an advertisement

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - Reeposter

Strony: [1] 2
1
Dyskusje na dowolne tematy / Kerbale w liceum
« dnia: Czw, 27 Mar 2014, 20:17:34 »
Siemanko!
Po długiej przerwie wracam na forum (moja przyjaźń z Kerbalami jest taka... hmm interwałowa - gdybym ciągle w nie grał po prostu znudziłyby mi się :P).
Otóż w moim liceum odbywają się jutro "drzwi otwarte", postanowiłem więc, że przygotuję KSP na wystawę o fizyce. Pytanie do Was - jakich zagadnień byście oczekiwali? W planie jest lądowanie na księżycu - o czym mogę powiedzieć, aby "gimbusy" zrozumiały? Ja pomyślałem, że dobrze by było najpierw uświadomić, że lot w kosmos nie polega na "leceniu tylko w górę", pokazać na czym polega orbita (wytłumaczenie pojęcie Apocentrum i Perycentrum), mogę też porozmawiać o tym dlaczego rakieta jest zbudowana w taki, a nie inny sposób (rodzaje paliwa, fazy itd.), może przetoczę program Apollo.
Tutaj zdjęcie z dzisiejszych prób :> Rakieta to BielikONE oparta na KWRocketry

2
Własna twórczość / Kerbalowe lajwy
« dnia: Pią, 13 Gru 2013, 18:09:14 »
Heloł ewribady!
Dużo osób narzekało, że przez długi czas nie robiłem żadnych materiałów na tubie z KSP. Powód był dość prosty - czas, najpierw trzeba było nagrać, potem powycinać i zmontować w miarę sensownie + kilka godzin uploadowania. Teraz zmieniłem łącze na 2x szybsze i pozwala mi to na streamowanie, ze średnim bitratem Kerbale.
Na chwilę obecną jestem jeszcze w fazie testowania wszystkiego, ale w przyszłości, myślę, że wyjdzie z tego na prawdę ciekawa rzecz :)

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Lajwy:
Pn-Czw godzina - 20/21 (do ustalenia)
Piątek godzina - 19
Weekend - do ustalenia

13.12.2013: Dzisiaj się widzimy przy początkach budowy wielkiego programu telewizyjnego w kosmosie - Big Brother Mun Edition!

3
Dyskusje na dowolne tematy / LADEE - NASA wraca na orbitę księżyca
« dnia: Pią, 06 Wrz 2013, 23:31:44 »
Chciałbym przypomnieć, że o 5:27 nad ranem planowany jest start rakiety Minotaur V z satelitą należącą do projektu LADEE przeprowadzanego przez NASA. Planowo ma dolecieć ona na niską orbitę księżyca w celu zbadania cieniutkiej warstwy atmosfery oraz pyłu księżycowego. Domyślnie będzie latała 250 km nad powierzchnią, ale w celu zrobienia badań na jakiś czas będzie znajdować się na wysokości 75 kilometrów.
Cele misji (z: Wikipedia):
  • Ustalenie globalnej gęstości, składu i zmienności czasowej śladowej atmosfery Księżyca zanim zostanie ona zaburzona przez dalszą działalność człowieka.
  • Ustalenie czy obserwacje rozproszonej emisji światła na wysokości dziesiątków kilometrów nad powierzchnią Księżyca, wykonane przez astronautów programu Apollo, pochodziły od poświaty sodu czy pyłu.
  • Zbadanie częstości uderzeń cząstek pyłu i ich wielkości w celu pomocy w projektowaniu bazy księżycowej i przyszłych misji bezzałogowych.
Livestream na NASA TV: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Macie fotkę rakiety Minotaur V - śmiesznie wygląda taka jednoczęściowa (znaczy się, wiecie o co chodzi, nie pamiętam jak fachowo się nazywało rakiety, której człony były tylko jeden pod drugim)  w porównaniu z moimi asparagusowymi olbrzymami :D Ma około 30 metrów wysokości

Tutaj sonda, ładnie widać RCS'y :D


Nie wiem, czy chce mi się wstawać, aby zobaczyć start, zobaczę :P

4
Aktualności / KerbalKon 2013
« dnia: Pon, 05 Sie 2013, 18:30:42 »
No, no szykuje się impreza na miarę Mineconu lub BlizzConu (nie no, z tym może przesadziłem xd).
Sami zerknijcie na ankietę i bloga:
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Jeśli taka impreza miałaby być gdzieś blisko nas, to czemu by nie wydać tych 100 dolarów :D

5
Aktualności / Polskie subforum na oficjalnym forum
« dnia: Pon, 29 Lip 2013, 12:35:51 »
Cześć!
Jako, że jestem na razie jedynym Polakiem w Media Group, zostałem delegowany do tego, aby przedstawić Wam coś, co zbliży nas do międzynarodowej społeczności oraz Polaków, którzy nie znają naszego forum. Chodzi o zapowiadane od kilku tygodni międzynarodowe subfora na oficjalnym forum kerbali (forum.kerbalspaceprogram.com).

Przez ten okres, kiedy pojawiały się plotki oraz Wasze opinie na ten temat dopracowaliśmy jego strukturę w taki sposób, aby nie zabierać ludzi z tej społeczności do tej oficjalnej, a po prostu stać się naszym łącznikiem z twórcami Kerbali oraz ich międzynarodową społecznością. Squad nie chce rywalizować ze swoimi fanami, a pomóc w celu rozwoju community, które nie koniecznie zna lub umie posługiwać się w języku angielskim. Subforum nie zastąpi naszego forum, ponieważ jego struktura na to nie pozwala (jest ono w postaci tak jakby jednego działu), a rozszerzy jego działalność.

Kolejną sprawą jest to, że będzie to oficjalne miejsce, gdzie zobaczycie jako pierwsi najnowsze informacje. Kontakt z deweloperami nabiera coraz większego rozmachu, coraz częściej uchylają nam rąbka tajemnicy, którą możemy się z Wami podzielić. Informacja pojawi się tylko na subforum, ponieważ chcemy zjednoczyć polską społeczność z międzynarodowego forum, ze społecznością kerbale.pl.

Często zdarza się, że osoby, które mają jakiś problem z Kerbalami nie potrafią go wytłumaczyć w języku angielskim, więc polegają na rozwiązaniach polskiej społeczności, zamiast pisać z zapytaniem do deweloperów na forum oficjalnym. Tym razem trochę się to zmieni, ponieważ na naszym subforum będzie możliwość pisania tematów związanych z pomocą techniczną, a odpowiedzi dostaniecie oficjalne, od zespołu deweloperów (na zasadzie - osoba zarządzająca subforum wyśle zapytanie przez np. PW do zespołu devów, a następnie odpowiedź zostanie przetłumaczona i wysłana jako odpowiedź do tematu z problemem).

Podsumowując - subforum nie zastąpi naszego forum, jest tylko po to, aby rozszerzyć horyzonty naszej polskiej społeczności. Jeżeli chcecie, to zapraszam w najbliższym czasie na tą stronę: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ aktualnie jeszcze tłumaczymy na polski kilka tematów, które są potrzebne do oficjalnego otwarcia :)

6
Dyskusje ogólne / Polska bez osoby w Media Group
« dnia: Czw, 18 Lip 2013, 19:31:35 »
Hej :)
Podziękujcie xPDxTV, który najwyraźniej nie cierpi polaków. Nie mamy już oficjalnie głównego informatora ds. KSP tak zwanego członka Media Group.
Najpierw był Moskit z Wonziem, którzy zostali wywaleni za jakieś niedozwolone rzeczy związane z pre-relase wersji .17, teraz ja, za to, że... nie było mnie 4 tygodnie - 2 tygodnie nauki na ważne sprawdziany i 2 tygodnie wypoczynku na wakacjach.
No cóż - jesteśmy jedną z największych społeczności KSP, a jesteśmy tak ciekawie traktowani przez JEDNĄ osobę, której ufają deweloperzy :)
No cóż, miło było być Waszym dostawcą informacji, ale się skończyło.

7
Aktualności / KSP .21
« dnia: Śro, 05 Cze 2013, 23:20:22 »
Deweloperzy ujawnili pierwsze szczegóły dotyczące KSP .21
Lista zmian:
* Revised Flight-End scene flow.
In preparation for Career gameplay, we are rethinking the way flights are ended. Gone is the 'End Flight' button in the Pause Menu, cause of many a tale of accidental space station deletion. Now, you'll either get to return to the Space Center (as before), or when applicable, Revert to an earlier state (to launch or to the editors). More information on this soon.

* Player Progress Tracking System
Another step forward into Career Mode, this is an internal game system that will be used to track players as they progress towards advancing Kerbalkind to being a proper space-faring civilization. This is a core system, so don't expect much in terms of new content from this... It will pave the way towards some very cool new features down the road though.

* Overhauled Space Center Scenery
Time to go over the most underdeveloped part of the game. Gone will be the placeholder terrain, and in comes proper scenery for the space center. And because it's the same terrain as in flight, we don't need to reload it when going for a launch. This should cut down transition times from KSC to flight quite a lot.

* The Astronaut Complex Facility
Another huge feature in the making, the Astronaut Complex is a new building at the Space Center, that gives you an overview of all your available victims brave explorers, and lets you recruit new ones from a list of applicants.

* Crew Management
Along with the Astronaut Complex, this adds the ability to select the crew for a vessel before launch (from the launch sites or from the editors). Pick from the list of available crewmembers, and assign them to any (yes, any) part on the vessel.

* Overhauled Space Center Facilities.
We're also re-doing the VAB and SPH models, to bring them up to par with the facilites we already did on the previous updates.

* More Upgrades to Parts and Part Modules.
Continuing our work with moving all our parts to the new Modules system we implemented in 0.18, this update will feature yet more parts completely re-coded to the new system, allowing for many new possibilities from both stock and mod parts.

Podsumowując - .21 to patch poświęcony przede wszystkim naszej załodze ;)

8
Aktualności / KSP SPRINTEM
« dnia: Czw, 23 Maj 2013, 21:43:17 »
Nowy cykl szybkich newsów, aby jak najszybciej dotrzeć z informacją do polskiej społeczności graczy KSP. Na razie nie robiłem tła w postaci kodu HTML, ale za jakiś czas się coś wykombinuje - tutaj spontanicznie (bo takie zamierzenie jest tej serii):
#1: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
#2: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

9
Własna twórczość / Teczuszka z rysunkami :>
« dnia: Nie, 19 Maj 2013, 21:00:21 »
Cześć!
Pragnę Wam zaprezentować moją skromną teczuszkę z pracami. Zajmuję się głównie tworzeniem grafik do sieci (logotypy, bannery, avatary itd), ale nie tym chciałem się podzielić (mam to tak porozrzucane po komputerze, że nawet nie dałbym rady znaleźć). Od kilku tygodni (w końcu) stałem się właścicielem tabletu, dzięki któremu mogę dowolnie rysować "digital art", jako, że minęło mało czasu odkąd go mam, ilość prac też nie jest za wielka:
W sumie zacznę od obrazu narysowanego kilka lat temu, który nadal mi się podoba (co dość dziwne, bo często patrząc na obrazy sprzed kilku miesięcy, zastanawiam się jak ja mogłem tak beznadziejnie malować). Jedyne, do czego się czepię to ta kratka - ciężko było ją wykonać równo. Wykonany on został techniką klasyczną - użyłem zwykłych, szkolnych, dwustronnych flamastrów, Format A4:

Przejdźmy jednak do grafiki cyfrowej
Zaczęło się od tego, że chciałem przetestować szkic długopisem - nigdy wcześniej tego nie robiłem (nie licząc bazgrołów na marginesach w zeszycie), a zastanawiałem się nad kupnem Wacom InkLing - urządzeniem, które montuje się na górze kartki papieru, które skanuje to co piszemy/rysujemy specjalnym długopisem, który jest dołączany do zestawu.
Wyszło nawet nawet - był to rysunek związany z tematyką Battlefielda:
Nadal mi brakowało jednej rzeczy - kolorów, postanowiłem więc na próbę pobrać SketchBooka ze strony Autodesk, gdyż dla uczniów jest to darmowe oprogramowanie. Było ciężko, zwłaszcza taką beznadziejną myszką, no ale jakoś tam wyszło:
Po tym zadecydowałem o zmianie produktu, który chcę kupić - przygarnąłem do siebie tablet wielkości kartki A6 - Wacom Bamboo Pen&Touch. Pierwsze co chciałem przetestować to siła nacisku zależna od rodzajów pędzla/ołówka, wyszło takie dziwne coś, z czego ani trochę nie jestem dumny, ale nie wstydzę się, bo nie był to z zamiaru obraz dla publiczności, a po prostu zwykły test (bodajże pierwsze co zrobiłem po otrzymaniu paczki od kuriera, to był ten rysunek). Nazwałem go dla jaj "Człowiek z Węgla":
Następnie zabrałem się za obrazek, który miał być dla znajomego, administratora dość dużej grupy na Facebooku, który miał podkreślić jego wadę (rządzi się), oczywiście z przymrużeniem oka :) No i wyszło takie dziwo, które nazwałem "Tamida Facebooka"
Później miałem wymyślić jakiś obrazek dla firmy sprzedającej sprzęt komputerowy w internecie. Miałem przekazać ludziom, że w majówkę sklep będzie zamknięty, powstał więc taki "doodle":
W sumie nic nie robiłem, aż do dzisiaj - stworzyłem postać Kerbala, w czerwonym stroju, z godłem na piersi do nagłówka KSP Weekly Polska:
A następnie chciałem stworzyć jakieś tło dla niego - pierwotnie miał to być Księżyc, ale stwierdziłem, że Mars teraz jest bardziej "na czasie". Wyszło mi to dość dziwnie - taki efekt nie był zamierzony, po tym jak skończyłem malować niebo, stwierdziłem, że fajnie by to skończyć w stylu "pastelowym" i dodać jakiś kontrast - Kerbal nie pasował, bo był czerwony, ale za to łazik z panelami słonecznymi, już tak. Tak oto wyszedł ten dziwaczny obraz:

Informuję też, że pełne rozdzielczości możecie znaleźć na moim profilu Deviantart Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

10
Dyskusje ogólne / Wasze wyobrażenie pełnej wersji KSP
« dnia: Sob, 18 Maj 2013, 23:41:34 »
Cześć!
Zabieram się za wizualny projekt na oficjalne forum KSP, w którym ukazana byłaby wizja graczy, jak wyobrażamy sobie ukończone już KSP. Ze względu na to, że nie chcę nikomu dawać inspiracji do odpowiedzi (chcę, aby każdy napisał, jak on widzi KSP, a nie oparte na moich wizjach), chcę Wasze czyste, kreatywne posty.
Mają one dotyczyć m.in. wyglądu interfejsu, trybów gry, części itd.
Wytężcie umysły - każdy, kto da ciekawy pomysł będzie zapisany w creditsach na forum ksp :)

11
Aktualności / KSP Weekly Polska
« dnia: Sob, 18 Maj 2013, 19:58:49 »
KSP Weekly Polska to tygodnik, w którym przeczytacie o najświeższych wieściach ze świata Kerbali oraz prezentujemy Wasze prace! Aktualna forma naszej edycji przybiera formę wolnego tłumaczenia oryginalnego KSP Weekly, jednakże z Waszą pomocą może się to wkrótce zmienić!

NUMER BIEŻĄCY:

2 października
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Co w numerze?:
  • Twoje tygodniowe wieści od twórców.
  • Kolory sprawiają, że świat wygląda o wiele ciekawiej.
  • Zmodernizuj "sztuczny horyzont" (navball)!
  • Pleborian odkłada na chwilę swoje pióro do kałamarza, studia wzywają!
  • Nadlatuje Kethane Travelling Circus z jego nową opowieścią!

NUMERY ARCHIWALNE:
27 sierpniaAby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
20 sierpniaAby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
14 sierpnia Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
7 sierpnia Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
31 lipca Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
23 lipca Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
4 czerwca Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
28 maja Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
21 maja Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ


Redakcja:

Redaktor Naczelny: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ ; Redaktor polskiej edycji/tłumacz:Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ


12
Inne / K-SHOOTER - przenośne wyrzutnie rakiet
« dnia: Nie, 28 Kwi 2013, 14:56:56 »
Cześć
Zacząłem niedawno budować pojazdy o zastosowaniu militaryjnym - ot tak z nudy. W taki sposób oto powstały dwa projekty - K-SHOOTER Mobile oraz K-SHOOTER Tower. Pierwszy jest ciężarówką, a drugi stacjonarną wieżą, na której czubku osadzona jest rakieta dalekiego zasięgu.

Oba projekty mimo pierwotnej myśli zostaną przekształcone w wyrzutnie rakiet załogowych, których celem będzie lot na dalsze planety Układu Kerbolskiego. Najważniejszym zadaniem będzie osadzenie tych pojazdów na powierzchnię Muna lub Minimusa (będzie lepszy ze względu na mniejszą grawitację).

Oba projekty mają zamontowaną tą samą rakietę - K2i, która wyposażona jest w system zaawansowanego SAS, dwie anteny łącznościowe, baterie oraz 4 lotki.

Zanim zobaczycie oba projekty, pragnę wtrącić, że nie jest to wygląd końcowy (najprawdopodobniej w celu transportu na Minimus będą musiały ulec zmniejszeniu).

K-SHOOTER Mobile



K-SHOOTER Tower


K2i (oraz jego prototyp K1i)



Statystyki pierwszej udanej próby wystrzelenia K2i:

13
Dyskusje na dowolne tematy / Mars One - kolonia na Marsie
« dnia: Sob, 27 Kwi 2013, 21:10:10 »
Cześć, pragnę Wam przedstawić pewien szalony projekt holenderskiego miliardera, który chyba znalazł sposób jak pomnożyć swój kapitał.
Planuje on wraz z dostawcą części SpaceX polecieć załogowo na Marsa i założyć tam... kolonię! Żeby było mało - nie polecą tam spece z NASA, a zwykli ludzie - TAK TY TEŻ MOŻESZ wysyłając swoje podanie na tej stronie: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Kiedy startuje misja? Uwaga, zdziwicie się - za 10 lat - TO SZYBCIEJ NIŻELI PLANOWANY POWRÓT NASA NA KSIĘŻYC! Zadaniem załogi jest utworzenie kolonii, w przyszłości również przetwarzanie materiałów znajdujących się na marsie w przedmioty codziennego użytku. Marsjańska wioska ma liczyć aż 20 osób - co 2 lata przylatywać będą 4 osoby. W obozie znajdować się będą między innymi moduły żywnościowe, rozrywkowe itd.
Na tym kończą się miłe sprawy:
Po pierwsze - musicie być świadomi, że takie osoby, które wylecą na Marsa, NIGDY z niego nie wrócą - ze względu na upośledzoną w tych czasach technologię oraz przystosowanie organizmu do niskiej grawitacji (powrót na Ziemię zabiłby wszystkich).
Po drugie - będziecie totalnie inwigilowani, bowiem Mars One to nic innego jak... Big Brother w kosmosie - do ekipy twórców M1 dołączył jeden z pierwszych producentów tego znanego na całym świecie programu.

Strona projektu: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Wyobraźcie sobię, że lecicie z kobietami np. jak ta Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ i wszyscy na Ziemii obserwują Wasz romans... dla mnie tragedia, dla holendra - miliardy (uwzględniając ile osób na żywo widziało lądowanie na księżycu - 0,5 mld, kiedy nie każdy miał telewizor, to lot na Marsa zobaczyłoby conajmniej 4 miliardy osób).

Co ciekawe w Top 5 jest Polak :D Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

14
Dyskusje ogólne / Przyjęto mnie do media group
« dnia: Czw, 07 Lut 2013, 23:22:02 »
Witajcie!
Jest mi niezmiernie miło ogłosić, że Squad - developer Kerbal Space Program przyjął mnie jako 3 osobę w Polsce (po Wonziu i Moskicie) do media group! Jestem niesamowicie miło zaskoczony tą decyzją, która oznacza wcześniejszy dostęp oraz możliwość tworzenia materiałów z nowych wersji KSP oraz promocję moich materiałów.
Możecie na mnie liczyć :)

15
Aktualności / KSP 0.19 planowane nowości
« dnia: Śro, 06 Lut 2013, 03:20:32 »
Zmiany w KSP 0.19

Systemowe:

Potwierdzone:
- Zmiana silnika gry na Unity 4 (również w wersji 0.18.3) - wsparcie systemu Linux, lepsza optymalizacja
- Nowe demo - będzie to zubożała wersja 0.18.3, mniej części, ograniczona ilość ciał niebieskich
- Lepszy przepływ zawartości gry (obecnie wszystko pakowane jest do RAM'u)
- Lepsze dźwięki, tekstury, efekty cząsteczkowe, przestrzenie
- Więcej wygładzonych animacji (przede wszystkim twarzy)
- Łatwiejszy modding
Niepotwierdzone:
- Użycie wielu rdzeni procesora (w przyszłości również GPU)

Kluczowe cechy:

- Ciepło wytwarzane przy ponownym wejściu w atmosferę
- Poprawienie modelu fizycznego oporu powietrza (w 0.20 większe zmiany)
- Nowy system zasobów (paliwa)
- Wydobywanie surowców - skanowanie, wydobywanie paliwa, pobieranie próbek gleby (brak ingerencji w kształt terenu)
- Dockowanie Kerbali - mogą one siadać na łaziki oraz SRB, oraz będą strącane z siedzeń po uderzeniu
- Wbijanie flag (dostępne będą flagi możliwe do modyfikacji)
- Koła łazików
- Więcej części
- bugfixy

Planowane w przyszłych updateach:
- Tryb kariery - dodany zostanie pod koniec bety
- Miasta - dojdą za dłuższy czas
- Chmury - lepsza atmosfera, aktualnie problemy z cieniami
- Nowe planety - ograniczona liczba przez przepływ zawartości gry do RAM'u
- Komunikacja satelitów - znacznie później
- Resuscytacja Kerbali (hehe pierwsza pomoc dla połamanego Jeba xD) - najpierw potrzeba stworzyć kilka zależnych funkcji
- Konstrukcje orbitalne
- Kokpity, czyli wnętrze IVA (nie będą dokończone w 0.19)
- Widok pierwszoosobowy w EVA
- Nowy Patcher napisany w Pythonie, który będzie działał dobrze na wszystkich systemach

Społeczność:
- Strona KSP, forum, wiki, Spaceport zostaną przerobiony w jednolitym stylu
- Jednakowe dane do kont na wszystkich stronach KSP (forum, SpacePort, sklep)
- Publikowanie na KSPWiki nie będzie więcej możliwe dla każdego
- Nowy komercyjny serwer dla Wiki
- Nowa ekipa testująca - 100 członków, co najmniej 18 lat (zgłoszenia Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ)
- Nowa ekipa Quality Assurance (gwarancja jakości) - 15 członków (5 Windows, 5 MAC, 5 Linuks), dostęp do  każdego buildu, twoje imię w creditsach, musisz przedstawić się za pomocą materiału wideo, być pełnoletni oraz szukać bugów i pamiętać o klauzuli.
- Większa grupa medialna, osoby, których zadaniem jest promocja Kerbal Space Program publicznie, sugerowane osoby należy przesłać do Damiona Rayne (ZACHĘCAM WPISYWAĆ POLSKICH YOUTUBERÓW!), aktualnie w grupie z polskiego YouTube są tylko dwie osoby: Wonziu i Moskit

No i najważniejsze - większa ilość nowych gadżetów z Kerbalami - podkładki pod myszkę, podkładki pod kubki, t-shirty i... PLUSZAKOWE KERBALE :D (ja chcę Jeba na biurku TERARARAZ xD)

To tyle - wszystko oczywiście ze streama, nie będzie to rewolucyjny update jak 0.18, jednak wprowadzi on w końcu kilka technicznych spraw (prawdopodobna wielordzeniowość mnie cieszy - w końcu będą mniejsze ściny) no i będzie można coś robić na planetach :)
Również po raz kolejny proszę o polecanie polskich YouTuberów (ale nie tych od minecrafta, co nigdy o KSP nie słyszeli) Damionowi Rayne, który przydziela grupę medialną. Jak na razie mamy tylko dwóch polaków, a mogłoby być ich więcej (mnie możecie zasugerować XD - nie no joke... nie no joke, że joke, emmm... róbcie jak chcecie XD) :)

Strony: [1] 2

 

   
Loading...