Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Tymekps

Strony: [1]
1
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Pią, 21 Sie 2015, 10:07:31 »
KSP na XBOXa
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

2
Obsługa techniczna / Odp: Czy można pobrać starszą wersję Kerbali?
« dnia: Śro, 17 Cze 2015, 16:39:23 »
Na oficjalnym forum jest wątek z linkami do poprzednich wersji.

3
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.0
« dnia: Śro, 17 Cze 2015, 13:04:41 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Kerbale zmierzają na PS4

4
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.0
« dnia: Wto, 28 Kwi 2015, 16:47:57 »
SSTO w rzeczywistości to bardzo trudna sprawa, nie powinno być tak, że można nim zalecieć na Mun.

5
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.0
« dnia: Wto, 28 Kwi 2015, 10:56:11 »
Dobrze, że turbojet nie jest juz overpowered. Wreszcie SSTO będzie sensownym wyzwaniem.

6
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Pon, 27 Kwi 2015, 19:59:25 »
Gram!

7
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Nie, 01 Lut 2015, 22:43:07 »
Na munie jestem w stanie zaakceptować prawie całą powierzchnię pokrytą surowcem - regolit księżycowy ;)

8
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Śro, 28 Sty 2015, 16:19:43 »
Obawiam się, że wersja 1.0 może być jedną z ostatnich. Ktoś stwierdził, że zbyt długo pracują nad tym jednym projektem?

9
Aktualności / Re: KSP 0.25
« dnia: Pon, 01 Wrz 2014, 23:37:10 »
Stawiałbym raczej na biomy.

10
Aktualności / Re: KSP 0.24.x
« dnia: Nie, 13 Lip 2014, 22:38:06 »
Mam.nadzieję, że kiedyś dojdzie zawodność części.

11
Aktualności / Re: KSP 0.20.x
« dnia: Sob, 25 Maj 2013, 17:53:31 »
Klatkowanie na powierzchni nie jest dla mnie nowe, od kiedy pamiętam, gdy stoją obok siebie więcej niż 3 statki to nie da się grać. Przez to nigdy nie zbudowałem żadnej bazy na powierzchni. : <

12
Aktualności / Re: KSP 0.20.x
« dnia: Pią, 24 Maj 2013, 11:00:16 »
Piszecie, że żadnej optymalizacji nie było, a u mnie działa lepiej niż kiedykolwiek. Ładowanie zajmuje 3 sekundy a nie minutę, nawet wielkie konstrukcje nie klatkują. To wszystko na komputerze z przed co najmniej 5 lat i bez żadnych modów.

13
Aktualności / Odp: KSP 0.19 Już jest
« dnia: Czw, 21 Mar 2013, 17:20:42 »
Q: If I’ve already bought the game on the KSPStore, can I switch over to Steam?
A: The answer to that is Yes, but not right now. We are going to set up a system on our store where you’ll be able to get a Steam key for KSP provided you already have purchased the game. However, we are still working on the exact details of this feature, so it’ll likely be a while until that’s set up. We’ll of course let you know when that becomes available.

14
Aktualności / Odp: KSP 0.19 planowane nowości
« dnia: Wto, 05 Mar 2013, 15:06:05 »
W czasie któregoś ze streamów było mówione, że będziemy mogli wyłączać ASASy prawym przyciskiem myszy.

Strony: [1]