Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Norman

Strony: [1]
1
@Schulze13
Sponio.  To tylko takie luźne przemyślenie, przeniesione na wirtualny papier  ;D W każdym razie, wszelkie sugestie co do układu ulic mile widziane, co więcej głów to nie jedna. Może projekt w końcu uzyska akceptowalny kształt i zostanie zaaprobowany? ::) A jeszcze takie pytanie dotyczące ogólnych założeń, preferujecie miasto małe i odwzorowane do zwiedzania, czy może większy obszar, z zamarkowaną teksturami siecią ulic, ale dobrze widoczny z przestrzeni?

2
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
 Przyjrzałem się tematowi i choć nie wiem czy przypadkiem nie umar(ł), postanowiłem we własnym zakresie stworzyć prosty schemacik miasta. Póki co plan ten jest ramowy i niedokładnie odwzorowuje smaczki związane z rzeźbą terenu, pomniejsze uliczki, itp. Myślę , że takimi rzeczami zajmieny się na gorąco, a tymc chciałbym pokazać ogólny szkielet miasta. Inna sprawa - wielkość tej osady. Nie wiem jak inni, ale ja dodałbym kilka charakterystychnych budynków w całym mieście, nieźle odwzorował dzielnice "widokową", a resztę zamarkował teksturami, ale w ten sposób, żeby miasto było widoczne ze znacznej wysokości. Byle nie zarżnąc kompa.

3
Poproś o pomoc / Lądownik - problem z załogą.
« dnia: Nie, 09 Cze 2013, 08:53:16 »
Mam problem z załogą lądownika, ponieważ nie chce by ona się tam znajdowała. Kiedyś po prostu dodawało się moduł od jakiejś sondy jako pierwszy element i gitara. Teraz, przynajmniej u mnie przestało działać. Próbowałem , otworzyłem plik .craft z lądownikiem i nic nie znalazłem. Może jest jakiś trik czy mod pozwalający ustalić skład załogi?

4
Aktualności / Re: KSP 0.20.x
« dnia: Pon, 27 Maj 2013, 18:21:49 »
Zgadzam się z opiniami moich przedmówców, jednak również nie chciałbym aby wydobywało się paliwo pojedynczym modułem. Powinno być ich kilka, ciężkich i energochłonnych maszyn. Synteza paliw płynnych z na przykład węgla jest nieźle skomplikowana( aczkolwiek jest to możliwe, np. wiarygodne wydają mi się eksperymenty ekipy Mars Direct, z kondensatorami atmosferycznymi, i syntezy z CO2 i dowiezionego wodoru metanu i tlenu)
Poza tym liczyłbym na orbitalny hangar, który trzeba by było zbudować na orbicie, miałby on ograniczoną wielkość możliwego do zbudowania w nim statku, wymagałby by stałego personelu i dostaw odpowiednich części z powierzchni.

5
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Mars One - kolonia na Marsie
« dnia: Wto, 30 Kwi 2013, 07:48:39 »
Ciekawi mnie jak wielkie byłyby te moduły  zieleniną i czy zdają sobie sprawę z tego jak wiele ziemi, energii itp. potrzeba by wyżywić 20 osób. Poza tym nie widzę problemu w przystosowaniu do marsjańskiej grawitacji. Odpowiednie ćwiczenia siłowe, opracowane przez lekarzy czy innych specjalistów powinny wystarczyć do utrzymania niezłej sprawności. Z ISS po pół roku wracają z mikrograwitacji i żyją...

6
Własna twórczość / Odp: Zagrajmy w Kerbal Space Program [YouTube]
« dnia: Sob, 13 Kwi 2013, 23:00:47 »
Zgadzam się w zupełności z opinią przedmówcy. Profesjonalne wykonanie, ciekawy motyw Kerbalskiej Kroniki Filmowej i obiecujące programy kosmiczne ( widzę dużo nawiązań do twojego AARa z wayofwar, w którym poznałem tę grę).

7
Dyskusje ogólne / Odp: Przyszłość KSP
« dnia: Nie, 31 Mar 2013, 18:56:43 »
Ja to przyszłość widzę w lepszej optymalizacji tej gierki. U mnie na co prawda przedpotopowym kompie, ale nie najgorszym, to czasem tak zamula że nie da się grać. A przecież jakichś wizualnych fajerwerków tam nie ma. Po za tym przydałby się jakiś prosty autopilot podążający za ProGrade czy znacznikiem celu. Co prawda istnieje mech jeb i smart A.S.S , ale ascent autopilot zbytnio mnie kusi ...

8
Poproś o pomoc / Rendezvous
« dnia: Pon, 11 Mar 2013, 20:43:11 »
Po "zdobyciu" układu kerbińskiego postanowiłem w końcu zbudować stację orbitalną by przećwiczyć dokowanie oraz rendez vous. Umieściłem pierwszy moduł na kołowej (Ap 201 km, Pe 200km) orbicie.Zbudowałem drugi moduł i...Spodziewałem się ciężkich przejść, ale po 20 razie szlag mnie zaczął trafiać. Niby zgrywam ze sobą znaczniki, podchodzę do stacji, ale przy próbie dokonania rv wszystko bierze w łeb. A to zaczepiam o atmosferę, wchodzę na orbitę Kerbolu, itp.itd.
W końcu wykminiłem:
1. Wchodzę modułem drugim na orbitę i staram się zgrać apoapsis stacji i modułu, tak aby sie tam spotkały,
2. Zgrywam obie orbity i dokuję do stacji,
3. Jak obliczyć kiedy zacząć przyspieszacz aby wykonać krok pierwszy,
4. Albo czy znacie jakiś lepszy sposób na rendezvous.

9
Poproś o pomoc / Odp: Port dokowania - jak zrobić?
« dnia: Nie, 16 Gru 2012, 21:11:21 »
Więc po prostu przypinam po jednym takim doku do orbitera i lądownika na końcach?

10
Poproś o pomoc / [Rozwiązany] Port dokowania - jak zrobić?
« dnia: Nie, 16 Gru 2012, 20:46:25 »
Właśnie jak zrobić, po kolei i z jakich części port dokowania taki jak na rysunku?

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Prosiłbym  o ewentualną pomoc, jestem dość początkujący ( mój dotychczasowy rekord to lądowanie na Minmusie ;))

Strony: [1]