Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - karol7126

Strony: [1]
1
Obsługa techniczna / crash przy próbie uruchomienia
« dnia: Wto, 06 Sty 2015, 18:23:53 »
Witam. ostatnio kupiłem sobie nowy komputer
i5-4460, 8 gb ram, gpu radeon r8 270 2 gb, płyta msi military class 4 (dokładnego modelu nie pamiętam) do tego ssd i hdd i chciałem zagrać sobie i zobaczyć jak chodzi na nowym kompie bo grałem na starym (core 2 duo 3.2, 4gb ram, gforce 9600 gt) i do wersji 0.22 godziło w miare. potem lagi jak cholera i miałem jedną klatke na 30 sek. trudno odpuściłem sobie i chciałem poczekać na nowego kompa. teraz nie moge nawet uruchomić, bo jedyne co widze to crash.
error:
Unity Player [version: Unity 4.5.2f1_9abb1b59b47c]

KSP.exe caused an Access Violation (0xc0000005)
  in module KSP.exe at 0023:00000000.

Error occurred at 2015-01-06_173936.
C:\Users\Metal\Desktop\Kerbal Space Program\KSP.exe, run by Metal.
23% memory in use.
0 MB physical memory [0 MB free].
0 MB paging file [0 MB free].
0 MB user address space [3933 MB free].
Write to location 00000000 caused an access violation.

Context:
EDI:    0x0177dcd0  ESI: 0x0177db70  EAX:   0x0177dcd4
EBX:    0x741d3a89  ECX: 0x0161b944  EDX:   0x01614c47
EIP:    0x00000000  EBP: 0x0036fa6c  SegCs: 0x00000023
EFlags: 0x00210246  ESP: 0x0036f934  SegSs: 0x0000002b

Bytes at CS:EIP:
?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ??


crash log:
Initialize engine version: 4.5.2f1 (9abb1b59b47c)
GfxDevice: creating device client; threaded=1
d3d: no support for this device type (accelerated/ref)
D3D9 initialization failed
GfxDevice: creating device client; threaded=1
d3d11: failed to create D3D11 device (0x887a0004)
D3D11 initialization failed
D3D9/D3D11 initialization failed, trying OpenGL
GfxDevice: creating device client; threaded=1
OpenGL:
    Version:  OpenGL 1.1 [1.1.0]
    Renderer: GDI Generic
    Vendor:   Microsoft Corporation
    VRAM:     64 MB (via fallback)
    Extensions: GL_WIN_swap_hint GL_EXT_bgra GL_EXT_paletted_texture
Crash!!!


dodam że sprawdzałem to na wersji 0.23 i 0.25 powyższe informacje są z 0.25. wie ktoś o co tu chodzi?


Strony: [1]