Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - JW

Strony: [1]
1
Szukam modyfikacji / Camera Tools dla KSP 1.2
« dnia: Nie, 08 Sty 2017, 17:12:33 »
Potrzebuję modyfikacji podobnej do Camera Tools Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ, która będzie działać na najnowszej wersji KSP. Dziękuję za pomoc.

2
Własna twórczość / projekty kOS
« dnia: Śro, 26 Sie 2015, 15:04:10 »
Witam, jakiś czas temu na forum przedstawiłem program, który był zdolny wylądować statkiem kosmicznym na Munie. Teraz postanowiłem spróbować czegoś trudniejszego.
Jakby ktoś nie wiedział o co chodzi --> Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Moim celem było tym razem napisanie programu, który wystartowałby rakietą, przeprowadził wszystkie manewry orbitalne, trafił w Dunę i bezpiecznie na niej wylądował łazikiem.
Nie było łatwo, ale po parunastu godzinach pracy oraz wielu wielu próbach udało się:

Jedyna rzecz, jaką kontrolowałem to kamera.

Tutaj możecie pobrać pliki: .craft oraz kod programu --> Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Albo jeśli ktoś woli sam kod --> Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Jeśli ktoś odkryłby błąd w skrypcie, niech da mi znać.
Dziękuję za uwagę.

P.S. Możecie w tym temacie pokazywać także swoje projekty z modem kOS.

3
Statki kosmiczne / SpaceCharge - dwa wahadłowce
« dnia: Pią, 10 Paź 2014, 22:40:12 »
JW Space Agency - Looking For Future


Po długiej przerwie, zmobilizowaliśmy (w końcu) naszych inżynierów do pracy.
Celem było stworzenie wahadłowca, który bez przeszkód przetransportuje załogę na powstającą stację kosmiczną.
Po wielu nielotach osiągnęliśmy oczekiwany efekt.
Narodził się SpaceCharge!
Dostępny jest on w dwóch wersjach:
CrewTransport




oraz Cargo


UPDATE!
SpaceCharge+

Otrzymałem wiele uwag dotyczących wyglądu, w szczególności przednich skrzydeł. Dlatego powstała druga wersja obu wahadłowców oznaczona symbolem +.
Od poprzedniej różni się innym wyglądem oraz nowym rozmieszczeniem silników RCS.









Luk bagażowy wersji Cargo:




Charakterystyka:
   CrewTransport:
-pomieści 6. Kerbonautów,
-1400 jednostek energii elektrycznej,
-390 monopropellant,
-270 liquid fuel,
-330 oxidizer,
-silniczki RCS,
-zasilany z 4 generatorów RTG,
-port dokowania,
-części: 58,
-masa 13.1t,
-samolot jest samostateczny dzięki skrzydłom w kształcie litery U.
   Cargo
-przetransportuje 2. Kerbonautów,
-ilość paliwa/zasobów taka sama jak w CrewTransport,
-duży luk bagażowy,
-części: 54
-masa 10.45t
-brak portu dokowania.

Obie wersje mają niesamowicie dobrą lotność, nie wpadają w korkociąg w czasie przeciągnięcia.

Posiadają też system awaryjnego lądowania


Ich rakieta nośnia jest w stanie bez problemów wynieść wahadłowiec na orbitę 200x200km.



Przykładowa misja
Zadaniem SpaceCharge'a jest przetransportowanie 6. Kerbonautów na dopiero powstającą stację kosmiczną.

Startujemy chwilę przed przeleceniem stacji nad naszymi głowami.


Rozpoczynamy pochylenie cały czas pamiętając o zmianie ciągu głównego silnika.


Odpadają boostery.


Jesteśmy już na orbicie. Za chwilę przestaniemy dopalać.


Po kilku manewrach wysyłamy zbiornik główny z powrotem w atmosferę.


Zbliżamy się do naszego celu.


Wysuwamy port dokujący umieszczony pod podwoziem.


Dotarliśmy! Pozostało nam przetransferować Kerbonautów.


Komputer przejął dowodzenie i ustawił trajektorię powrotną.


Temperatura rośnie niezwykle szybko, na horyzoncie widać już KSC!


Z pomocą przychodzi nam R.A.P.I.E.R.


SpaceCharge szczęśliwie wrócił do domu!


Opinie zarówno pozytywne, jak i negatywne, mile widziane :D
P.S. Jeśli ktoś jest zainteresowany pobraniem projektu, proszę dać znać.

4
Kampanie / Wspólna misja ratunkowa na Mun!
« dnia: Wto, 22 Kwi 2014, 14:30:33 »
Złe wieści! Trzech Kerbonautów: Kadaf, MegaProize i Element4ry Kermanowie utknęli na Mun! Rozpoczęła się walka z czasem!

Dwie agencje: SoftBody Inc. oraz JW Space Agency postanowiły wspólnie ich uratować.
         


Postanowiono, że pilot z SoftBody Inc. siądzie za sterami statku kosmicznego Rescuer1 a JW SA zajmie się kontrolą lotów za sprawą Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Zadania podzieliliśmy na części. Kontrola lotów (JW) zajmie się orbitowaniem wokół Kerbinu, sterowaniem silnikami podczas lądowania na Mun, startem oraz osiągnięciem orbity nad srebrnym globem. Pilot statku (poneer)  będzie manewrował w przestrzeni kosmicznej i wróci na Kerbin.



Nadszedł czas na start rakiety:
(po lewej stronie zdjęcia z perspektywy poneer, po prawej z perspektywy JW)
         


Po osiągnięciu orbity poneer przełączył się na sterowanie ręczne i wykonał manewr na Mun.
       


Gdy znaleźliśmy się nad naszym celem, poneer zaczął hamować. Nadszedł czas na najtrudniejszą część misji. Pilot sterował osią pitch a kontrola lotów mocą silników.
       


Gdy byliśmy 2km nad powierzchnią, silnik hamowania został odłączony w niepoprawny sposób, co zagroziło całej misji. Na szczęście w jego członie skończyło się paliwo i prawidłowo opadaliśmy dalej.
         


Statek wylądował, niestety na nierównym terenie. Zaczął się kołysać a następnie przewrócił.
         


Nadszedł czas na przeprowadzenie Kerbali z rozbitego lądownika do Rescuera1. MegaProize i Element4ry szczęśliwie dotarli. Niestety Kadaf potknął się o kamień, spadł do krateru i roztrzaskał się o skały  :'(   Postawiliśmy mu piękną tabliczkę pamiątkową. Obiecaliśmy sobie, że po powrocie zamówimy mszę w jego intencji.



W żałobie postawiliśmy lądownik na nogi i oddaliśmy sterowanie kontroli lotów.
           


Po wykonaniu orbity poneer zrobił manewr powrotu na Kerbin.
         


Po wejściu w atmosferę nie do końca szczęśliwie (z powodu śmierci Kadafa) weszliśmy w atmosferę, otworzyliśmy spadochrony i wylądowaliśmy!
           


           


           

Stopień wykonania misji:
Kerbale do uratowanie - 3
Kerbale uratowane - 2

(Almost) good work!

Bardzo dziękujemy za miłe komentarze :)

R.I.P Kadaf  :'(

5
Dyskusje na dowolne tematy / Problem z grą Crash Time
« dnia: Pon, 21 Kwi 2014, 17:52:54 »
Chciałem powrócić do mojej gry z dzieciństwa, a tu taki problem!

Strzałka w górę jest cały czas aktywna pomimo, że jej nie naciskam :(
Zainstalowałem też poprzednie wersje gry i działo się to samo.
Bardzo proszę o pomoc.

6
Statki kosmiczne / Setter One - wahadłowiec dalekiego zasięgu
« dnia: Sob, 19 Kwi 2014, 15:03:06 »
JW - Looking For Future


Prezentacja zawiera lokowanie produktu

JW Space Agency prezentuje Państwu nasze najnowsze dzieło - Setter One.



Jest to wahadłowiec dalekiego zasięgu, zdolny do wynoszenia wszelakich ładunków oraz satelit.

Innowacją jest nowy, opracowany przez najlepszych jajogłowych system wynoszenia na orbitę. Są to bowiem dwie rakiety Kalcon 9, przymocowane do skrzydeł statku. Dzięki temu start przebiega bez żadnych problemów.

Tak wygląda w praktyce:

Start



Następnie odrzucamy boostery



,,W stronę Słońca"



Po osiągnięciu orbity odrzucamy rakiety nośne i dopalamy gdzie chcemy. W tym przypadku na Mun.





Po przechwyceniu hamujemy aż do osiągnięcia stabilnej orbity.



Następnie odczepiamy specjalnie zaprojektowaną klapę i wypuszczamy satelitę.



Po powrocie na Kerbin próbujemy trafić w KSC.





Jeśli macie takiego cela jak ja, z pomocą przyjdą silniki odrzutowe.



Jeśli w kosmosie zmarnujemy wypalimy większość paliwa, prom ma niezwykłe właściwości lotne.

Po zbliżeniu się do KSC nadszedł czas przygotowań do lądowania. Z uwagi na fakt, iż pas startowy jest w remoncie załoga zmuszona jest posadzić maszynę na pobliskim polu.



No i usiadł!



Oto dzielna załoga. Jest bardzo szczęśliwa, że przeżyła wszystko poszło gładko. Zresztą, ich miny mówią same za siebie :)



Ficzery (rakieta nośna nie jest brana pod uwagę):
masa - 68,4t,
ilość części - 215,
paliwo ciekłe - 3360,
utleniacz - 3520,
silniki: RCS, 4 atomowe, 3 odrzutowe,
elektryczność zapewniana jest przez 2 reaktory.
Full stock!

Dziękujemy za wybranie naszego wahadłowca i polecamy się na przyszłość.

Link do pobrania: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ (Może zawierać śladowe ilości orzechów)

JW - Looking For Future

7
Wyzwania / Szybko, blisko, niebezpiecznie
« dnia: Sob, 05 Kwi 2014, 21:53:05 »
Cześć,
Oto wyzwanie: przelecenie nad Mun'em najszybciej i najniżej jak się tylko da.

Zasady:
-Dozwolone wersje gry to 0.22, 0.23 oraz 0.23.5   
-Brak modów (oprócz Telemachusa oraz modyfikacji, które nie ułatwiają zadania),
-Brak cheatów,
-Nie wolno wykorzystywać bugów,
-Należy dobrze się bawić,
-Trzeba mieć dowód uzyskanego przez nas wyniku w postaci screenshotów lub filmu,
-Trzeba przesłać screenshoot/film zarówno z okna modu Telemachus (  Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ)     ) jak i z gry.

(Uwaga, zasady mogą ulec zmianie, jeśli będzie to konieczne!)

Jak liczone są punkty:
-Wysokość liczona jest tam, gdzie znajduje się moduł (nie ma znaczenia czy załogowy czy zdalnie sterowany),
-Wysokość liczona jest nad poziomem terenu!!! (Heigh over terrain),
-Wysokość liczona jest poniżej 150m nad poziomem terenu,
-Prędkość liczona jest w m/s,
-Prędkość i wysokość należy podać w najniższym uzyskanym przez nas punkcie orbity,
-Prędkość oraz wysokość mierzymy z dokładnością do części tysięcznych!

Jak zdobyć punkty:
 prędkość : wysokość = ilość uzyskanych przez nas punktów
Ten, kto zdobędzie ich najwięcej - wygrywa


Wyniki będą 19.04.2014 roku (PRZENIESIONE)


Jeśli coś jest niejasne lub zauważyłeś błąd możesz to zgłosić w wiadomości prywatnej.
Dobrej zabawy!

8
Szukam modyfikacji / Szukam moda na lepsze shadery/grafikę
« dnia: Sob, 05 Kwi 2014, 08:39:24 »
Grafika w ksp mnie dobija i chciałbym to zmienić

Strony: [1]