Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - Blue Storm

Strony: [1] 2
1
Inne gry / Night Rider Turbo
« dnia: Czw, 28 Lis 2013, 14:44:29 »
Night Rider Turbo, jest grą stworzoną przez Sosa Sosowskiego czyli twórcę genialnej gry Mc Pixel. W całej grze chodzi o to aby przejechać jak najdłużej i najdalej po zatłoczonej autostradzie. Wygląda na łatwą gierkę, lecz to tylko pozory. Nasz samochód to używany grat, a wszystko zwisa na kablach, gdy zbyt mocno pociągniemy za kierownice lub inny sprzęt po prostu się urywa. Na dodatek sterujemy tylko i wyłącznie ręką łapiąc za każdy przedmiot i nim manewrując co czyni tą grę piekielnie trudną.

Screen z gry:



Gra jest darmowa z poziomu przeglądarki na tej oto stronie: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

2
Inne gry / Incredibox V3
« dnia: Wto, 26 Lis 2013, 16:49:06 »
Incredibox v3 jest prostą i przyjemną grą, w której w parę sekund można sobie złożyć wpadający w ucho kawałek. Każdą stworzoną piosenkę można udostępnić (za darmo) lub pobrać w formacie .mp3 kosztem 0.69 euro :)

Link do gry: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Polecam również spróbować poprzednich wersji gry (v1 i v2) na tej oto stronce: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

3
Inne / Lewitujące Oko
« dnia: Czw, 12 Wrz 2013, 16:28:05 »
Dzisiaj przypadkiem stworzyłem satelito podobne coś  mogące lewitować nad kerbinem (kto wie czy nawet nie nad joolem :F) na dowolnej wysokości. Pod odpowiednią kontrolą NIGDY nie spadnie, lecz będzie "orbitować" z niską prędkością. Zapewne za wszystkim stoją lotki :I
Screeny




4
Propozycje & Uwagi / [Odrzucone] Polecane Filmy
« dnia: Śro, 14 Sie 2013, 01:21:32 »
Witam, skoro mamy w Off Topic temat "Inne Gry" to dlaczego nie zrobimy tematu "Polecane Filmy". Tyle osób zapewne ma do pokazania masę filmów mniej lub bardziej znanych. Wierzę, że więcej osób ma do polecenia jakiś dobry kawałek "wideła" niż jakąś grę :)

5
Inne gry / Steam Greenlight
« dnia: Śro, 14 Sie 2013, 01:10:15 »
Witam, w tym temacie będziemy prezentować (i oceniać) ciekawe gry, które znaleźliśmy na Steam Greenlight.
Zacznę ja, oto parę gier w tematyce kosmosu:
Mines of Mars

Mines of Mars rozgrywa się (co łatwo poznać po tytule) w podziemiach Marsa, planecie pustynnej, srogiej dla życia, lecz w podziemiach tej planety rozkwitają różnej masy organizmy. Gra zostanie obdarzona lekką otoczką fabularną jak i generowanym losowo światem (przez co rozgrywka za każdym razem będzie wyglądać inaczej). Do dyspozycji dostaniemy masę rzeczy do odkopania jak i arsenał pokaźnych "spluw". Bawić będziemy mogli się w trybie Single Player jak i w trybie kooperacyjnym z przyjaciółmi.
Oto screeny:







Link do gry: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Predestination

Predestination, gra  w której będziemy rządzić wielkim kosmicznym imperium. Dostaniemy w nasze ręce zarówno wielką kosmiczną flotę, dzięki której wygramy masę bitew o nowe terytoria jak i pełną kontrolę nad koloniami na planetach (w tym własne projekty miast), cała walka jak i kolonie będą się opierać na starych, dobrych heksach. Walka z przeciwnikami nie będzie się ograniczać tylko do miażdżenia koloni i statków niemilców, lecz także wojną propagandową i wieloma innymi opcjami (wysyłanie szpiegów itp.).
Parę screenów:







Link do gry: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Valkyrius

Pamiętacie stare gry typu Space Invaders, w których jednym małym stateczkiem broniliśmy się przed chmarą wrażych myśliwców i częstymi Bossami ? Takie gry powracają i Valkyrius jest jedną z tych, na którą trzeba zwrócić uwagę. Pełno ulepszeń, dodatkowych modułów, specjalna amunicja i najważniejsze, masa broni i niemilców kierujących się w naszą stronę. Jedyny cel: Obronić Ziemię przed chmarą obcych. 5 poziomów trudności, statystyki online i wiele więcej.
Parę screenów:
 






Link do gry: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

To tyle, oceniajcie opisy gier innych (w tym moją :P ) i samą grę ;)

PS. Jeżeli komuś opis się spodobał proszę o dawanie "lajków" ;)

Post scalony: Śro, 14 Sie 2013, 18:04:00
Moją uwagę przyciągnęły jeszcze 2 gry:

Dead Sky

Dead Sky przenosi nas do świata opanowanego przez zombie. Naszym celem jest ucieczka z skażonych terenów do raju nie zasianego nieumarłymi. Żeby tego uczynić będziemy musieli przedrzeć się przez wiele hord jak i przed nimi się bronić. Pomogą nam w tym tymczasowe Power up'y (nieskończona amunicja, nieśmiertelność większe obrażenia itp.), masa morderczych "gnatów" jak i możliwe do wzniesienia barykady i budowle, które można obsadzić strzelcami. Gra głównie będzie prezentować się w widoku izometrycznym, lecz do akcji wejdą tak zwane "quick time eventy" jak ostrzeliwanie grupki zombie z helikoptera lub też przedzieranie się przez hordę samochodem, Dead Sky wypchane jest również sekwencjami Tower Defense. Dostaniemy również możliwość zabawy w trybie kooperacyjnym.
Trochę Screenów:







Link do gry: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

GoD Factory

GoD Factory jest dość nowatorskim pomysłem studia Nine Dots. Jest to gra MOBA rozgrywająca się w... kosmosie. Zaczynamy od stworzenia części, z których złożymy statek kosmiczny, prosty edytor pozwoli zrobić każdy element statku własnoręcznie i umożliwi zapisanie swoich dzieł. Pozwoli nam to dodać poprzednie elementy do nowego latadła. Po utworzeniu odpowiedniej maszyny możemy przeskoczyć do najlepszego w GoD Factory, walki. Cała walka opiera się na potyczkach 4v4, jedna i druga drużyna musi zniszczyć statek matkę wroga zarazem broniąc własny przed intruzami, uczyni to walkę dynamiczną i efektowną (grafika będzie w pełnym 3d i twórcy nie oszczędzają w efektach wizualnych). Żeby zniszczyć statek matkę przeciwnika drużyna musi zniszczyć 6 punktów na jego powierzchni, zniszczenie każdego punktu drużyny przeciwnej wywoła jakiś efekt, np. gdy zniszczymy posterunek z amunicją drużyna przeciwna nie będzie mogła doładować więcej niż 60% amunicji dokując do statku matki itd. Faktem jest to, że statki matki strzelają do siebie nawzajem, przez co mogą siebie uszkodzić. Na jedną bitwę musimy przylecieć nie z jednym a z dwoma statkami, przez co trzeba uważać aby ich nie stracić, gdyż tracąc statek nie możemy już go na tej bitwie przywrócić. Gdy zniszczą nam 2 statki do dyspozycji dostajemy słabe drony.
Czas na screeeny :P









Link do gry: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Oooceniajcie xD

Post scalony: Śro, 14 Sie 2013, 21:49:01
StarMade

Kolejny raz wyruszam do sklepu, gdyż zabrakło ważnych bloków do budowy mojego statku, wracam dodaję niezbędne bloki, zdobię powszechnym Hull'em i wyruszam w poszukiwanie pirackich stacji... typowy dzień w StarMade, lecz wbrew pozorom nie jest taki nudny. StarMade łączy SpaceCombatSimulator'a z Minecraft'em. Na start dostajemy podstawowe bloki potrzebne do zbudowania naszej pierwszej kosmicznej maszyny, jak i kupkę kredytów na dodatkowe bloki (osłony, rakiety itp.), stawiając np. 50 bloków osłon zyskamy ich większą moc niż 10, ta zasada tyczy się prawie każdego systemu w naszym statku. Możemy tu tworzyć ogromne niszczyciele, które paroma trafieniami rozniosą w pył inne statki, jak i małe zwinne "fightery", które trudno trafić z większego latadła. W centrum każdego statku leży "Ship Core" blok po, którego zniszczeniu ginie pilot, dlatego trzeba go strzec jak oka w głowie. W grze przychodzi nam zwiedzać ogromny losowo generowany świat w klanie, lub też samotnie. Możemy przemierzać go jako sprawiedliwy pogromca piratów, lub też okradać i zabijać każdego, który napatoczy się pod nasze lasery i rakiety. Często gracze przeprowadzają wojny klanów itp. Kolejną zaletą StarMade jest możliwość konstrukcji stacji kosmicznych, lub baz na planetach. Każda stacja może się sama bronić po dobudowania wieżyczek automatycznych. Po stacjach i statkach możemy oczywiście chodzić naszą postacią, jest to mały kwadratowy astronauta, zwiedzanie wnętrz ułatwiają nam bloki, wytwarzające grawitację na statku. Nasz bohater nie jest bezbronny, posiada on broń własną potrafiącą zaszkodzić systemom statku.
No cóż... screeeeeeeeny xD













Link do gry: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Grę za darmo można pobrać tutaj (należy wybrać wersję "Regular")  : Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

6
Był to rok 2013, kiedy to kerbale z małych wiosek rozłożonych na kerbinie przenieśli się do ogromnego kompleksu KSC. Wszystkie kerbale żyją tam w podziemiach a na powierzchni wystaje kilka budowli. Cała nacja kerbalska skupiła się na jednej rzeczy... podboju kosmosu. Budowali one pierwsze rakietki, które po kilkudziesięciu metrach opadały lub eksplodowały, lecz po 20 latach zrobili coś szokującego i długo wyczekiwanego... osiągnęli orbitę kerbinu. Dało to początek nowym misjom kosmicznym. Zaczęto wystrzeliwać kerbale w kosmos (pierwszym kerbalem w kosmosie był Jebediah Kerman) i wysyłać satelity robiące zdjęcia kerbinu z kosmosu. Lecz przejdźmy do rzeczy, kerbale znudzone lotami satelitów na orbitę pewnego dnia spojrzeli dokładniej na mun. I nagle cała populacja kerbali wpadła na pomysł... LECIMY NA MUN !!! No i tak to się zaczęło. Kosmonauci Bill, Bob i Jebediah Kerman wsiedli do małej puszki ma szczycie ogromnej rakiety Jool-1. Wystrzeleni w kosmos osiągnęli orbitę księżyca i przelecieli tylko 5km nad powierzchnią, a następnie wrócili na kerbin.



 Lecz nasza opowieść skupiać się będzie na jednym, bohaterskim, odważnym i wcale nie takim głupim kerbalu Gilelym Kermanie. Pewnego dnia Gilely kerman siedząc w swoim pokoju marzył o locie w kosmos i zobaczeniu na własne oczy tych rozpływających się wszędzie gwiazd i ten piękny widok kerbinu. Nagle usłyszał łomot w drzwi, zerwał się z łóżka i krzyknął
-Kto tam !?
-Komandor Charlie, szeregowy Gilely
Gilely jak najszybciej otworzył drzwi.
-Coście tacy spięci szeregowy ? Spocznij.
-Tak jest, sir - od razu wykrzyknął Gilely
Komandor objął wzrokiem Gileliego...
-Słyszałem, że ambitni jesteście szeregowy, o locie w kosmos marzycie tak ?
Gilely zaciekawiony tym pytaniem jak najszybciej wykrzyknął:
-Tak sir!
-Dobrze, pamiętacie zapewne, że Jebediah, Bill i Bob Kerman polecieli jako pierwsi na orbitę muna dzięki rakiecie Jool-1 ?
-Tak, sir!
-Rakieta ta była wyśmienita, lecz zużywała dużo paliwa i nie udźwignęłaby przyszłego lądownika, którym nasza trójka bohaterów ma wylądować. Zbudowaliśmy rakietę Jool-2, która ma wynieść nasz lądownik na orbitę, nie będziecie siedzieć w nowym lądowniku tylko w kapsule, którą wysłaliśmy przedtem wraz z rakietą Jool-1, porównamy przy tym obie rakiety. Polecicie więc razem z Erdo i Corbo Kermanem, brali oni wcześniej udział w testach modułu dowodzenia.
Gilelowi opadła szczęka, nie mógł uwierzyć w te słowa, ani wypowiedzieć żadnego słowa, po prostu go zatkało.
-Hehe, widzę, że się zgadzacie Gilely, macie się stawić u mnie w gabinecie jutro w samo południe, do zobaczenia szeregowy.
I wyszedł zostawiając Gilleliego samego.
Nasz bohater po woli osunął się na łóżko i spojrzał na zdjęcie kerbinu z orbity. Nie mógł uwierzyć, że zobaczy to samo. jego marzenie nareszcie się spełni...
C.D.N
Przyjrzałem się trochę temu postowi i stwierdzam, że jest podobny do Project Minimus 1. Podam dlatego link do tamtego postu z proźby Oliego :) Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

7
Samoloty / Derph A-1
« dnia: Pon, 15 Lip 2013, 12:35:47 »
Pewnego słonecznego dnia, gdy wszyscy siedzieli na tyłkach i popijali kawę stary doświadczony projektor samolotów, Jeremmy Kerman z krzykiem wyskoczył ze swojego biura. Wszyscy wylewając kawę i zalewając połowę sprzętu spojrzeli na zaślinionego projektanta. Trzymał w ręku skrawek papieru i nie mógł wypowiedzieć ani słowa. Cała ekipa podbiegła do starego projektanta i wyłoniła z niego odpowiedź na najważniejsze pytanie... "Co się stało". Okazało się, że nasz stary wariat szukając swojego zegarka pod starą odchodzącą od reszty deską w podłodze znalazł zaginiony projekt samolotu "Derph A-1".
W BSC zawrzało, szef centrum, Wielki Bluestorm nakazał jak najszybciej zbudować oto samolot...

Głównym celem mojego samolotu jest lot suborbitalny. Udać mi się to może po doczepieniu "rydwanu" (właśnie zaczynam jego budowę) do wersji bazowej zaprezentowanej tutaj.
Samolot świeżo wyszedł z hangaru, bazowa wersja nie nadaje się do skomplikowanych manewrów, lecz do lotów badawczych na duże wysokości. Po paru pomiarach podam specyfikacje samolotu (maks. prędkość, wagę itp.)





Edit:
Wstępne pomiary zrobione:
Standardowa prędkość: 220 m/s
Maksymalna bezpieczna wysokość lotu: 15km
Najwyższa osiągnięta wysokość: 20km
Waga:11,45 t

Oceniajcie :)

Na przyszłość proszę zamieszczać zdjęcia zgodnie z regulaminem galerii./ Ravnarr

8
Inne gry / Company of Heroes
« dnia: Czw, 06 Cze 2013, 14:47:47 »
Witam, szukam osób do gry w Company of Heroes. Może być to ktoś kto gry nie do końca ogarnia (sam nie jestem najlepszy ale 31 h poszło :D ) Mój nick w grze to Bluestorm. Dodatkowe pytanie to to, czy ktoś też dostał darmowy dostęp do CoH 2 na 12 dni na steam ?

9
Dyskusje na dowolne tematy / Nasze nieudane misje
« dnia: Sob, 01 Cze 2013, 12:49:07 »
Witam, chciałem stworzyć temat, w którym przedstawimy swoje nieudane misje. Przedstawione misje muszą być dobrze opisane, fajnie byłoby gdyby ktoś dodał zdjęcia. Wrzucać możemy misje, gdzie nasze kerbale przeżyły i wróciły do domu lub też utknęły w kosmosie lub po prostu zginęły. A więc zacznę ja:
Pewnego razu w Bluestorm Space Center wystrzelono rakietę z ładunkiem o nazwie "Duna Sunrise", była to baza, która miała wylądować na dunie.

Rozpoczęto odliczanie do startu...



START!!!...



Już podczas modelowania orbity wokół kerbinu był duży problem... nasz jednosilnikowy pchacz widoczny na zdjęciu nie chciał się odczepić, dopiero bo odpaleniu silnika hamującego, który miał zostać włączony dopiero na dunie, pchacz się odczepił...



Po nakierowaniu się na orbitę heliocentryczną nasz dzielny kerbonauta sprawdzał stan paliwa...



Niestety było go mało, BSC skontaktowało się z Moritz Space Shipyard, zadecydowano wyłączyć sześć z dziewięciu silników, lecz już na orbicie heliocentrycznej je przywrócono, natychmiast do pomocy przybyło Kadaf Industries, odbyła się konferencja, media zawrzały. Ustalono, że wszystkie silniki muszą być przywrócone i, żeby wylądować na dunie trzeba użyć hamowania atmosferycznego. Podczas konferencji na pokładzie statku stała się straszna rzecz. W wyniku eksplozji w górnej części lądownika, odpadły dwie sondy i główny spadochron...



Nie było wyjścia, wracamy na Kerbin. Odpalono silniki i rozpoczęło się oczekiwanie...



W końcu statek został przejęty przez kerbin, lecz nie było dobrze... zabrakło paliwa, Silniki nuklearne wykrztusiły resztki magicznego płynu i silnik hamujący poszedł w ruch, niestety paliwo i tu się skończyło i PE wynosiło 1000 km, co zrobić ? W ruch poszły rcs...



Osiągnięto niskie pe i rozpoczęto hamowanie atmosferyczne...



Na statku robiło się gorąco, ale załoga z bananem na twarzy patrzyła na słodki kerbin...



Po okrążeniu kerbinu zaczęło się opadanie na powierzchnię, statek dokonał niekontrolowanego obrotu...



Po chwili wszystko było w normie, statek opadł na wodę...



Załoga, została wyróżniona orderem wytrzymałości, po 33 dniach wróciła na kerbin, tydzień później zginęła podczas katastrofy samolotu testowego Kerb-flyer 1...



Szczere podziękowania dla Kadaf Industries i Moritz Space Shipyard.




10
Lądowniki załogowe, bazy, kolonie / Duna-1 rover
« dnia: Pią, 31 Maj 2013, 13:31:13 »
Pewnego słonecznego dnia, po locie na mun w KSC robiło się coraz nudniej... załoga z bazy na mun przespała połowę misji a na stacji kosmicznej KSS-1 Bill o mało co nie został wessany do toalety. Kerbale wpadły na kolejny świetny pomysł wyniesienia bazy... tym razem na dunę. Po paru wywiadach i wybuchach prototypów później skonstruowano pierwszy łazik do misji duna-1. Ze względu na to, że na dunę polecą trzy dzielne kerbale, zabiorą ze sobą trzy takie jednoosobowe łaziki. Łazik na pełnych bateriach przejedzie około 3,2 km.

Nasz tester wygodnie siedzi w swoim łaziku:







Według testera jedyne wady, to brak "boosterów" i zbyt miękki fotel przez co można mieć dosyć jazdy na następne pięć kerbalskich dni.

Oceniajcie śmiało.

11
Lądowniki załogowe, bazy, kolonie / Mun Kerb Colony-1
« dnia: Śro, 29 Maj 2013, 20:40:06 »
Pewnego dnia kerbale wpadły na pomysł, żeby polecieć na Mun. Po chwili wpadły na lepszy pomysł... ZBUDUJMY TAM BAZĘ. Po paru stukach-pukach później stworzyły pierwszy moduł...



Natychmiast wysłały go na księżyc...



Po wylądowaniu nasi idioci wbili flagę ...



Kerbalom to nie starczyło... postanowili wysłać krótko dystansowy łazik i przy tym małą stacyjkę komunikacyjną...



Bob od razu wsiadł w swoją "maszynę" i pojechał po kumpli...



Razem poszli się "wozić" po Munie...



Oceniajcie śmiało :)


12
Stacje kosmiczne / Kerbal Space Station 1
« dnia: Sob, 25 Maj 2013, 15:14:09 »
Najnowsze dzieło kerbalskiej technologi, stacja kosmiczna KSS-1. Aktualnie obsługuje ją 2 kerbali Jebediah i Bob Kerman.








Oceniajcie śmiało ;)

13
Inne / Zmutowany kerbal- mój zadziwiający glitch
« dnia: Nie, 19 Maj 2013, 13:19:50 »
Dzisiaj podczas gry w KSP natknąłem się na taki błąd  :D


14
Dyskusje o modyfikacjach / Zmiana koloru kerbali
« dnia: Sob, 18 Maj 2013, 10:10:37 »
Widziałem w jednym filmiku na yt, jak nagrywający zmienił kolor kombinezonu na czerwony. Wie ktoś jak to zrobił ?   :D

15
Obsługa techniczna / Znikająca planeta i zgon :(
« dnia: Śro, 20 Mar 2013, 17:03:59 »
Witam, w trakcie gry w ksp wszystko jest ok. Wszystko oprócz tego, że gdy coś nie wypali i moja rakieta się rozbija w wielu przypadkach kończy się to jej zniknięciem i pozostaniem samego skyboxa na co jestem wrażliwy więc zawsze się przestrasze  :'( (nienawidzę jak w grach ogromne obiekty znikają  :o ) Jest na to rozwiązanie? Nie zrozumcie mnie źle, dzieje się to gdy bardziej skomplikowana rakieta uderzy w ziemię np. cała część nośna za jednym razem ;)

Strony: [1] 2