Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - Rahilnux

Strony: [1]
1
Propozycje & Uwagi / [Odrzucone] Ranga za reputacje
« dnia: Czw, 29 Sie 2013, 16:53:49 »
Witam, proponuje małą zmianę systemu rang. W której, ranga byłaby przyznawana za reputacje, np. 0-1 pkt szeregowy, 2-4 pkt kapral itd. Oprócz tego polubienia zamieniałyby się w punkty reputacji np. 20 polubień -punkt. Na razie ranga niewiele mówi o użytkowniku, i myślę że, w ten sposób mówiłaby więcej, a nie była by tylko licznikiem postów.     

2
Obsługa techniczna / Crashe gry po podkręcaniu CPU i RAM
« dnia: Pon, 19 Sie 2013, 14:15:01 »
Ostatnio podkręciłem procesor i ramy, wszytko niby w porządku, żadnych blue screenów, ram testowany programem memtest 2,5h (4 błędy po czym podniosłem  napięcie), ale od tego czasu zaczęły się crashe gry.

CPU: Intel core 2 duo E8200 2,66 GHz  @3,1 GHz
RAM: 2 * 2Gb ddr2 patriot 400 MHz @ 465 MHz (modelu nie pamiętam)
MOBO: Asus P5K PRO chipset p35

Czy ma ktoś taki problem i, czy jest jakieś inne wyjście niż powrót na standardowe ustawienia?

3
Dyskusje na dowolne tematy / Programowanie
« dnia: Sob, 10 Sie 2013, 18:24:00 »
Ostatnio zacząłem uczyć się programowania w c++ , z pewnego kursu i mam problem z kompilacjom "zadania domowego", może znajdzie się tu jakiś programista który wytłumaczy mi błędy w kodzie. Chodzi o takie błędy kompilacji:
error: invalid conversion from 'int (*)(int, int, int, int*)' to 'int'
error: invalid conversion from 'int (*)(int*, int)' to 'int'

kod:
#include <iostream>
#include <cstdlib>
#include <ctime>
using namespace std;
int losowanie(int od, int ile, int K2, int liczbB[])
{
    liczbB[K2] = (rand() % ile ) + od;
    return liczbB[K2];
}
int sumowanie(int liczbB[], int K2)
{
    int wynik = liczbB[0];
    do
    {
        wynik = wynik + liczbB[K2];
        K2++;
    } while(K2<999);
    return wynik;
}
int wypisywanie(int ws, int liczbB[])
{
    int Q = 0;
    do
    {
        cout << liczbB[Q];
        Q++;
    } while(Q<999);
    cout << ws;
}
int main()
{
    srand( time(NULL) );
    int liczbA[999];
    int K = 0;
    do
    {
        losowanie(4, 7, K, liczbA);
        liczbA[K] = losowanie;
        K++;
    } while(K<999);
    sumowanie(liczbA, 1);
    int wynik2 = sumowanie;
    wypisywanie(wynik2, liczbA);

}

4
Konkursy/zawody / To lata!!!
« dnia: Sob, 03 Sie 2013, 10:24:06 »
Witam, ogłaszam konkurs na najśmieszniejszy, najdziwniejszy pojazd stockowy, który wleci na orbitę. Nie musi to być SSTO. Prace należy zaprezentować w tym wątku (zdjęcia, ewentualnie plik craft) czas na zgłaszanie prac do 8 sierpnia. Rozstrzygnięcie w ankiecie 9 sierpnia. Główna i  jedyna nagroda to kod do gry Paranormal (Desura), życzę powodzenia.

Ps. Każdy po jednej pracy.

5
Dyskusje o modyfikacjach / B9 Aerospace Pack
« dnia: Śro, 10 Lip 2013, 14:01:27 »
Powiem krótko, bardzo dużo części (175), do samolotów, promów itp.
kilka screenów:
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Co nim sądzicie?

6
Statki kosmiczne / Dunbollo czyli tam i prawie z powrotem.
« dnia: Wto, 09 Lip 2013, 11:40:06 »
Długo zastanawiałem się, czy to wrzucić bo misja nie jest do końca udana , ale co mi szkodzi ;)
Misja (jak sama nazwa tematu wskazuje) zakładała, załogowy lot na Dune z lądowaniem, i powrót na Kerbin.
Oto zdjęcia z owej misji:
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Niestety zabrakło paliwa na deorbitacje, po zamknięciu orbity wokół Kerbinu.
Po tym incydencie udoskonalono projekt, wywalając niepotrzebne zbiorniki na rcs.
Drugi, planowany lot nie doszedł do skutku z powodu braku funduszy (czyt. chęci  ;) ). 

7
Łaziki / Artemida 3
« dnia: Wto, 28 Maj 2013, 17:07:52 »
Omega space industry, z dumą przedstawia najnowszy łazik (już naprawiony) Artemida 3
Pojazd ten wyposażono w:
-system oświetlenia,
-zasilanie RGT (bilans stale na zero),
-Miejsce dla 2 kerbali,
-bezzałogową jednostkę dowodzącą,
-przyrządy badawcze,
-sas zwany w tym modelu KBS-em, ma on na celu pomoc w sterowaniu (jeździe prosto)
-6 kół.

A oto screeny:

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ



   
 

8
Obsługa techniczna / [Rozwiązane] Problem z przenoszeniem
« dnia: Pon, 27 Maj 2013, 15:41:18 »
Witam, mam problem związany z przenoszeniem projektów z SPH do VAB, po przenoszeniu z symetrią dzieje się coś takiego:

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Mam nadzieje na szybką odpowiedz, może ktoś wie o co chodzi?

Temat do zamknięcia problemem było poziome ustawienie jednostki dowodzącej w łaziku  (wszystkie projekty do kosza, 3 h roboty na nic przez błąd konstrukcji, chyba ze wyśle ustawione pionowo, co łatwe nie będzie)

Na przyszłość pamiętaj o przeglądnięciu posta przed wysłaniem./ Ravnarr

9
Lądowniki załogowe, bazy, kolonie / MunBaza
« dnia: Pią, 03 Maj 2013, 10:59:00 »
Witam ponownie, i przedstawiam 2 pierwsze moduły projektu MunBaza.
Są to:
- moduł energetyczny,
- moduł mieszkalny,

Pracuje nad wysłaniem:
- modułu laboratoryjno - komunikacyjnego,
- satelity komunikacyjnego,
- zapasowego łazika transportowego,
- łazika badawczego
i załogi.

Moduł energetyczny
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Moduł mieszkalny

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Całość

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Energia 5510 jednostek, zasilanie tylko energia słoneczna.

Nowe Moduły za jakiś czas.
 

10
Statki kosmiczne / P-15 [wahadłowiec]
« dnia: Pon, 29 Kwi 2013, 17:32:03 »
Witam, po chwili pracy udało mi się stworzyć nowy, i dość udany wahadłowiec"P-15"

cele:
- możliwość wejścia na orbitę,
- możliwość wynoszenia satelitów,
- możliwość dokowania,
- możliwość deorbitacji,

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

11
Rakiety / Dyna Soar replika
« dnia: Pią, 19 Kwi 2013, 16:24:37 »
Witam!
Oto moja replika rakiety Titan IIIC, i promu Dyna Soar, oparta na modelu ze strony:
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Przed startem
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Na orbicie
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ


Uploaded with Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ


Mod:KW Rocketry

12
Dyskusje o modyfikacjach / Wczytywanie statków
« dnia: Sob, 13 Kwi 2013, 11:30:48 »
Witam, czy jest może jakiś mod, umożliwiający załadowanie projektu z hangaru do wyrzutni rakiet i na odwrót?

Strony: [1]