Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - markon

Strony: [1] 2
1
Obsługa techniczna / Gra nie zapisuje postępu
« dnia: Sob, 10 Sty 2015, 18:50:25 »
Mam problem z Kerbalami, posiadam wersję 0.90 z sporą ilością modów i występuje problem z zapisywaniem postępów w grze, tj. włączam karierę, biorę misje do wykonania, wykonuje je, podczas lotu jest wszystko okej, ląduje daje odzyskaj pojazd i... ku zdziwieniu nie dostaję nauki, dostaję zwrot pieniędzy i załogi a rakieta stoi gotowa na lunchpadzie do lotu ... ten sam problem jest jak wrócę do spacecenter gdy rakieta już wyląduje tyle ze wtedy rakieta znika (np. moduł załogowy który wylądował) a na lunchpadzie pojawia się nowa nie używana rakietka oczekująca na start, również wykonane zadania nie dają żadnego efektu, podczas lotu wyświetla mi że zadanie wykonano podczas gdy w praktyce dalej oczekuje ono na wykonanie.

Dodam że Kerbale odpalam w trybie OpenGL i modów jest całkiem sporo, przez co po uruchomieniu w Menu zajmują one około 2,5GB pamięci RAM

2
Aktualności / Odp: KSP 0.90
« dnia: Sob, 08 Lis 2014, 12:54:06 »
Drewniany VAB ;_; ratujcie  :'(

jak dla mnie VAB wygląda ohydnie, swoją drogą przyczepy kempingowe też wyglądają trochę słabo jeśli chodzi o jakość modeli i tekstur, nie jest to tak ładne jak dotychczasowe budynki, zobaczymy co z tym zrobią do premiery aktualizacji

Edit: Co do piaskowego miejsca startowego ... no cóż, na czym SpaceX testował swoją rakietkę pionowego startu i lądowania ? praktycznie na piasku.

3
Aktualności / Re: KSP 0.20.x
« dnia: Pon, 01 Lip 2013, 23:07:55 »
Prawdopodobnie wiem gdzie tkwi twój problem, masz aktywowany kanał beta "Previous Stable Release"
wejdź do biblioteki, kliknij prawym na kerbale, wybierz właściwości następnie przejdź do zakładki "BETA" i tam zmień wybór na "BRAK", prawdopodobnie pomoże i przestanie ci aktualizować do wersji 0.19

4
Aktualności / Re: KSP 0.20.x
« dnia: Śro, 22 Maj 2013, 22:46:14 »
miałem być pierwszy ;(

5
Aktualności / Odp: KSP Weekly Polska
« dnia: Wto, 21 Maj 2013, 00:27:26 »
w 100% zgadzam się z kolega powyżej, ten teraźniejszy zbyt żabojadzki jest.

6
Aktualności / Odp: KSP Weekly Polska
« dnia: Pon, 20 Maj 2013, 18:26:32 »
Ja też bym wywalił te wąsy kerbalowi ... jakoś mi się bardziej z Francją kojarzą a to ma być polskie KSP Weekly. Już bardziej swojsko by wyglądał z wąsem prezydenta Komorowskiego albo Hitlera : D

7
Aktualności / Odp: KSP 0.19 Już jest
« dnia: Pią, 29 Mar 2013, 14:49:55 »
Dzięki za opisanie co i jak :P chyba jednak przeniosę się na steam, raz kozie śmierć najwyżej będę drugi raz kupował kerbale : D

8
Aktualności / Odp: KSP 0.19 Już jest
« dnia: Pią, 29 Mar 2013, 10:05:46 »
Sprawdzałeś co i jak z modami ? albo odpalaniem bez steam'a ? bo też się zastanawiam nad przeniesieniem ale nie wiem czy będzie się dało mieć kilka wersji. albo czy będzie możliwość odpalenia starszych buildów (np. zagranie w 0.19 podczas gdy najnowsza to 0.19.1)

9
Aktualności / Odp: KSP 0.19 Już jest
« dnia: Śro, 27 Mar 2013, 20:00:30 »
Już można przenosić (tak przenosić, nie będzie możliwości pobierania i z steam'a i z KSP store) swoje zakupione wcześniej wersje Kerbal Space Program na platformę steam.

Więcej informacji na Blogu : Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
warto przeczytać komentarze bo jest w nich wyjaśnionych kilka spraw które w FAQ się nie znalazły.

10
Aktualności / KSP 0.19.1 Bugfix
« dnia: Wto, 19 Mar 2013, 11:27:19 »
Na stronie Kerbal Space Program w dziale download'u pojawił się bugfix 0.19.1.
Tutaj znajdziecie listę zmian : Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

11
Aktualności / Odp: KSP 0.19 Już jest
« dnia: Nie, 17 Mar 2013, 22:40:28 »
nie ma flag, a co do buga to chyba najlepiej po prostu z torrentów pobrać, mi się ten bug nie zdarzył i wielu osobom tez nie a jest sporo osób które może pobrać tylko 18.2 ... dziwa sytuacja

12
Aktualności / Odp: KSP 0.19 Już jest
« dnia: Nie, 17 Mar 2013, 21:23:03 »
Ludzie piszą ze im pobiera 18.2 : D ja nie miałem na szczęsćie takich problemów i już trochę pograłem, udało mi się nawet zbugować re-entry heat Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

13
Obsługa techniczna / Odp: Ile modów można zainstalować?
« dnia: Sob, 16 Mar 2013, 17:36:45 »
Kerbale są póki co 32-bitowe a więc jako taka aplikacja nie są w stanie przypisać sobie (tudzież system im nie przydziela) bodaj powyżej 4 GB ramu a kerbale w całości się do ramu ładują więc jak ktoś wwali modów tyle że mu będą na dysku kerbale zajmowały koło 4GB to zapewne się nie włączą lub będą wywalać, swoją drogą raz sam wrzuciłem  tyle modów że folder zajmował dużo, chyba 3,6 GB i crash'owało jak klikałem "Launch" przy obniżeniu tej wartości do jakiś 3,2GB czy tych okolic potrafiły znikać tekstury.

Dodam jeszcze to że mody z częściami nie powinny powodować spadku płynności jeśli ktoś ma dużo (to jest powyżej 4GB) ramu a jedynymi rzeczami które faktycznie mocno potrafią obniżyć płynność to Pluginy.

14
Aktualności / Odp: KSP 0.19 planowane nowości
« dnia: Pon, 11 Mar 2013, 19:48:24 »
O dacie nic mi nie wiadomo, wiadomo że wyjdzie wkrótce : D. Aktualnie stream leci jak co poniedziałek, trochę o łazikach było, nowym lunch pad, i zasobach. A co jeszcze będzie to się zobaczy.

15
Aktualności / Odp: KSP 0.19 planowane nowości
« dnia: Pon, 04 Mar 2013, 17:57:04 »
Co do surowców to mam nadzieje że wprowadzą całe to drzewko i teoretycznie i praktycznie, czyli że wprowadzą tez wszystkie części jak nuklearne generatory prądu etc. i może jakieś nowe silniki nuklearne

\edit : Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ aktualnie leci stream jak zwykle z lekkim opóźnieniem pisze ale zawsze można w historii obejrzeć :D

Strony: [1] 2