Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - baalnamib

Strony: [1]
1
Twórca moda BD Armory (uwielbianego głównie za rozdawanie i szastanie demokracjami na lewo i prawo) stworzył coś, co powinno być w KSP od dawna. Czyli podwozie dla naszych latadeł, będące konfigurowalne z poziomu SPH!



A konfigurować możemy (zajawka z odpowiedniego wątku na międzynarodowym):

- Wysokość podwozia
- Kąt nachylenia goleni
- Kąt nachylenia kół
- sprężystość podwozia
- regulacja amortyzatora

A po screenie z mojego SPH widać troszku więcej*:


Flip Side - nie testowałem (jak sprawszę to opiszę)
Rise/lower gear - wiadomo, czyli z poziomu SPH możemy ustalić czy koła mają być wystawione czy nie
Sekcja Motor - nieaktywna opcja (mod jest still WiP)
Brakes On - proszę...
Alignment Guide - to te czerwone i zielone linie. Świetna sprawa, pomagają ustalić czy nasze koła są dobrze ustawione, czyli żegnaj problemie źle ustawionych kół powodujących wypadki..
Kolejne 3 opcje ze steering nie ma co tłumaczyć
Toggle Heat Shield - dla lubujących B9, mała zmiana graficzna na ciemną teksturę, by ładnie koła współgrały ze spodem naszych konstrukcji budowanych w B9

A niżej link do wątku:
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Inne ujęcie Galium*


*tia... autoreklama ssto do chwytania małych satelit na LKO w celach ich serwisowania na orbicie

2
Inne gry / Homeworld - Remastered
« dnia: Czw, 07 Sie 2014, 01:12:08 »
Znalazłem w internetach:

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Co by tu powiedzieć. Klasyka, gry które pochłonęły kawał mojego czasu wracają z pono potężnie odświeżoną szatą graficzną (podrasowane modele, tekstury, efekty), z kompatybilnością z nowym hardware'm i software'm, czyli wielkie: "o k...a!"

Czyli znów będą lecieć łzy przy akompaniamencie Adagio for Strings Samuela Barbera. Spoiler:
Pamiętam jak po wielu zawalonych wieczorach i nie przespanych nocach, w końcu ukończyłem 1'kę, po obejrzeniu outro'a i credits'ów siedziałem chyba godzinę patrząc tępo w main menu zdając sobie sprawę, że innej takiej gry już nie zrobią. Powinni dorzucić jeszcze Cataclysm. Najmroczniejszą część z serii.
2'a świetnie dziedziczy miodność pierwowzoru, szczęka opada, ale niestety nie potrafi tak kopnąć fabularnie człowieka w ryj jak jedynka.

Bonus:
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Pride of Hiigara z Guide Stone jako podstawka... Gdyby nie ta cena... Ale na przykład figurką Karan S'Jet bym nie pogardził. :)

Film z porównaniem wielkości statków z 2'ki:

3
Po namowie Kadafa publikuję stację nad którą ślęczałem od wczoraj:

A o to ona:


ODIN - LKOS Science Lab and Habitation
Budowa modułowa, w pełni wolność w aranżacji. Aktualnie stacja składa się 10 modułów:

4x Habitaty mieszkalne wraz modułami jadalnymi. Dobrze wyposażone. Dzięki sieci satelitów komunikacyjnych, opóźnienia na łączach są minimalne, co daje niezakłóconą komunikację z powierzchnią planety niemal w czasie rzeczywistym.


2x Moduły Badawcze z magazynami na przechowywanie próbek, narzędzi, snaków i innych śmieci niezbędnych nieustraszonym kerbalom do pracy. Na ilustracji niżej widać także moduł, który stanowi skrzyżowanie dróg komunikacyjnych wewnątrz stacji. Na Odinie są takie dwa. W każdym bądź razie można ich dodać więcej i sprawić że baza będzie miała kompletnie inny kształt, na jaki tylko wyobraźnia pozwoli.


2x Moduły Energetyczne Transformatorowe. Zawierają po 4 panele Gigantor, 24 pojedyńcze tafle na obudowie  oraz pojedynczy port dokujący, gdy w przyszłości zaszła by potrzeba dodania kolejnych paneli. Na słupach pomiędzy panelami można zauważyć połączone ze sobą eksperymentalne urządzenia do .........########### utajnione ###########......, które w przyszłości  pomogą rozwiązać problemy energetyczne w trakcie misji daleko od Kerbolu, gdy energia z jego promieni jest nie wystarczająca by zasilić nawet mikrofalówkę.


Technikalia:
Waga: 148,64 ton (na razie tyle, bo stacja jest w trakcie rozbudowy). Jeszcze moduł komunikacyjny dalekiego zasięgu i jakiś port na 4 średnie, 2 małe i senior doki.
Party: 832
Rozmiary: duże :)
Orbita: 150/150 km, inklinacja: 0 stopni.
Ilość startów do złożenia = 10 (w planach ok. 14)
Elektryka: 146300 jednostek
Monopropelant: 3120
Napęd manewrowy: 64 silniczki RCS

Galeryja:





Przemeblowanie stacji:


Aktualny stan:







Jak znajdę wenę na te doki i moduł komunikacyjny, wątek zaktualizuję. :)

Mody: Figaro GPSS, Mechzjeb, RemoteTech

4
Inne / SAF - SOMTAAW Aerospace Fundation
« dnia: Czw, 13 Mar 2014, 00:33:32 »
SOMTAAW AEROSPACE FOUNDATION*



Będąca jednym z liderów podboju kosmosu, należąca do Kerbińskiej Izby Eksploracji Układu "KIEU" korporacja SAF zazwyczaj zajmuje się wydobyciem Kethanu na Mun i Minmus (w przyszłości na Dunie), ale i także eksploracją planet znajdujących się w układzie Kerbolu, telekomunikacją** oraz posyłaniem Kerbali tam gdzie żaden Kerbal nie postawił swojej zielonej stopy.



Rada nadzorcza i rada zarządu postanowiła publikować w bliżej nieokreślonych przedziałach czasu postępy z eksploracji Kerbinu i kosmosu, badań i pozostałych dziedzin którymi firma się zajmuje.

Na początek zaprezentowany zostanie jeden z pojazdów atmosferycznych należący do Departamentu FRAK (Flota Rekonesansu Atmosferycznego Kerbinu)


Dzięki pojazdom należącym do FRAK, badacze nie mają problemów z dostaniem się do odległych miejsc na naszej planecie jak i na stację Xibalba wraz zaopatrzeniem dostarczanym w kontenerach wyprodukowanych przez KAS (Kerbal Attachment System)


Od lewej: samolot SSTO Omega mk. 2, samolot Dzeta mk. 3, cysterna "Tanker", sterowiec pasażersko-badawczy Kotto Kriedrich Kon Kerbenburg (KKKK)*** i samochód obsługi towarowej Post-V


Uwaga! Prezentacja będzie uzupełniana w miarę wzbogacania się działu marketingu w kolejne materiały fotograficzne. (Pisałem pisałem i padam na pysk, jutro wrzucę coś o sterowcu)




Ciekawostki:
 - Firma miała nazywać się pierwotnie: Kerbińska Unia Rozwoju Wydobycia i Aeronautyki. Po burzy mózgów i rozpatrzeniu wniosków oraz ewentualnych skutków kontrowersji ze skrótem zaniechano wprowadzenie tej nazwy i jednogłośnie przyjęto aktualną markę.

*Nie sugerować się fundacją w nazwie. Korporacja jest nastawiona na profit i nie wspieramy początkujących producentów tanich zamienników taśm. Akwizytorom serdecznie dziękujemy.
** nie, nie, nie i jeszcze raz nie stosujemy sygnałów podprogowych. I ponownie ponawiamy wcześniej ponawiane dementi, że nasza rada nadzorcza nie jest obsadzona przez wysokich mierzących średnio 1,70 m różowych kosmitów o małych głowach w stosunku do tułowiu z jakiejś tam planety "Ziemia". Nonsens!
*** Kerbal który był jednym z projektantów oraz zarejestrował nazwę tego sterowca został dyscyplinarnie zwolniony. Wybór nazwy wbrew zaleceniom rady zarządu uzasadniał posiadaniem przodków z III Kreichu.

5
Po dwóch dniach bawienia się tym modem, w końcu udało mi się doprowadzić generowane przez ten mody mapy do używalności, czyli: brak czarnych plam na oceanach Kerbinu i białych połaci terenu na Munie.

A sprawa jest dosyć prosta.
Wchodzimy w katalog z modem, plugins, plugindata, ISA_Mapsat i odnajdujemy plik hilo.dat, którego możemy spokojnie otworzyć w notatniku (oczywiście kopia zapasowa byłaby mile widziana).

W pliku tym zastaniemy szereg nazw ciał niebieskich znanych nam z systemu słonecznego kerbali i cyferek.

W oryginale wartości dla Kerbinu i Muna:

Kod: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Kerbin;-1000;4000Mun;0;3500
Zmieniamy na:

Kod: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Kerbin;-1300;4100Mun;0;6300
I zapisujemy. Odpalamy Kerbale, włączamy skan i cieszymy się z ładnych map.

Jak widać różnice między 0.20 a 0.21 w ukształtowaniu terenu, zwłaszcza wysokości bezwzględnych + pokraterowanie Muna są znaczące.
I wynik jest następujący:
Oryginalny hilo.dat


Po przeróbce (skan zrobiony na szybko):


Jeśli chodzi o pozostałe księżyce i planety to na razie w 0.21 odwiedziłem Minmusa, Eve i Gilly, z którymi ten wspaniały mod nie ma problemów.

Edit:
Na międzynarodowym piszą o autoupdate hilo dat ktore znajdziemy w opcjach modu. Ale za chiny pliku tego nie chciał mi aktualizować

Strony: [1]