Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - Krusher

Strony: [1]
1
Humor / Dokończ zdanie
« dnia: Nie, 02 Gru 2012, 18:01:12 »
Przedstawiam wam grę w której po prostu trzeba dokończyć zdanie i jednocześnie stworzyć nowe.
Przykład:

1. os.: boję się...

2. os.: ...Iść do toalety po ciemku

              nigdy nie zjem ...

3. os.: ...kerbala
                     
             Gram gdy...
ITP.

Więc zaczynam:

Gdy gram w ...

2
Humor / Miasto na ostatnia literę
« dnia: Nie, 02 Gru 2012, 17:48:46 »
Witam,

przedstawiam wam gre "Miasto na ostatnia literę" którą chyba każdy rozumie i zna.

Ale podam przykład :

1. os: Kraków
2. os: Wrocław

Więc zacznę :

1. Warszawa



/zmieniłem kolor wyróżnienia, kolor czerwony zarezerwowany dla administratora.

3
Gotowe poradniki / [Tutorial] Fazy
« dnia: Nie, 02 Gru 2012, 17:14:29 »
Witam,

w tym poradniku postaram się wam zobrazować tworzenie faz (tzw. Staging).
Zacznijmy więc od początku czyli od najważniejszego pytania, czym są fazy ?

Fazy służą do wyreżyserowania lotu od startu aż po lądowanie( lub inny cel jaki sobie wyznaczyliśmy).
Dzięki nim możemy zaplanować każdy punkt po kolei np.

1.włączenie silników
2.odczepienie silników
3.Rozłączenie modułu
4.Rozkładanie spadochronów

itp.

Teraz czas na trochę praktyki:

Decoupler służy do odrzucania modułów które są poniżej jego.Oto jak wygląda:



Po prawej stronie w dolnym rogu możecie ujrzeć fazy.:



Jak widać są one pogrupowane numerycznie , u mnie akurat jest od 0-4.
Jest tam również opcja dodania nowej grupy i usunięcia za to odpowiada "+" "i" - przy fazach(w gwoli wyjaśnienia nie chodzi o przyciski które znajdują się na klawiaturze lecz w interfejsie gry).

Ikony w grupach oznaczają dany obiekt na rakiecie, gdy najedziemy na jakąś ikonę gra podświetli nam jaki moduł odpowiada za daną ikonę .

Naciskając na ikonę i jednocześnie przytrzymując LPM możemy przesuwać dany obiekt  do innych faz.

PAMIĘTAJ:

1. Spadochron i moduł napędzający pojazd nie powinien być w jednej fazie.
2. Faza 0 to ostatnia faza jaką twój pojazd wykona.
3. Fazy odpala się przyciskiem "space" na klawiaturze.


Gdy pojąłeś tą wiedzę możesz spokojnie reżyserować swój lot powodzenia!

Jest to mój pierwszy poradnik więc proszę wytykać błędy!

Pozdrawiam:
Krusher


4
Humor / Skojarzenia
« dnia: Nie, 02 Gru 2012, 15:24:02 »
Witam,

na pewno nie raz mogliście ujrzeć na własne oczy zabawę forumową o nazwie skojarzenia.
Żeby wszystko było piękne podam przykład:

1. os.: Baton
2. os.: Mars
3. os.: Planeta

Jako iż zapoczątkowałem tą zabawę muszę ją rozpocząć:

1. easter egg 

5
Samoloty / Naboo N-1 Fighter
« dnia: Nie, 02 Gru 2012, 13:30:53 »
Witam,

dzisiaj podjąłem się odtworzenia myśliwca Naboo N-1 Fighter z uniwersum gwiezdnych wojen.

Oto oryginał:



A to moja marna próba rekonstrukcji :


 

Pozdrawiam:
Krusher

6
Samoloty / Myśliwiec KSP-01
« dnia: Nie, 02 Gru 2012, 00:34:44 »
Witam,

Jako, iż niema żadnego tematu w tym dziale postanowiłem zademonstrować mój koncepcyjny samolot nad którym muszę  jeszcze troszeczkę popracować.Mianowicie moją powinnością będzie zwiększenie sterowności
myśliwca,w celu przerobienia go na bombowca nurkującego.
A tutaj zarzucę parę fotek:






Z góry przepraszam za wielkość wstawionych zdjęć lecz nie mam czasu ani chęci żeby się z tym bawić.

Pozdrawiam:
Krusher

Strony: [1]