Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - rosomak909

Strony: [1]
1
Cześć wszystkim :) !
Chcę wam przedstawić planowaną przez NASA misję.
Z tego co rozumiem to w dużym skrócie chodzi o to by przechwycić, skierować asteroidę która jest obecnie niedaleko ziemi na stabilną orbitę wokół księżyca i ją zbadać. Samo przechwycenie asteroidy ma odbyć się w 2019 roku. Warto też wspomnieć, że m.in. ma zostać użyty napęd jonowy (który nie jest na razie zbyt rozwinięty) oraz statek Orion Multi-Purpose Crew Vehicle
(Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ)
Nie będę się tu rozpisywać, sami zobaczcie:

Opis misji
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Coś w stylu kalendarza
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Filmiki





Wizualizacja(zdjęcia i opisy)
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

(NAJPIERW OBEJRZYJCIE FILMIK A POTEM WIZUALIZACJE ZE ZDJĘCIAMI, ŻEBY WIEDZIEĆ O CO CHODZI)

2
Inne gry / Spin Tires
« dnia: Pią, 14 Mar 2014, 13:24:38 »
Cześć wszystkim! :)
Chciałbym wam przedstawić grę która jeszcze się rozwija (tak jak kerbale, jeszcze nie było premiery)
A mianowicie: Spin Tires

Spintires to zaawansowany symulator jazdy samochodami ciężarowymi. Jako zawodowemu kierowcy przyjdzie nam zwiedzić dzikie bezdroża i lasy Rosji, a naszym celem będzie sprawne dostarczenie towaru z punktu A do punktu B, dbając o odpowiedni zapas paliwa i bezpieczeństwo ładunku. W grze łatwo można zakopać się w błocie, można wtedy użyć napędu na wszystkie koła, blokady dyferencjału lub wyciągnąć pojazd innym pojazdem za pomocą wyciągarki. Za powstanie gry odpowiada niezależne, brytyjskie studio Oovee Games, mające na swoim koncie m.in. bardzo udane dodatki do takich tytułów jak RailWorks czy Flight Simulator X.
Naszą karierę rozpoczynamy pod koniec lat 80-tych XX wieku w byłym Związku Radzieckim, mając do dyspozycji starą ciężarówkę i zestaw prostych narzędzi do nawigacji. Wyznaczając trasę przy pomocy punktów orientacyjnych musimy pamiętać, że dostarczany przez nas ładunek musi dotrzeć na miejsce w nienaruszonym stanie. Za wykonanie zadania jesteśmy nagradzani punktami umiejętności, dzięki którym możemy zakupić cały szereg usprawnień i akcesoriów do naszego wozu, a z czasem i nowy, lepszy pojazd. Ciekawe i niedostępne w warsztatach ulepszenia możemy również zdobywać dzięki odnajdywaniu radioaktywnych skrzynek ukrytych na trasach przejazdu, wykorzystując do tego licznik Geigera.
Gra została stworzona na bazie zbudowanego od podstaw, autorskiego silnika graficznego VeeEngine, wykorzystującego dobrodziejstwa Havok Physics. Dzięki temu grę cechuje nie tylko fotorealistyczna grafika, możliwa do uzyskania nawet na słabszych komputerach, ale przede wszystkim doskonała fizyka, której nie powstydziłaby się żadna wysokobudżetowa produkcja. Twórcy postawili również na bardzo wysoki realizm. Każdy nasz błąd czy niefrasobliwe zachowanie podczas jazdy, może skończyć się poważnym defektem wozu i uniemożliwić doprowadzenie misji do końca. Twórcy Spintires szykują nie tylko zaawansowany tryb solowy, ale także rozgrywkę multiplayer, w której uczestnicy będą musieli pomagać sobie nawzajem, stosując między innymi wyciągarki lub liny. Oovee Game Studios nie zamyka się na modyfikacje – symulator ma oferować narzędzia do tworzenia własnych map oraz pojazdów(już teraz można pobrać setki modyfikacji do gry). Po więcej informacji na temat Spintires odsyłamy Was na jej oficjalną stronę, gdzie można wesprzeć autorów i zakupić kopię gry.Zbiórka dobiegnie końca 13 czerwca tego roku. Obecnie w planach jest jedynie wersja pecetowa.Twórcy Spintires szykują nie tylko zaawansowany tryb solowy, ale także rozgrywkę multiplayer, w której uczestnicy będą musieli pomagać sobie nawzajem, stosując między innymi wyciągarki lub liny. Jeśli akcja na Kickstarterze zakończy się sukcesem to Spin Tires trafi do sprzedaży w styczniu przyszłego roku.
Kickstarter Spintires: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Gra Spintires zostanie wydana w Europie i Rosji przez Polską firmę IMGN.pro(Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ) Gra Spintires zostanie wydana w Europie i Rosji przez firmę IMGN.pro, która odpowiada za publikację w Polsce takich gier, jak Scania Truck Driving Simulator, czy Euro Truck Simulator 2. Produkcja doczeka się lokalnych wersji językowych i będzie dostępna zarówno w dystrybucji cyfrowej, jak i pudełkowej. Spintires to jedna z ciekawszych gier niezależnych, która powstaje między innymi dzięki wsparciu fanów na Kickstarterze.,

Premiera na PC ma być w czerwcu tego roku.

To kilka zdjęć:






Trailery:


Kolejny trailer:
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Gameplay:

A to cała galeria zdjęć: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Druga (moim zdaniem lepsza) galeria: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Oficjalna strona gry: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ (można tu pobrać dema technologiczne, uwaga różnią się)

Oficjalne forum gry: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Oficjalny kanał YouTube: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Kickstarter Spintires: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Źródło: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Dziękuję za uwagę  ;)

3
Stacje kosmiczne / oazim v1
« dnia: Nie, 29 Gru 2013, 17:01:35 »
Cześć wszystkim!:) Chciałbym wam zprezentować pierwszą stację oazim v1(nazwa wzięła się od słowa oaza). Po zmontowaniu stacji na orbicie Kerbinu (czego nie będę pokazywał) zaistniała potrzeba stworzenia statku załogowego zdolengo do przetransportowania paliwa oraz załogi na stację i powrotu na Kerbin. Stworzono okapi v1 (nazwa wzięła się od zbiorników z paliwem d RCS'ów wyglądających jak długa szyja okapi). Stacja składa się z trzech modułów: głównego i dwóch bocznych (w przyszłośći może dodam więcej). Początkowo stacja nie miala załogi i była sterowana  zdalnie, a załoga miała być dostarczona później.




po zmontowaniu stacji wysłano statek okapi v1(byli w nim Bill, Bob i Jebediah Kerman), aby uzupełnił zapasy paliwa
start

to na orbicie

to dokowanie okapi v1

to już zadokowany okapi v1 uzupełnia paliwo stacji

tutaj odłącza się od stacji

tu załoga okapi v1 bezpiecznie opada do oceanu

po pierwszym locie okapi v1  postanowiono go ulepszyć więc powstalo okapi v2
(to start)

tutaj okapi v2 zadokowany już do oazim'a v1 odłącza od siebie nipotrzebny zbiornik i silnikiem

Rodbur Kerman przechoodzi z okapi v2 do modółu załogowego stacji


tutaj odczepiany jest moduł zdalnego sterowania stacją

jedno okapi v2 narazie zostanie ze stacją w razie gdyby była potrzeba ewakuacji


PARAMETRY TECHNICZNE okapi v2
1440 liquid fuel
500 monopropanolu + 30 w kabinie
max 3 kerbonautów
silnik rockmax (poodle)
electric charge 400 + 150 w kabinie
waga: około 27 ton
ilość częśći przed startem: 162
ilość częśći samego statku na orbicie: 43

PARAMETRY TECHNICZNE ozazim v1
3900 liquid fuel + 180 w zbiorniku paliwa do silnika pomocniczego
1100 monopropanolu + 10 w kabinie
max 1 kerbonauta
12 doków
electric charge 2400 +50 w kabinie
waga: około 40 ton
ilość częśći na orbicie (bez modułu zdalnego sterowania): 198

Nie używałem żadnych modów
Zrobione w wersji 0.23
komentujcie i oceniajcie

dziękuję za uwagę i niech kerbalowa moc będzie z wami  :)

4
kliknijcie w każdy z tych 9 linków codziennie raz : Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ (dwa są na dole)

to zajmuje minutę, a pomaga potrzebującym

udostępniajcie znajomym


5
Lądowniki załogowe, bazy, kolonie / szpak v1 - lądownik załogowy
« dnia: Pią, 06 Gru 2013, 19:02:24 »
Cześć wszystkim :)! To mój pierwszy temat na forum opisujący jakąś konstrukcję. Chciałbym wam przedstawić mój pierwszy lądownik w trybie kariery(w trybie sandbox robiłem już dużo rzeczy), to BARDZO PROSTA konstrukcja, ale ją wam pokaże. Jest w stanie dolecieć na Mun i z powrotem na Kerbin.





Przed startem

Wystartowałem

Teraz uzyskuje orbitę wokół Kerbinu

A to już na orbicie

Miałem bardzo dobre podejście więc lądowanie poszło gładko

Najpierw hamowanie wstępne ostatnim członem przed lądownikiem

Teraz hamowanie silnikiem lądownika

Jebediah wylądował, pobrał próbki gleby i włożył flagę. Badania na Munie dały mi aż 339.8 science.

Później uzyskałem orbitę wokół Muna, potem wokół Kerbinu, wszedłem w atmosferę i otworzyłem spadochrony. Następnie dohamowałem, bo bałem się że spadochron się urwie :).

Następnie lądownik wpadł do wody i go (zrecoverowałem)

Parametry techniczne
isość części:107
waga:125.34 t
załoga:max 1
paliwo stałe przed startem:5100
paliwo ciekłe przed startem:842805

(nie używałem żadnych modów)
Zrobione w wersji 0.23
KOMENTUJCIE
Dziękuję za uwagę. :)



6
Humor / śmieszna muzyka
« dnia: Wto, 03 Gru 2013, 19:01:24 »
głosujcie /\
             /    \         
               ||
               ||

Podoba ci się mój temat/post - Kliknij "Lubię to". Pomogłem - kliknij "pomógł".

7
Obsługa techniczna / [Rozwiązane] screenshoty
« dnia: Wto, 03 Gru 2013, 17:56:21 »
w moim głównym folderze kerbali nie ma folderu screenshots w którym powinny być zapisywane screenshoty (mam oryginalne kerbal space program i nie mam wersji steam) pomóżcie :'(



Już wszystko działa  ;D, dziękuję wszystkim którzy chcieli pomóc, temat do zamknięcia

Strony: [1]