Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - Schulze13

Strony: [1] 2 3
1
Samoloty / Orzeł
« dnia: Sob, 17 Wrz 2016, 21:06:57 »
Cytat: Orzeł podczas startu
tsssss......aaaAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!


Cytat: Czubówna
Pełen majestatu pikuje ku swojej ofierze

2
Dyskusje ogólne / Muzyka do startów, lądowań i dokowań.
« dnia: Pon, 17 Mar 2014, 19:48:19 »
Czego słuchacie, aby nadać sobie nastrój podczas eksplozji na płycie startowej? Lub podczas pięciogodzinnego manewru dokowania?

Ja wam mogę polecić to:
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

3
Inne gry / Flappy Space Program
« dnia: Pią, 14 Lut 2014, 22:08:51 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Dla tych którzy tęsknią za Flappy Birdem.
Ministerstwo Zdrowia ostrzega.

Mój rekord.

7 to ładna liczba. Zerwałem z nałogiem

4
Dyskusje na dowolne tematy / Kółko podniecania się kometą ISON
« dnia: Śro, 27 Lis 2013, 21:05:29 »
O tak. Kometa jest widoczna od dłuższego czasu... i coś cicho. 28 listopada będzie osiągać peryhelium. I będzie widoczna w dzień! O ile się nie zdezintegruje.

5
Modyfikacje / [PLUGIN][0.23] Światła miast i Chmury
« dnia: Sob, 19 Paź 2013, 22:43:55 »



Cities and City Lights on Kerbin

Prawdopodobnie najlepsza modyfikacja upiększająca do KSP. Obowiązkowo w parze z Universe replacer.
Modyfikacja w fazie alfa dodaje do gry widoczne w nocy światła miejskie i ruchome chmury. Co z tego że w fazie alfa?! Idź pobrać i umil sobie dokowania w nocy ;)

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Podziękowania dla baalnamib'a za oświecenie i screeny ;)

Edit: dodano link :)

6
Propozycje & Uwagi / [Odrzucone] Formatowanie tabel
« dnia: Sob, 19 Paź 2013, 19:02:04 »
Mała rzecz a denerwuje. Teksty w tabelach z nieznanych przyczyn przyjmują kolor niebieski. Wpisywanie BBcode na kolor czyny do każdej komórki (bo nie można objąć całej tabeli) za pomocą [color] jest upierdliwe. Proszę o ta małą poprawkę
Tabela:
element 1 element 2
elementu 4 nie będzie
Koniec tabeli.

7
Słowo wstępne

Witam.
Z miejsca chce was zaprosić do współtworzenia tego poradnika. Jak wiadomo, żadna encyklopedia nie jest tworzona przez jedną osobę. Dlatego też chce zebrać tutaj całą wiedzę nt. zdobywania wiedzy. Przecież jest to główne zadanie podboju kosmosu, dlatego chce zapobiec sytuacjom w których ktoś wyrywa sobie włosy gdy po raz kolejny traci wyniki badań z nie wiedzy. Dlatego proszę o waszą pomoc w tworzeniu tej małej encyklopedii po uzasadniaj radiowych, wiertłach do próbek gleby, dziwnych glutowatych substancjach, a kończąc na zdjęciach z EVA.

Co pewien czas będę przenosił informacje do pierwszego posta (postaram się jak najczęściej). Na końcu każdego pojęcia będą podania autorzy i edytorzy (Dajcie każdemu +lub pomógł  ;)). 

Aktualnie jest jeden "dział" o nazwie "Sposoby badań". Śmiało możesz dodać kolejny. np. "Transmisja danych", a ja go dodam i zformatuje.

Jeżeli ktoś nie chce aby jego praca była kopiowana tutaj lub edytowana niech napisze w poście.

Zapraszam do redagowania.

Sposoby badań
Crew report Raport załogi
Najprostszy z możliwych eksperymentów. Klikamy na moduł dowodzenia PPM i pytamy się jak czuje się załoga.
Opłaca się je wysyłać przez radio dzięki 100% skuteczności transferu danych.

napisał Schulze13


EVA report Raport z wyjścia w przestrzeń.
Kolejny z podstawowych eksperymentów. To co uzyskamy głównie zależy od miejsca w jakim się znajdujemy, czyli inne wyniki uzyskamy lecąc nad górami, a inne nad oceanem.

napisał Schulze13


Surface sample Próbka gleby

WIP


Mystery Goo Containment Unit Tajemniczy glut

Jest to pierwszy sensor, jaki otrzymujemy w trybie kariery.
Jest to moduł obserwacyjny, obserwujący otoczenie wokół statku. Działa i w atmosferze i w kosmosie.
Jeden moduł, może działać dowolnie długo, ale przechowuje tylko jedną obserwację. Dlatego, warto mieć ich więcej i używać przy różnych okolicznościach. Mała skuteczność obserwacji.
Niska skuteczność przesyłu danych drogą radiową - 20%.
Lepiej odzyskać moduł po lądowaniu i wtedy uzyskujemy całe 100%.

napisał Madrian


SC-9001 Science Jr. mały moduł badawczy SC-9001

Drugi w kolejności zestaw czujników. Wysoka skuteczność.
 w porównaniu z MGCU, ale także może wykonywać tylko jeden raport na raz. Moduł umożliwia przeprowadzanie eksperymentów naukowych na powierzchni planet i w kosmosie.
Nie działa w trybie sandbox. Wynikiem użycia jest komunikat w typie "A to do czego służy?".
Skuteczność transmisji - 40%.
Odzyskanie modułu - 100%.

napisał Madrian


 

8
Dyskusje o modyfikacjach / Los Cosmos- Wątek deweloperski - Faza A!
« dnia: Nie, 06 Paź 2013, 19:42:58 »

Miasto


Tak więc jestem gotowy aby przyjmować pierwsze modele.

Aktualnie pomniejszone tereny na których ma powstać miasto.



Zasady

Tekstury:

Podstawowe tekstury od nothke (ten od Kerbin City)
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Nasze podstawowe tekstury:


Blacha falista. Stylowe nakrycie dachu. by Schulze13


Tanie aluminium. Robione z zużytych zbiorników na paliwo stałe. Przydatne do wielu rzeczy. by Schulze13


Możecie wysyłać mi swoje tekstury poniżej, które trafią do naszej podstawowej paczki.
Nie mogą być większe niż 512x512 px.







Założenia są proste:
- low-poly (czyli oszczędnie)
- akrobacje (każdy lubi latać między budynkami :))
- realizm (bez lewitujących bloków :P)

Aspekty techniczne
  • Możesz dodać MAKSYMALNIE 3 swoje tektury, ale preferowane są tekstury podstawowe.
  • Nie ustawiajcie niczego w Unity. Zróbcie to w programie modelującym.
  • Nie używaj przeźroczystych tekstur. Jeżeli jest to wymagane, użyj tylko jednej
  • Zachowaj małą liczbę polygonów. Nie używaj tekstu 3D. Jeżeli jest to pojedyncze logo lub słowo możesz go użyć (ale oszczędnie)
  • Jeden mesh, jeden materiał. Jest to ograniczenie KSP.
  • Tekstury osobiste muszą być poniżej 512 px na 512 px

Wysyłanie modeli:
-Preferuje pliki .dae .obj
-Do mnie na priv lub zostawiajcie linki w postach

zastrzegam sobie prawo do odrzucenia modelu (raczej tylko wtedy gdy będzie miał 1000000 vertów)

FAZA A
Pobrzeże. Dzielnica miasta położona przy sztucznym brzegu. Na grząskim podłożu trudno jest postawić wysokie budynki. Średnie zagęszczenie budynków jest optymalne. Wysoko jodowane powietrze sprawia, że przyciągają tu średnio zamożne kerbale.

Niestety z nieznanych powodów nie było tu budynków więc kerbale nie mają dachu nad głową.
Więc macie zadanie. Wykupić parcelę 160 metrów na 160 metrów za ładny model i zapełnić ją!






Jeżeli macie pytania to walcie śmiało. Pozwoli to uzupełnić ten post w cenne informacje. :P
btw.


Poradnik dla zielonych

9
Dyskusje ogólne / O obrotach ciał kerbalskich
« dnia: Pon, 23 Wrz 2013, 18:39:26 »
Dlaczego kerbale mają duże głowy. Dlaczego kraken atakuje. Dlaczego Kadaf nie może latać na odległe planety. Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziecie w filmie na którym twórcy mówią, jak to w co gramy z natchnieniem działa tak, a nie inaczej


10
Propozycje & Uwagi / Niestabilność forum
« dnia: Nie, 22 Wrz 2013, 19:16:19 »
Witam. Jest problem. Forum i czat notorycznie są czasowo niedostępne (500). Mimo to blog działa.
Liczę na interwencję. Według mnie silnik forum nie wyrabia.

11
Dyskusje o modyfikacjach / KerbTown - Tak jakby jest nazwa
« dnia: Sob, 21 Wrz 2013, 13:35:01 »
Cytuj
Witam.
Każdy chyba słyszał o pluginie KerbTown. Umożliwia on dodawanie statycznych przedmiotów, takie jak budynki lub własne easyer eggi. Aktualnie najbardziej znaną paczką do do pluginu jest Kerbin City. Aktualnie jest uznawane za stolicę itd..
Co powiecie na inne miasto na planecie? Np. miasto położone blisko KSC  będące siedziba rockomax i punktem widokowym na KSC?
Sam w blenderze pojmuję podstawowe podstawy, ale jak najbardziej mógłbym się zająć wgraniem i kodowaniem obiektów do KerbTown. (w sensie żeby się to pojawiło w grze)
Czekam na propozycje i opinie. Może ktoś ogarnia jakiś program 3d i ma czas i chęci :)

Nazwa miasta: Ostateczne głosowanie
Faza: Idea
Strefa przemysłowa: Plebiscyt numer 1.
-1#- Rockomax Conglomerate
-2#- StrutCo
-3#- C7 areospace division

Dla modelarzy
Przejrzysty poradnik tworzenia części do KSP






PDF na temat KerbTown który wymaga wiedzy o tworzeniu części do ksp.

 Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

AKTUALNIE MODELE NIE SĄ PRZYJMOWANE
 

12
Inne gry / Ciastka
« dnia: Pią, 13 Wrz 2013, 22:42:14 »
UWAGA!

NIE SKOŃCZYSZ GRAĆ

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Chodzi o to aby klikać w ciastko. Za klikanie dostajemy ciastka. Za ciastka kupujemy sobie np. babcię. Babcia razem z nami robi ciastka. Potem, za więcej ciastek kupujemy fabryki, kopalnie, farmy i portale.
ostrzegałem...

13
Nie znalazłem odpowiedniego tematu więc:

Nowa jonówka od nasa. Ciekawe, czy SQUAD odpowie na ten wynalazł i doda nową część.

14
Dyskusje na dowolne tematy / Grasshopper
« dnia: Pon, 09 Wrz 2013, 15:08:25 »


Jak widać. SpaceX jest coraz bliżej swego odzyskiwalnego celu.

15
Wyzwania / Przetarg na Polski skafander kosmiczny
« dnia: Nie, 08 Wrz 2013, 17:09:32 »
wymagany mod: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Własne skafandry mają Francuzi, Rosjanie, prywaciarze... i sowieci?!

Próbki:
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Tak więc wyzwanie dla was. Polacy w kosmosie!

Wszystkie przydatne informacje są na pod linkiem na górze.

Pomarańczowy EVA suit /by MrTheBull: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ nie jest to podstawowy biały EVA suit, ale jest najbardziej zbliżony do niego.
Dodatkowe tekstury EVA suit /by scart91: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ wystarczy zapisać obrazki

Strony: [1] 2 3