Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - avatarnk

Strony: [1]
1
Inne gry / Edengrad
« dnia: Nie, 22 Gru 2013, 22:27:25 »
Edengrad to gra z gatunku crafting mmorpg tworzona przez Polaków. Edengrad jest symulatora życia w post-apokaliptycznym świecie. Na samym początku gracz rozpoczyna grę w losowym miejscu świata gry nie posiadając w inwentarzu ani jednego przedmiotu. Początkowym zdaniem naszego „przetrwańca” będzie zdobycie trochę liści i zbudowanie namiotu do przetrwania pierwszej nocy. Później można pomyśleć o drewnianym szałasie, ale na samym początku nie masz do tego, ani surowców, ani umiejętności. Wszystkie obiekty które są w świecie gry są tworzone przez graczy, począwszy od zwykłego ogniska, przez stoły, skrzynie, skończywszy na małych wioskach czy nawet wielkich ogrodzonych murem miastach.Edengrad tworzony jest przez niezależnych twórców. A cały pomysł powstał w głowie głównego programisty w grudniu 2011 roku. Nie stoi za nami wielka korporacja więc cała gra jest finansowana z naszych pensji, czy dotacji wpłacanych przez przyjaciół
FILM Z ROZGRYWKI:

2
Gotowe poradniki / Własna koszulka z motywem z KSP
« dnia: Wto, 03 Wrz 2013, 18:28:00 »
Jakoż iż koszulki KSP są dość drogie a chcielibyśmy mieć własną koszulkę z motywem z gry KSP, przedstawię wam tańszy sposób na posiadanie owej koszulki.
Potrzebne będą:
* Koszulka bawełniana (może być z domieszką poliestru)
* Papier transferowy do jasnych lub ciemnych tkanin (papier do jasnych tkanin jest tańszy niż do ciemnych tkanin)
* Żelazko (Nie może być turystyczne)
* Kartka A4 lub pergamin (Do próbnego wydruku i utrwalenia koszulki)
Drukowanie:
Przygotowany obrazek, nadruk drukujemy w odbiciu lustrzanym  (może być to opcja w rodzaju wydruku jako "Nadruk na koszulkę" lub w opcji drukarki jako "odbicie lustrzane") warto wykonać nadruk testowy by być pewnym że wydruk jest w odbiciu lustrzanym.
Oczywiście drukujemy w najwyższej jakości wydruku.
Po wydrukowaniu wytnij obrazek, nadruk.
Przenoszenie:
Przed przenoszeniem przeprasuj koszulkę i nałóż nadruk na koszulkę.
Nastaw żelazko na maksymalną temperaturę (210°C) i wyłącz funkcję prasowania z parą.
Nagrzewaj całą powierzchnię nadruku, mocno przyciskaj żelazko do koszulki. Pamiętaj o krawędziach!
Przenoszenie może trwać od 5 do 15 minut.
Aby nadruk był błyszczący musisz oderwać papier kiedy jest gorący, aby zaś uzyskać nadruk matowy pozostaw nadruk do wyschnięcia i szybko oderwij zaczynając od jednej z krawędzi.
Utrwalanie:
Do koszulki z wyschniętym nadrukiem przyłóż kartkę A4 lub pergamin jeżeli chcesz nadruk matowy.
Proces ten ożywi nasze kolory.
Pranie:
Aby uprać lub założyć naszą koszulkę musimy odczekać 24 godziny.
Koszulkę po lewej stronie pierzemy w temperaturze 40°C nie używamy ostrych detergentów i wybielaczy.
Nie suszymy w suszarce bębnowej.
Prasujemy również po lewej stronie przy mniejszej temperaturze.
===========================================================================
Mam nadzieję że poradnik się przyda dla ludzi którzy chcieliby mieć koszulkę z motywem Kerbali. Cena takiej koszulki to ok 20zł

3
Spolszczenie Kerbal Space Program [alpha]
OPIS: Spolszczenie do KSP obejmuje:
1. Przetłumaczone opisy części
2. Przetłumaczone opisy scenariuszy
3. Przetłumaczone opisy treningów.
4. Polskie znaki
5. Przetłumaczono badania
6. Polaczkowe flagi
7. Przetłumaczono opisy gotowych statków
8. Opisy agencji
9.Menu
W przyszłości:
1. Spolszczyć opisy planet
2. Spolszczyć w pełni treningi.
3.Spolszczyć w pełni tryb kariery.
Screeny:



Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Download:

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ


Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ


Spolszczenie wykonali: avatarnk i rafal3920

4
Dyskusje na dowolne tematy / Agenci mocno pomocni
« dnia: Pon, 01 Lip 2013, 22:21:16 »
Otóż taka mała ciekawostka związana z akcją PZU "Agenci mocno pomocni":
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Szczerze mówiąc zdziwiłem się że zgadł Jeb'a :D

5
Dyskusje ogólne / Koszulka KSP
« dnia: Pon, 24 Cze 2013, 20:08:45 »
Witajcie ostatnio myślałem sobie nad koszulką z KSP ale wzory w oficjalnym sklepie nie porywają i cena jest spora :/. Tak więc postanowiłem że zrobię sam sobie taką koszulkę tylko że mam do was prośbę mogliście podać jakiś wzór/ obrazek który mi polecacie.
Sam znalazłem taką grafikę:

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Czekam na wasze propozycje :)

6
Inne gry / MaK/Make [tytuł roboczy]
« dnia: Nie, 23 Cze 2013, 15:02:40 »
Akcja MaK toczy się w na dziesiątkach małych asteroidów dryfujących w kosmosie. Miejsce to ma być dla gracza wielkim sandboksowym placem zabaw. Rządzić nim będzie silnik fizyczny, w którym każda duża powierzchnia wygeneruje własną grawitację, przez co słowa takie jak „góra” i „dół” będą jedynie relatywnymi pojęciami, kształtowanymi wyłącznie przez to, gdzie akurat nasza postać się znajdzie. Jednocześnie wszystkie elementy wirtualnego świata mają wpływać na siebie nawzajem, kręcić się wokół własnych orbit i wpadać w studnie grawitacyjne większych obiektów.

Sercem rozgrywki będzie budowanie własnych obiektów. Do tego celu wykorzystamy kilka typów klocków, z których każdy posiadać ma własne cechy fizyczne. Autorzy nie zamierzają ograniczać kreatywności graczy i pozwolą na skonstruowanie prawie wszystkiego, od prostych przedmiotów i środków transportu, aż po olbrzymie pułapki i budynki. Jednocześnie postacie graczy wyposażone zostaną w pistolet wystrzeliwujący elastyczną linki z hakiem. Gadżet ten posłuży do przeciągania przedmiotów na dalekie dystanse. Każda lina będzie jednocześnie dobrym przewodnikiem, więc za jej pomocą możliwe ma być transmitowanie energii i sygnałów. W razie potrzeby urządzenie sprawdzi się też jako broń. Świat gry zamieszkiwać ma masa agresywnych stworzeń, więc istotną rolę odegra wymyślanie sposobów walki z nimi.

MaK umożliwi zarówno samotną zabawę, jak i rozgrywki wieloosobowe. Autorzy szykują obszerny zestaw różnorodnych trybów rywalizacji i kooperacyjnych. Nie zabraknie tradycyjnego deatchmatcha, ale pojawią się również wyzwania wymagające sporych talentów budowniczych. Natomiast tryb solo otrzyma własną kampanię z rozbudowanym wątkiem fabularnym, która jednocześnie będzie w dużym stopniu nieliniowa.
Premiera w październiku :)
Strona produkcji: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Zwiastun:

7
Dyskusje o modyfikacjach / Spolszczenie do Kerbal Space Program
« dnia: Sob, 25 Maj 2013, 23:42:19 »
UWAGA!

Wątek sprowadzony do nowego standardu dodawania modów na forum.
Od teraz wszystkie informacje oraz download modu znajduje się Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ


8
Gotowe poradniki / Tworzenie własnych flag
« dnia: Sob, 25 Maj 2013, 15:22:45 »
Witajcie postanowiłem napisać poradnik jak stworzyć własną flagę w KSP. Nie jest to trudne a długość robienia flagi zależy od tego co chcemy na naszej fladze. Będzie nam potrzebny program GIMP lub inny program graficzny.
Krok pierwszy: Odpalamy GIMP'A wybieramy PLIK i NOWY.  Teraz ustalamy rozdzielczość falgi będzie to 256x160 pikseli.
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Teraz pozostaje nam zrobić flagę, możemy wkleić obrazek, niech wasza wyobraźnia działa.
Krok drugi: Po zrobieniu naszego dzieła musimy go wyeksportować aby to uczynić klikamy PLIK i WYEKSPORTUJ do formatu png.
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Krok trzeci: Aby flaga była w KSP musimy ją wrzucić do folderu gdzie są flagi jest to folder: KSP_WIN potem wchodzimy w folder GameData i squad. Teraz szukamy folderu flags i wklejamy tam naszą flagę .
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Gratuluję teraz pozostaje wybrać nam naszą flagę i wstawić w powierzchnię muna tak to wygląda:
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Miłego latania!

9
Dyskusje o modyfikacjach / Hotele w kosmosie- Hollow Structures & Hulls
« dnia: Pią, 05 Kwi 2013, 14:53:11 »
Witajcie drodzy użytkownicy forum, dziś chciałbym wam przedstawić bardzo interesujący mod o nazwie "Hollow Structures & Hulls".
Dodaje on do naszej gry moduły mieszkalne które wyglądają bardzo ładnie. Do modułów można dodać drzwi, przejścia itp. Bo "mieszkaniu można chodzić co sprawdza się tylko na planetach ;). Jeżeli pragnąłeś tworzyć bardziej zaawansowane bazy kosmiczne lub stacje które wyglądają jak hotele to mod dla ciebie.
UWAGA: Jeżeli zostawisz kerbala w bazie (na orbicie) i przyspieszysz czas twój kerbal przeniknie przez obiekt i będzie oddalał się od stacji.
Link do moda: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Tutaj macie filmik w którym pokazany jest mod (są tu inne mody):

10
Poproś o pomoc / Kerbale na steam
« dnia: Czw, 21 Mar 2013, 18:00:46 »
Jeżeli kupię KSP na stronie gry to otrzymam kod na steam? Bo opłaca się bardziej zakupić na stronie KSP niż na steam

11
Inne / Sputnik 1
« dnia: Pią, 11 Sty 2013, 21:46:56 »
Dnia 11 stycznia 2013 roku Radziecki Związek Kerbali wysłał pierwszą sztuczną satelitę- Sputnika 1.
Dla RZK nastała era podboju kosmosu!
Celem misji jest wyniesienie satelity na orbitę okołokerbinowską oraz wysyłanie sygnałów radiowych na Kerbin.
Wielu amatorów i profesjonalistów próbowało odnaleźć na niebie sputnika 1.




 


I wiem że nic wybitnego ale chciałem zbudować replikę sputnika ;)

12
Inne gry / Space Engine
« dnia: Wto, 04 Gru 2012, 20:45:45 »
Witajcie chciałbym wam przedstawić grę (program) w której możemy zwiedzać wszechświat. Nie było by w niej nic ciekawego gdyby nie fakt iż mamy możliwość nie tylko oglądania planet ale także schodzenia na ich powierzchnie oraz edytowania. Mamy również do dyspozycji określanie prędkości z jaką mamy się poruszać, informacje o danym ciele niebieskim itp.
W grze spotkamy:
Asteroidy
Planety
Księżyce
Komety
Asteroidy
Czarne dziury
Obłoki
Galaktyki
i wiele więcej.
Wymagania:
Minimum:
CPU:2 GHz
RAM:   2 Gb
Video:512 Mb
OpenGL:3.0
OS:Windows XP

Rekomendowane:
CPU: 3 GHz
RAM: 2 Gb
Video: 1024 Mb
OpenGL: 3.0
OS: Windows 7
Strona z grą:
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Jak coś to tutaj macie filmik prezentujący grę:
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
A tutaj link do filmiku który prezentuję grę w profesjonalny sposób:
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

13
Obsługa techniczna / Crash gry
« dnia: Sob, 01 Gru 2012, 15:49:12 »
Witam mam już 0.18 i gdy stworzę własną rakietę i chcę ją wysłać w kosmos to gra mi crashuje. Jak można temu zaradzić?

Strony: [1]