Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - An21

Strony: [1] 2
1
Inne gry / Odp: Robocraft
« dnia: Sob, 23 Sty 2016, 00:02:36 »
From the depths
-są klocki
-jest grywalna
-rozbudowany system walki (lasery, działa, rakiety, torpedy)
-single/multi(nie moba)
-pojazdy wodne/powietrzne/kosmiczne/struktury(lądowe będą kiedyś)
-bardzo duża dowolność w konfiguracji (nawet na poziomie konstrukcji pocisku/rakiety)
Według mnie lepsza od robocraft, ale nie f2p

2
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: internetowe znaleziska
« dnia: Wto, 07 Lip 2015, 15:00:14 »
Taczpollo 15

3
Modyfikacje / Odp: KerBalloons [V1.1] (ksp 1.0.2)
« dnia: Nie, 28 Cze 2015, 19:40:08 »
Ten bug może wynikać z tego,że balon korzysta z tego samego systemu pojawiania się i znikania co stockowe spadochrony (one też znikały po wczytaniu quicksave).

4
Może odpowiedzialny za to mod jeszcze nie wyszedł na 1.0, albo to wina RO, przy takim stopniu skomplikowania bez ton testów i łat poszczególne mody się "gryzą".

5
RSS i RO już wyszły, pozostaje czekać na RP-0.

6
Moźe liny z KAS, ale to raczej niepraktyczne.

7
Stacje kosmiczne / Odp: Stacje Kosmiczne Sobkos Company
« dnia: Czw, 23 Kwi 2015, 21:59:14 »
Ustawiasz podstawę na 8 punktów zaczepienia a owiewki dajesz tylko na 4.

8
Szukam modyfikacji / Odp: Części do sond, satelit
« dnia: Śro, 18 Mar 2015, 19:00:05 »
Aies aerospace (chyba kompatybilne z0.90) Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Box-sat (modułowe satelity) Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Rla-stocklike (małe [i nie tylko] części) Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

9
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Sob, 14 Lut 2015, 22:56:40 »
Ore 0.00%-5.53%. według mnie chodzi o czułość sensora który w zależności od wysokości wykrywa różne stężenia surowca. Np: wysoko orbitujaca satelita z czujnikiem będzie wykrywać tylko duże tężenia surowca np:(15%-40%). Z kolei nisko orbitujący próbnik zawiadamiał nas tylko o ilościach śladowych. Zdaje się potwierdzać to brak jakichkolwiek "plamek" w miejscach sąsiadujących z czerwonymi, przy jednoczesnym ustawieniu skanera na największą czułość(jak na zdjęciu). Miało by to sens w postaci skłonienia graczy do wysłania kilku sond na to samo ciało niebieskie.

10
Poproś o pomoc / Odp: Odzyskiwanie stopni
« dnia: Czw, 22 Sty 2015, 22:22:01 »
Jest mod F.M.R.S. W skrócie: Zapisuje odłączony człon i pozwala nim kierować w "normalny" sposób po osiągnięciu orbity. A następnie zapisuje go w głównym pliku seva z momentem powrotu do głównej misji. Jest o tyle lepszy od innych, że nie ułatwia lądowania. I umożliwia lądowanie jak Falcon 9.
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

11
Obsługa techniczna / Odp: Gra nie zapisuje postępu
« dnia: Sob, 10 Sty 2015, 19:02:36 »
To wina FMRS. Przed odzyskaniem wyłącz go.

12
Obsługa techniczna / Odp: Problem z przyciskiem load
« dnia: Sob, 10 Sty 2015, 18:59:26 »
Miałem to samo. Wejdz w folder z grą / saves / nazwa sejva z problemem / ships / SPH i usuń plik .craft z nazwą statku od którego się zaczęło.

13
Poproś o pomoc / Odp: "Sztywność" sieci komunikacyjnej w Remote Tech
« dnia: Śro, 24 Gru 2014, 14:14:23 »
Cytuj
Albo silnika dla mrówek z zmniejszonym ciągiem do 5%?
Można też użyć autopilota od remote tech. Ustawiasz prograde/retrograde. Na dole okna jest rubryka na czas (wpisujesz np: 0.01s), a nad nią masz suwak ciągu (ustawiasz jakąś małą część np: 2%) i po wciśnięciu BURN okres orbitalny zmienia się o setne części sekundy. Bardzo precyzyjna metoda.

14
Poproś o pomoc / Odp: Kontrakty
« dnia: Czw, 11 Gru 2014, 21:46:50 »
Jeśli ta część to silnik/decopuler/spadochron to można uruchomić test uruchomić poprzez stage.

15
Szukam modyfikacji / Odp: Okrągłe CargoBay
« dnia: Pon, 24 Lis 2014, 21:15:15 »
Jest jeszcze modular rocket system. Dodaje dużo ciekawych i przydatnych części.
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Strony: [1] 2