Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
Zrobiłem forumowego discorda do prostszej i wygodniejszej komunikacji. Oczywiście administracja forumowa otrzymuje identyczne uprawnienia na Discordzie. Mam nadzieję, że ożywi to troszeczkę społeczność
Cześć! Ostatnio coraz częściej zaczynam sobie dłubać w KSP nad kreacjami jakie akurat wpadną mi do głowy. Postanowiłem więc stworzyć swój własny temacik w którym to będę wystawiony na ogień waszej krytyki - a może pochwał .
Na pierwszy rzut idzie helikopter szturmowy RedShard ( wiem, oryginalna nazwa ). Helikopter wznosi się dzięki turbinie napędzanej silnikiem S3 KS-25 ( oryginalnie był silniki odrzutowe jednak okazały się o wiele za słabe ). Na ogonie znajduje się śmigło ogonowe do zmiany kierunku lotu oraz mniejszy S3 KS-25 do walki z rotacją. Niestety drag wytwarzany przez wirnik główny jest tak duży, że bez silnika się nie obejdzie. Wszystko wspomagane jest dwoma kołami reakcyjnymi jako żyroskop. Lot jest można powiedzieć - stabilny. Ściąga lekko na lewą stronę przez silnik na ogonie ale z Joystickiem spokojnie da się to kontrować.
Osiągi: Maszynka osiąga prędkość zaledwie 108km/h przy wadze 11.9t z pełnym uzbrojeniem. Prędkość wznoszenia to ok. 15m/s. Wyposażenie: Osiem rakiet TOW, dwie rakiety powietrze-powietrze Sidewinder, 74 rakiety Hydra, działko strzelca M230 30mm, Vulcan 20mm obrotowe działko pilota oraz dwa generatory ECM.
338 obiektów.
Rozwój: -Wersja ze zmiennym natarciem łopat. Jest wersja beta jednak fizyka KSP uniemożliwia mi stworzenia wirnika który nie wpadał by w wibracje po dołożeniu rotatorów. Mechanizm na wzór prawdziwego nie wchodzi w grę, od razu się łopaty rozpadają na wszystkie strony bądź kręcą wokół siebie.
O wiele prostsza konstrukcja od RedSharka również napędzana tym samym silnikiem. Wirnik jest nieco zmieniony, kąt natarcia delikatnie zwiększony oraz przedłużone łopaty dla zwiększenia udźwigu kosztem czasu reakcji na zmianę ciągu. W luku można zamontować dowolny element który nie wpłynie na wyważenie maszyny i będzie utrzymywała względną stabilność. Prędkość maksymalna to ok. 150km/h a wznoszenia 10m/s. Ze względu na długie łopaty i kąt natarcia istnieje ryzyko przeciągnięcia i urwania jednej bądź większej ilości łopat co kończy się oczywiście katastrofą. ( niestety jest to pierwsza wersja MA-8 [ które jak widać wygląda jak MI-8 ] o mniej opływowym kształcie. Wersję poprawioną straciłem z niewyjaśnionych przyczyn, po prostu znikł zapis...)
Jak widać osłona turbiny jest częściowo otwarta co pozwala na wykorzystanie silnika turbiny do walki z rotacją.
Rozbudowana wersja MA-8 służąca do transportu podwieszonych ładunków. Udźwig zwiększony dwukrotnie poprzez zastosowanie układu Kamova który wynosi aktualnie 10 ton. Kamov zbudowany poprzez powielenie turbiny i zmianę kierunku rotacji. Śmigłowiec jest BARDZO stabilny i rozwija przyzwoitą prędkość 180km/h, prędkość wznoszenia 10m/s ( bez ładunku ). Brak ładowni przez zastosowanie większego silnika, ewentualnie minimalna.
Napęd dwóch turbin zasilanych silnikami S3 KS-25. Brak wirnika ogonowego ani oraz żadnych stabilizatorów. Dwa koła reakcyjne jako żyroskop.
Drugi raz zabieram się do tego samolotu i wydaje mi się, że za dziesiątym może wyjdzie dobrze . Uznałem, że ten jest na tyle dobry, że można go komukolwiek pokazać . Wersja druga projektu, pierwsza jest dość.. crapowata ze względu na złą skalę aczkolwiek ma kilka ciekawostek. Napędzany dwoma Pantherami osiąga prędkość max. 1200km/h, lata bez cheatów a paliwa starczy na dłuugo. Uzbrojony w rakiety 2xR77, 2xR60, 2xR27ET + 30mm działko, Flary i Chafy. Ze smaczków to otwierana owiewka z możliwością jej odrzucenia oraz fotel z katapultą, Umożliwia to szybką i sprawną ewakuację pilota. ( Pierwsza wersja MIG-a posiadała również możliwość demontażu i montażu obydwu silników, zrzucanych na specjalny wózek. )
Co do lotu i katapulty będzie jutro film a na chwię obecną spaghetti ( owiewka się zablokowała )
Mam pytanie odnośnie części i przenikania ich przez siebie gdy są zamontowane do jednego pojazdu. A dokładniej chodzi o ty, czy można doprowadzić do momentu gdy jedna część będzie poruszana przez drugą w jednym pojeździe. Coś na zasadzie kolizji między sobą.
Mig którego zrobiłem dosłownie przed chwilą. Proszę o umiarkowany hejt ^^. Pierwsza maszyna jaką starałem się odwzorować z instniejącego już pierwowzoru.
Rekord prędkości 1300m/s na wysokości 17.000m. ( nie wiem jakim cudem )
Witam. Otóż pojawił się pewien problem w nowej wersji KSP. Kiedy staram się wystrzelić mój łazik na minimusa, na wysokości 6000m kamera zaczyna uciekać do dołu. Ktoś wie czym to jest spowodowane?
Witajcie Mam bardzo proste pytanie. Z uwagi na to, że mam możliwości wydajnościowe mojego PC na budowanie dużych statków, chciał bym się dowiedzieć czy istnieje mod który pozwala na tworzenie statków już w przestrzeni kosmicznej. Wiem... buduje się poprzez łączenie mniejszych obiektów. Jednak chciał bym zbudować coś zwartego i cholernie dużego a do tego funkcjonalnego
Witajcie. Serwera do KSP niestety nie udało mi się zrobić ale za to postanowiłem odpalić serwer StarMade. Sandboxa pokroju minecrafta z akcją w kosmosie. Serwer 24/7. Z uwagi że działa on 2 godziny dopiero prosił bym aby osoby które będą chętne do gry zgłaszały wszelakie problemy a przede wszystkim lagi gdyż nie wiem ile serwer potrzebuje pamięci.
IP - landcrafters.pl:4242 Forum serwisu wystartuje wkrótce.
Dla chętnych, miłej gry ^^
PS. Gdyby ktoś grał i znalazł 2 kolosy o długości 600 metrów to uciekać ile mocy w silnikach. To NPC które mi uciekły kiedy robiłem testy
Witam. Od pewnego czasu grywam sobie w KSP. Pograłem trochę na Sandboxie ale uznałem że większą frajdę da mi gra w tryb kariery. W chwili obecnej wystrzeliłem orbitalne labolatorium. Sputnik z labem, bateryjki + panele słoneczne. Na orbitę dotarłem z sporym zapasem paliwa, więc po zdobyciu punktów ile się dało postanowiłem sondę wyprowadzić poza orbitę kerbinu i tam nazbierać Science. Osiągnąłem daleką orbitę słońca i zacząłem przesyłać dane na Kerbin. Problem w tym że nie wiem gdzie te dane mogę zamienić na punkty SC. Jeśli taka opcja nie istnieje w grze, tylko trzeba sprowadzić sondę na ziemie, to cyz istnieje jakiś mod który pozwala na dalekie transmisję Scienców?
Proszę o pomoc, z góry dziękuje
Ojej.. nie zauważyłem że Science się dodało! ^^. Temat do usunięcia