Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - MrRzepa

Strony: [1]
1
Inne gry / [W produkcji] Lacuna Passage
« dnia: Pon, 22 Lip 2013, 16:44:14 »
Lacuna Passage

Na grę trafiłem przypadkowo przeglądając Steam Greenlight :).
Cała zabawa polega na przetrwaniu na, uwaga, uwaga, Marsie! Jesteśmy jedynym ocalałym rozbitkiem z misji mającej sprawdzić, czemu poprzednia ekspedycja zniknęła. Moim wrażeniem jest to lekko naciągane, ponieważ zaginięci astronauci byli pierwszymi ludźmi na Marsie, więc tak szybka ekspedycja ratunkowo-detektywistyczna jest mało prawdopodobna. nie mniej pomysł jest jednak ciekawy. Ważną częścią rozgrywki będzie odpowiednie gospodarowanie ograniczonymi zasobami (tlen ,woda, jedzenie). Celem oczywiście jest odkrycie co stało się z zaginionymi. Ciekawym aspektem produkcji jest teren. 25 mil kwadratowych i to nie byle jakich. Teren został stworzony na podstawie zdjęć satelitarnych Czerwonej Planety - łazimy więc po mnie więcej rzeczywistych lokacjach. Kolejną interesującą rzeczą jest robienie zdjęć. Z racji, że prowadzimy "śledztwo" za pomocą naszego podręcznego tabletu/pada/cokolwiek-to-jest możemy robić zdjęcia. Każde z nich zapisywane jest w oryginalnej rozdzielczości na naszym dysku, więc uchwyconych widoczków można użyć jako np. tapety.

Gra została umieszczona na Kickstarterze - Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ. Niestety nie sądzę, że zostanie ufundowana, ponieważ zostało tylko 9 dni i 10tyś dolarów  :-\.

Platformy: PC, MAC, Linux
Studio: Random Seed Games
Planowana premiera: 4 kwartał 2014

Oryginalny opis z Steam Greenlight:
Cytuj
Lacuna Passage is a story-driven exploration and survival game set on Mars, drawing inspiration from titles like Dear Esther, 2001: A Space Odyssey, and even Pokemon Snap. You play as Jessica Rainer, the only survivor of the crashed Heracles mission, investigating the disappearance of the first ever manned mission to Mars. You have several tools at your disposal, but most important are your skills of observation. You will need to uncover mission logs, recorded audio files, and other physical clues left behind at critical mission locations in order to discover the truth.

There are 25 square miles of open terrain around the crash site for you to explore, and in order to find the missing crew of the Hermes you won’t want to explore blindly. You must carefully manage your vital resources or you will find yourself stranded in the great red wasteland with no food, water, or oxygen. Time and nature are your enemies in Lacuna Passage.

Features
-Terrain generated from actual Mars satellite data.
-Survival mechanics based on real metrics like blood glucose, heart rate, caloric intake, and more.
-In-game photography that allows you to capture any moment and document your discoveries.
-An immersive HUD that is accurate to potential future space exploration physical display technologies.
-A hauntingly beautiful dynamic soundtrack that responds to your actions.
-A mysterious single-player story that encourages non-linear play.



Bla, bla, bla... dawaj zdjęcia!






Zdjęcia/rendery terenu.


Monitorowanie stanu zdrowia również będzie ważne.





A teraz trochę materiału filmowego:

Oficjalny trailer.


Cykanie zdjęć.


Losowy materiał z jutuby.


I na  koniec kawałek z bardzo dobrego, moim zdaniem, soundtrack'u.


2
Samoloty / AP IV "Fuge" (TM)
« dnia: Pią, 21 Cze 2013, 01:02:24 »



AP IV "Fuge"
W ramach wypoczynku po misjach kosmicznych szefostwo ''Reach Stars" Project wydało dyrektywę stworzenia niewielkiego bezzałogowego samolotu atmosferycznego. Tak narodził się AP IV, przez inżynierów zwany "Fuge" (łac. mucha). Pojazd okazał się bardzo udany, ze względu na dobre wyważenie i świetną, w porównaniu z poprzednimi projektami, manewrowość. Został wyposażony w system stabilizujący ASAS oraz standardowy zestaw czujników atmosferycznych (termometr, barometr i akcelerometr). Energi dostarczają ogniwa fotowoltaiczne oraz generatory termoelektryczne. Pod skrzydłami dodano też zestaw dopalaczy  startowych (Instant StartTM), skracających potrzebny pas startowy (po zużyciu są one odrzucane). Najwyższa osiągnięta prędkość to 340 m/s.




Zestaw dopalaczy startowych (Instant StartTM).

Czujniki oraz ogniwa słoneczne.

Generatory umieszczone pod skrzydłami.



AP IV "Fuge" K
Po sukcesie modelu "Fuge" wydano dyrektywę przyczepienia do samolotu Jebediaha modyfikacji samolotu do wersji załogowej. Wersja zmodernizowana została wykonana bardzo szybko. Zachowano jednak moduł komputera pozwalającego maszynie na lot bezzałogowy w przypadku zasłabnięcia pilota. Po testach próbnych Jebediah pochwalił konstrukcję, a w szczególności bardzo wygodną, wykończoną skórą, kabinę, ergonomiczny fotel oraz zmieniarkę na 6 płyt CD. Zapytany o właściwości lotne pilot odparł, że ostatnio nie latał niczym tak łatwym w sterowaniu.



Kabina pilota



Wersja militarna AP IV "Fuge" (AP IV " Fuge" + Lil' Spy)
Z racji na niewielkie rozmiary i dobrą zwrotność pojazdem zainteresowało się SPK (Siły Powietrzne Kerbinu), w celu wykorzystaniu go jako drona szpiegowskiego. Po pierwszym spotkaniu z [OCENZUROWANO], głównym dowódcą SPK, ustalono listę niezbędnych modyfikacji. Najważniejszą z nich było dodanie Lekkiego Kołowego Pojazdu Zwiadowczego Lil' Spy, zrzucanego na spadochronach. Tutaj kilka słów należy się samemu łazikowi. Został on zaprojektowany przez [OCENZUROWANO], wybitnego inżyniera pracującego w Wydziale nr [OCENZUROWANO] Instytutu Rozwoju Armii Kerbinu. Jest on w pełni samowystarczalny, dzięki 6 generatorom termoelektrycznym. Ponadto jest stosunkowo szeroki, co przy niskim profilu czyni go bardzo stabilnym na zakrętach. Bezpieczne dotarcie na powierzchnię gruntu gwarantują 2 kulo- i ognioodporne spadochrony. Wracając da samolotu. Aby zrobić miejsce na Lil' Spy'a zmieniono układ ogniw słonecznych. Usunięto też zestaw dopalaczy startowych (Instant StartTM) w celu zapobiegnięcia kładzeniu się samolotu na plecach podczas startu (środek ciężkości podniósł się).


Lil' Spy ''na plecach'' AP IV "Fuge".

Moment odczepienia pojazdu zwiadowczego.


Lil' Spy otwierający spadochrony.

Lekki Kołowy Pojazd Zwiadowczy Lil' Spy

Lekki Kołowy Pojazd Zwiadowczy Lil' Spy





Ps: Dajcie znać czy podoba wam się samolocik i forma przekazu.

3
Dyskusje na dowolne tematy / Czego słuchasz grając w KSP?
« dnia: Pon, 17 Cze 2013, 23:28:44 »
Możecie pisać krótkie lub długie uzasadnienie. Nie musi być poważne. :)

4
Poproś o pomoc / Znoszenie rakiety w bok po starcie
« dnia: Czw, 13 Cze 2013, 01:42:22 »
Problem wyjątkowo durny podejrzewam.
Chciałem ostatnio wprowadzić mały stateczek na orbitę. Rakieta zbudowana, włączam ASAS, start i... chwilkę po starcie (najniższe partie atmosfery) cały statek zaczyna robić bączka - zawraca w kierunku powierzchni Kerbinu i bum :(. Z racji, że niedawno zacząłem przygodę z KSP była to moja zaledwie 3 misja. Od kiedy to się się stało każda rakieta i stockowa, i z 1. i 2. misji (obie latały normalnie) zachowuje się tak samo.
Jeżeli wiesz co robię źle proszę pomóż  :'(
W KSP jestem świeży, a mam wyjątkowe parcie na eksplorację kosmosu.

Strony: [1]