Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - Prottos97

Strony: [1]
1
Samoloty / Sekcja transportowa Prottos Dynamics
« dnia: Pon, 15 Lut 2016, 20:50:34 »


Prottos Dynamics prizents:

(Almost) C-5 Galaxy





Masa własna: 120t
Masa paliwa: 100t (wersja Mk.A); 150t (wersja Mk.S)
Maksymalna masa startowa: 300t (wersja Mk.A); 380t (wersja Mk.S)

Napęd:
4 silniki turbowentylatorowe z odwracaczami ciągu
Ciąg:
320kN każdy

Prędkość minimalna:
240km/h
Prędkość maksymalna:
900km/h



Na zdjęciu widoczne wysunięte podwozie, klapy i sloty.



Na zdjęciu wersja Mk.S z dodatkowymi zbiornikami na paliwo i ładunkiem maksymalnym.


Użyte mody:
-Tweakscale
-Infernal Robotics
-FAR
-Procedural wings i Procedural parts
-B9 Aerospace

2
Samoloty / C-2B "Super-Heavy"
« dnia: Śro, 18 Mar 2015, 21:33:33 »
Hej i hello, Przedstawiam mój kolejny projekt, tym razem ciężki transportowiec C-2 wersja B.
Pomimo bardzo dużej masy - aż 163 tony! jest w stanie zabrać w swojej dużej ładowni aż 40 ton ładunku.
Wyposażony jest w 4 silniki CF34 Turbofan, jednak bez ładunku potrafi wznieść z tylko 2 działającymi silnikami, a to wszystko dzięki zaawansowanemu systemowi klap. Ponadto wyposażony jest w hamulce aerodynamiczne oraz 3 kamery pozwalające siedzącym za sterami kerbalom na obserwację zewnętrznych modułów samolotu.

Start samolotu z 4 silnikami, klapy w ustawieniu 2


Ciasny zakręt zaraz po starcie i jednoczesne dalsze wspinanie się, klapy w ustawieniu 1


Widok z kokpitu, indywidualnie ustawiane ekrany w desce rozdzielczej + widok z kamery umieszczonej na stabilizatorze pionowym.


Podejście do lądowania, widoczne hamulce aerodynamiczne na skrzydłach, klapy w ustawieniu 3 (przepraszam za interfejs FAR'a, chciałem się upewnić że nic się nie popsuje przy podejściu do lądowania ;) )


Przyziemienie, na screenie widoczne odwracacze ciągu wspomagające hamowanie


Pojemna ładownia + rampa ułatwiająca wjazd do ładowni


A tutaj potwierdzenie moich słów, że pusty może wznieść się nawet przy 2 sprawnych silnikach


3
Samoloty / F9F by Toss'Corporation
« dnia: Nie, 15 Lut 2015, 00:12:07 »
F9F - Panther amerykańskiej marynarki wojennej by Toss'Corporation

Osiągi:
Maksymalny pułap: 21000m
Maksymalna prędkość: 1080m/s
      Na wysokości 21000m
Rekord Prędkości 1200m/s
Przewidywana długość lotu: ok 1h na wys 10000m przy prędkości ok 500m/s

Jest możliwość połączenia zbiorników z paliwem na skrzydłach ze zbiornikiem głównym. Domyślnie zbiorniki na skrzydłach są puste.
Samolot wyposażony jest w zestaw klap i hamulców aerodynamicznych. Napędzany 1 silnikiem "Rapier S" który może być wykorzystany zarówno w atmosferze przy zasilaniu z powietrzem jak i poza atmosferą przy pracy z utleniaczem. Samolot posiada domyślnie 2 podstawowe zbiorniki paliwa w kadłubie, domyślnie załadowane paliwem, jednak mogą być załadowane monopropelantem lub paliwem i utleniaczem, oraz 2 zespoły zbiorników na skrzydłach (domyślnie puste).

Ustawienia klap regulowane przyciskami 1 (wysuń klapy) i 2 (schowaj klapy): (ustawienie 3 oznacza że należy 3 razy przycisnąć 1)
-Ustawienie 1 lub 2 - Klapy w ustawieniu bojowym, pomagają w pochylaniu i podnoszeniu dzioba samolotu
-Ustawienie 3 - Klapy ustawione na start, pomagają przy starcie, stabilizują samolot kosztem prędkości
-Ustawienie 5 - Klapy ustawione na lądowanie, zwiększają opór powietrza, zmniejszają prędkość i zwiększają noszenie

Dodatkowe:
-Hamulec aerodynamiczny - przycisk B razem ze zwykłymi hamulcami

Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.
Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.
Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.

Użyte mody:
B9 Aerospace
KAX
Procedural wings

Strony: [1]