolejny tzn. Ike. Bardzo spodobał mi się ten widoczek :)
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Następny postój: Dres. Odwiedziłem tę planetę pierwszy raz i jakoś mi się nie bardzo spodobała. Ot kolejna skała w kosmosie.
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Następnie wylądowałem na księżycu Jool'a- Pol'u.
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Jako że przy oglądaniu terenu dookoła miejsca lądowania natrafiłem na bardzo ładny widoczek, zamieszczam drugiego screena z Pol'a.
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Po wystartowaniu z ostatniej planety okazało się, że mam dosyć duże problemy w trafieniem w Eeloo. Po wielu próbach wreszcie udało się, i dostałem się w pole grawitacyjne Eeloo.
Okazało się także, ze po kilkunastu latach użytkowania ISA Map-Sat odmówił posłuszeństwa i uznał, iż cała powierzchnia Eeloo jest na wysokości 0m...
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Screen z powierzchni planety.
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Wracając na Kerbin trochę przeliczyłem się z ilością paliwa i okazało się, że nie uda mi się normalnie dotrzeć do domu. Moja orbita przecinała orbitę Kerbinu i Eeloo a ja miałem mniej niż 1/4 paliwa. Jednak po kilku manewrach udało się wejść w pole grawitacyjne planety rodzimej Kerbali. Nadal był jednak problem z prędkością prawie 5000 m/s. Postanowiłem wykorzystać atmosferę Kerbinu aby zatrzymać statek! Nie byłem pewny czy się nie rozpadnie, ale to była jedyna możliwość. Resztkami paliwa zmieniłem trajektorie Oriona na ok 25km n.p.m.
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

W chwili gdy została ustatkowana orbita Oriona, na ratunek Kerbonautom ruszył statek "Восток-8" dowodzony przez Milgana Kermana. W niedługim czasie udało się zbliżyć do celu.
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Ostatnie spojrzenie na "Oriona-4"
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Lądowanie załogi na Kerbinie.
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Jak widać udało mi się wylądować dosyć blisko KSC
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

A oto bohaterska załoga, cała i zdrowa stojąca na swojej ojczystej planecie. (Niewiadomym cudem podczas przyziemienia urwała się kabina z pilotem Востокa).
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

STATYSTYKI (aż jedna...)
Załoga Oriona-4 przebywała w kosmosie...  ponad 19 lat.
Niestety inne statystyki takie jak przebyta odległość się nie zachowały
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Dziękuje za komentowanie moich zmagań.
Pozdrawiam


12
Dyskusje ogólne / Odp: Przyszłość KSP
« dnia: Śro, 12 Gru 2012, 14:05:05 »
Z tego co wiem to takie kosmiczne silniki na prąd nie istnieją, więc to było by już "przesadne" sci-fi.

13
Stacje kosmiczne / Odp: Podlaska Stacja Kosmiczna
« dnia: Nie, 09 Gru 2012, 18:52:48 »
Jezus Maria, a ja myślałem, że moja stacja jest duża... :D Masz zamiar jeszcze bardziej ją rozbudować? Jakieś zbiorniki z paliwem czy coś.

14
Stacje kosmiczne / Odp: Stacja Kosmiczna MIR by Komarov
« dnia: Sob, 08 Gru 2012, 19:29:08 »
Schowałem panele i zadokowałem- to samo. Sekundę po zadokowaniu przyspieszyłem czas i kiedy tak zostawiam to było dobrze. Niestety kiedy spowalniam tempo, stacja znowu zaczyna się rozpadać. Według mnie coś nie tak jest z tymi łączeniami, albo po prostu coś zepsułem. Jak tylko pomyślę, że miałbym to ponownie wynosić na orbitę to mnie ciarki przechodzą. :-\

15
Stacje kosmiczne / Odp: Stacja Kosmiczna MIR by Komarov
« dnia: Sob, 08 Gru 2012, 17:09:30 »
W tym rzecz, że części się łączą, kamera przeskakuje na ogół i dopiero wtedy zaczyna się chwiać. Kiedy wyłączę SAS stacja zaczyna się obracać, a jak jest włączony to się rozpada.

Strony: [1] 2 3