Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - Haker53535

Strony: [1]
1
Lądowniki załogowe, bazy, kolonie / AAR - Hotel na Munie
« dnia: Nie, 10 Maj 2015, 19:30:12 »
AAR - Hotel na Munie
Szalony przetarg

Dwóch kerbali z działu księgowości, Stanley Kerman oraz Stuart Kerman, idzie na co miesięczne zebranie zarządu.
- Stanley, ty mu o tym powiesz.
- Dlaczego ja?
- To był twój pomysł.
- Ale ty się na niego zgodziłeś.
- To może zagrajmy.
Kamień... Papier... Nożyce... Kamień... Papier... Nożyce...
-Ha! Wygrałem. - odrzekł Stuart i ochoczo ruszył w stronę sali. Zasmucony Stanley także powłuczył się w tamtą stronę.
Na zebraniu zjawili się przedstawiciele prawie wszystkich działów oraz dyrektor Haker Technologies -  Bob Kerman wraz z wicedyrektorem Jebedaihą Kermanem.
- Ostatnia misja załogowa na minmus zakończyła się wielkim sukcesem. Nasze akcje wzrosły o 30%. *klask, klask, klask* Czy ma ktoś jakieś uwagi dotyczące tej misji? - odrzekł Bob.
....
- W tym tygodniu zaczęliśmy również produkcje nowych samolotów BX-100. Dostaliśmy aż 200 zamówień. Dudley'u ( Ekspert do spraw. lotnictwa ) wyrobimy się z produkcją na czas?
- Jeżeli uruchomimy wszystkie linie to skończymy nawet przed czasem dyrektorze.
- A więc dobrze. To chyba tyle na dzisiaj, jeżeli nikt nie ma nic do powiedzenia.
Stanley niechętnie zabrał głos.
- Muszę coś panu powiedzieć.
- Słucham?
- Wzieliśmy udział w pewnym przetargu... no i... wygraliśmy go.
- Nie widze powodów do zmartwień. Kto ogłosił przetarg i czego dotyczy?
- Przetarg ogłosił niejaki Ahmed Kerman, miliarder z Arabi Kerbalskiej. I dotyczy on... budowy bazy na Munie. Na dodatek to ma być baza luksusuowa, gdyż miliarder chce ją przerobić na hotel.
- COOOO???!!!!! Czy wyście tam powariowali w księgowości? Jak my mamy zrobić luksusową bazę na Munie?
- To jeszcze nie wszystko, Ahmed zażądał też 16 osobowej stacji na orbicie dookoła muna, oraz stały transport Kerbin - Stacja - Mun.
- Kto w ogóle wpadł na ten głupi pomysł?
- Budujemy przecież satelitę mapującą Mun więc pomyśleliśmy że przyda się do czegoś.
- Chyba zaraz wywalę wszystkich z księgowości na bruk.
- Ale w sumie baza na Munie jest realna - dorzucił wicedyrektor
- Nawet jeżeli możemy ją zbudować, to jak ją przetransportujemy?
- Pracujemy właśnie nad systemem transportu ciężkich elementów na inne ciała niebieskie w dziale rakiet - odpowiedział Whisky Kerman
- No dobrze, a co ze stacją, przecież to wyniesie nas fortunę.
- A co ze stacją Phoenix? Stoi pusta, miejsc na załogę ma wystarczająco. Wystarczy tylko podesłać moduł napędowy. - odezwał się Jebedaiha
- Uhhh... No dobra, ale do jutra widze wszystkie teczki dotyczące tej misji na biurku. Koniec zebrania, a z wami się jeszcze policzę - powiedział do księgowych .
Budowę satelity mapującej przyśpieszono i tak w kolejnym tygodniu stanęła na wyrzutni.

Lotem sterował komputer tak wiec jedyne co kerbale musiały zrobić to nacisnąć guzik. Tak więc w nocy rozległo się odliczanie
9... 8... 7... 6... 5... 4... 3... 2... 1... Liftoff!!
Komputer uruchomił silniki:

Pierwsze fazy lotu przebiegały spokojnie, aż za spokojnie. Komputer wykonał przechył grawitacyjny oraz zamknął orbitę.

Owiewka została odrzucona, ramiona rozłożone i wtedy zaczęły się problemy.

 Jeden pakiet paneli słonecznych nie chce się otworzyć - poinformowała telemetria. W centrum kontroli zawrzało.
- Czy jeden panel wystarczy? - zapytał się dowodzący misją, Bill Kerman
- Do manewru transferowego tak. Niestety będzie to za mało aby wykonać skan. - odpowiedział technik
- No trudno, wykonujemy manewr.
Silniki statku włączyły się w odpowiednim momencie.

- Manewr wykonany.
- Dobrze, czy da się jakoś naprawić panel?
- Właśnie szukamy przyczyny...
Pięć godzin później.
- O jest.. uszkodziło się zabezpiecznie przed otworzeniem panelu pod owiewką oraz w atmosferze.
- Czy da się to obejść?
- Raczej tak... Udało się. Wszystkie systemy sprawne.

- W ostatnim momencie. Wykonujemy manewr uzyskania orbity.

-Manewr wykonany. Zostało ustabilizowanie orbity i jesteśmy w domu.
Po manewrze.
- Rozłożyć skaner i rozpocząć skanowanie.
- Już się robi.

Na ekranie komputera powoli zaczęła pojawiać się mapa.
*oklaski*
Dziękuję wszystkim za ten wspaniały lot. - odrzekł dowódca - Mieliśmy może i małe problemy techniczne, ale ci od bazy będą mieli większy kłopot.

Koniec części I
Kolejna część niebawem

2
Modyfikacje / KAS - Kerbal Attachment System
« dnia: Pią, 08 Maj 2015, 15:13:40 »
KAS - Kerbal Attachment System
Wersja: 0.90 (1.0 - jest ale posiada błędy)
Rodzaj moda: Części + Funkcjonalność
Mod dodaje:
Funkcjonalność pozwalającą na odczepianie i przyczepianie małych części (takich jak np. panele słoneczne, drabinki, taśma). Pozwala to na montaż statków na orbicie, jak i mniejsze naprawy wszędzie gdzie tego potrzebujecie. Części te przenoszone są przez kerbale na plecach.
Skrzynki. Pozwalają na przechowywanie i transport dużych ilości części. Mają możliwość transportu przez kerbala. Aby umieścić je na statku należy użyć specjalnego zaczepu.
Linki. Pozwalają na łączenie dwóch statków ze sobą. Do połączenia potrzebna jest wciągarka oraz zaczep na linkę ( ew. elektromagnes, harpun). Pozwalają na transport paliwa, prądu czy monohydrazyny. Za ich pomocą można np. holować pojazdy lub łączyć moduły bazy.
Harpun, elektromagnes oraz kotwica. Harpun może być wystrzelony z wyciągarki. Przyczepia się do podłoża. Magnes natomiast przyczepia się do części statku. Kotwica nie przyczepia się natomiast do żadnych części, czy podłoża.
Rury paliwowe. Służą do transportu paliwa pomiędzy statkami. Można je montować za pomocą kerbala. Potrzebują dwóch “pipe end point’ów”.
Taśma. Za jej pomocą można usztywnić konstrukcje już poza bazą. Aby ją rozłożyć należy posiadać dwa “strut end point’y”

Ocena:
Ogólnie jest to mod bardzo przydatny ( według wielu - must have ). Oceniam go 10/10. Jest on cały czas rozwijany.

Download:
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Strona na forum kerbali:
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Screenshoty:
Linka i elektromagnes:


Rury paliwowe wykorzystane w bazie:


Skrzynki:

P.S. Jest to mój pierwszy post o modyfikacjach i jakbym o czymś zapomniał to dajcie znać.

3
Inne gry / Civilization V wspólna gra
« dnia: Sob, 21 Lut 2015, 13:54:20 »
Witam wszystkich. Szukam ludzi chętnych do pogrania luźno w tą jakże przepiękną gre turową. Gralibyśmy w weekendy.
Nie posiadam DLC więc każdy kto ma grę może dołączyć. Osoby chętne proszę o powiadomienie na pw. Mógłbym hostować grę.

4
Łaziki / Quad Scorpio
« dnia: Śro, 31 Gru 2014, 13:40:12 »
Oto takie moje wypociny:


Wiem wiem. Mój quad przypomina wam traktora, melexa i bóg wie co więcej. Weźcie jednak pod uwagę, że to mój pierwszy normalny pojazd na forum. Przepraszam też że nie ma zdjęc z terenu, jednak podczas budowy napotkałem się na  straszliwy bug który nie pozwolił mi na załadowanie kółek zmniejszonych tweakscalem, a żadne inne tu nie pasują. Liczę na konstruktywne komentarze które pozwolą mi na dalesze rozwijanie. A tu macie pare screenów więcej:



Dodam też że kilka takich quadów wykupił nie dawno niejaki Bob Kerman

5
Własna twórczość / Wyścig w kosmos
« dnia: Pią, 29 Sie 2014, 09:19:18 »
Na początek kilka słów wyjaśnienia:
Będzie to wątek w który będzie dość mocno fabularyzowany.
Fabuła będzie opierała się na wyścigu w kosmos pomiędzy pewnymi dwoma państwami i korporacjami:
USK(United States of Kerbals[Condzi]) - Atomic Corporation, ZKRK(Związek Kosmicznych Republik Kerbalskich[Haker53535]) - Haker Technologies,
a dokładniej między dwoma postaciami: Wernher'em von Kermanem a Siergiejem Pavlovichem Kerbalevem
Historia zaczyna się 50 lat wcześniej.

[Post scalony: [time]Pią, 29 Sie 2014, 09:21:42[/time]]

6
Dyskusje o modyfikacjach / DMP błąd przy wgrywaniu modów (0.24.2)
« dnia: Sob, 23 Sie 2014, 08:14:35 »
Gdy wgrywam mody na serwer dmp tak jak pokazują na stronie moda to wywala mi błąd i serwer przestaje działac
Crashlog:
[15:00:03][DEBUG] : Loading plugins!
[15:00:03][DEBUG] : Loaded C:\games\Nowy folder\DMPServer\Plugins\Romfarer\Romfarer.dll
[15:00:03][FATAL] : Error in main server thread, Exception: System.IO.FileLoadException: Nie można załadować pliku lub zestawu 'UnityEngine, Version=0.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=null' lub jednej z jego zależności. Nieprawidłowy wskaźnik. (Wyjątek od HRESULT: 0x80004003 (E_POINTER))
Nazwa pliku: 'UnityEngine, Version=0.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=null' ---> System.NullReferenceException: Odwołanie do obiektu nie zostało ustawione na wystąpienie obiektu.
   w DarkMultiPlayerServer.DMPPluginHandler.CurrentDomain_AssemblyResolve(Object sender, ResolveEventArgs args)
   w System.AppDomain.OnAssemblyResolveEvent(RuntimeAssembly assembly, String assemblyFullName)
   w System.Reflection.RuntimeAssembly.GetExportedTypes(RuntimeAssembly assembly, ObjectHandleOnStack retTypes)
   w System.Reflection.RuntimeAssembly.GetExportedTypes()
   w DarkMultiPlayerServer.DMPPluginHandler.LoadPlugins()
   w DarkMultiPlayerServer.Server.Main()
Bardzo proszę o pomoc i z góry za nią dziękuje


Strony: [1]