Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - MCpiroman

Strony: [1] 2
1
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Śro, 10 Lut 2016, 18:39:15 »
Te nazwy pojazdów...

2
Inne / Odp: Pokaż nam swój [cokolwiek]!
« dnia: Czw, 24 Gru 2015, 15:57:00 »
Drangir spróbuj na fladze przy astronaut komplex

3
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Śro, 16 Wrz 2015, 14:24:53 »
@baalnamib zapewne chodziło o manipulator multimedialny  :D

4
Inne / Odp: Pokaż nam swój [cokolwiek]!
« dnia: Wto, 07 Lip 2015, 22:36:14 »
Niby zwykły, brzydki pojazd, jednak ma kilka cech. Pierwszą, najważniejszą z nich jest niezwykła wytrzymałość, wręcz niezniszczalność. Można go wywracać, skakać nim z VABu, wjeżdżać w budynki na dopalaczach, czy taranować innymi pojazdami; po naprawie kół jest jak nowy.





Ma on kilka bajerów, takich jak właśnie dopalacze, spadochron, czy system powrotu do pionu (patrz rysunek niżej).



Jednak to nie koniec. Próbowałem załadować go na transportery, jednak to jest dużo efektowniejszy (głównie w wyglądzie) sposób przenoszenia go na dłuższe dystanse. Wbrew pozorom lata się tym całkiem dobrze, mimo prędkości rzędu 100 m/s.



Wprawdzie spadochron nie jest potrzebny, bo spokojnie może wylądować (czyt. gruchnąć w ziemię) bez niego, a i tak się nic nie stanie, niemniej pomaga uniknąć błędów które są jego największą przeszkodą.




5
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.0
« dnia: Wto, 28 Kwi 2015, 21:23:00 »
@Up

Nawet jeżeli tak, to wszystkie wcześniejsze kokpity miały odporność do 3400 *C, zaś obecne mają 2000 *C.

Kolejnym bugiem jest to, że po rozpoczęciu nowego projektu w SPH znikła mi z menu jedna część, wgrywanie innych projektów czy wychodzenie i wchodzenie do SPH nic nie dały, pomogło tylko przeładowanie bazy danych

6
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.0
« dnia: Pon, 27 Kwi 2015, 21:03:16 »
@Kandaf

Mam podobny problem, tyle że z dwoma silnikami. Są symetrycznie koło siebie, mała wysokość, jeden ma moc 600+ i rośnie, a drugi dobija do jakieś magicznej granicy w okolicach 300 coś i po chwili się wyłącza z powody braku powietrza, którego jest cała masa.

7
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Pon, 27 Kwi 2015, 19:19:37 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
zakrent2000, chudya, rafal3920, rambo88pl, JackRyanPL, Sobol, ManiakalnySmiech, Ruszka i 9 Gości przegląda ten wątek. - hmm
Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.

MCpiroman, jarek0498, Gek0n, Ruszka, ManiakalnySmiech, malobit, okg, KebabKerman, KubaAseph, Bless, Sorad., rafal3920, Zozol, kapacity, cyrylo97, szymozillo, MyYoutubowiec, Zerdzio, JackRyanPL, rambo88pl, Gleaves i 22 Gości przegląda ten wątek.

8
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Pią, 17 Kwi 2015, 14:39:45 »
Na kapsule na której jest fotel jest 12 nitów ułożonych jak na tarczy zegara, a kerbal jest zwrócony ku górze, więc może update będzie w południe? :)
Btw. Może zostało to już wspomniane ale nie można by dodać słowa 'kerbal' i jego odmian do słownika, bo zawsze jak piszę kerbal to mi podkreśla

9
Samoloty / Odp: Sekcja lotnicza Kadaf Industries
« dnia: Śro, 31 Gru 2014, 18:54:36 »
Pozwólcie, że ja już nie rymem, ale w 0.91 mają to* poprawić.

* Przez słowo >>to<< należy rozumieć szeroko określone pojęcie pod hasłem >>areodynamika<<. (a w praktyce pewnie i tak dostaniemy lekko poprawiony generator oporu części, który i tak będzie mocno nierealistyczny).

10
Aktualności / Odp: KSP 0.90
« dnia: Wto, 23 Gru 2014, 12:39:44 »
"Maxo Construciton Toys"
Nie ma to jak kontrakty dla agencji kosmicznej od firmy robiące zabawki.

Ciekawe kiedy wprowadzą zlecenia od sprzedawców gumy Orbit. :)

11
Aktualności / Odp: KSP 0.90
« dnia: Czw, 18 Gru 2014, 16:43:33 »
Chciałem sobie przetestować karierę, bo podobno jest sporo ciekawych bajerów. Włączam, patrze, a tu całkowicie ulepszone space center. Klikam na budynki, jest napisane, że 3 poziom i nie można już dalej ulepszać (w sumie logiczne). No więc wchodzę w niektóre z nich (właściwie powinienem pisać w czasie przeszłym, ale niech już będzie) i zachowują się jak na 1 poziomie (wygląd VABa, max 2 kontrakty w budynku administracyjnym). Nawet kerbalem nie mogą na EVA wychodzić, bo jest napisane, że rzekomo budynek szkolenia kerbali jest na 1 tierze i trza ulepszyć. Restartuje kerbale, usuwam save na sandboxie i nadal to samo. Wie ktoś co robić (oprócz zgłoszenia bugu)?

EDIT:
Bug nr.2: na scenariuszu treningowym "To the Mun part2" bodajże trzeba wyjść kerbalem z kapsuły, ale jest to niemożliwe, bo pisze (jest napisane), że trzeba ulepszyć Astronaut Komplex.

EDIT2:
Na innych scenariuszach jest podobnie (działają ograniczenia związane z 1 tierem budynków, np. brak możliwości planowania manewrów (chociaż co ciekawe widać orbitę pojazdu))

12
Aktualności / Odp: KSP 0.90
« dnia: Sob, 08 Lis 2014, 08:30:55 »
A więc wyszedł nowy wygląd budynków. Linakcz tutaj: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ. Jak dla mnie są rzeczywiście.. biedne i wyglądają jakoś tak.. niekerbalsko, aczkolwiek (oprócz VABa) nawet ładnie. Szczerze  nigdy nie wyobrażałem sobie kerbali mieszkających w przyczepach kempingowych ani platformy startowej usypanej z piasku.

13
Aktualności / Odp: KSP 0.90
« dnia: Pią, 17 Paź 2014, 07:27:38 »
Miałem tego moda, ale mi chodzi o taki, w którym można sterować kursorem na całym ekranie, najlepiej jeszcze z wskaźnikiem w którą stronę aktualnie leci pojazd.

14
Aktualności / Odp: KSP 0.90
« dnia: Czw, 16 Paź 2014, 20:56:06 »
Osobiście byłbym niezwykle uradowany, gdyby dodali sterowanie myszą (coś w stylu War Thundera, tylko uproszczone). WSADem nie da się tak precyzyjnie manewrować, a żadnego moda na to nie mogę znaleźć.

15
Łaziki / Odp: Repliki pojazdów wojennych - słynne trio [by Kadaf]
« dnia: Pon, 13 Paź 2014, 17:27:44 »
Jeżeli się nie mylę, to Panzer IV G miał działo 7,5 cm KwK40 L43

Strony: [1] 2