Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - norbi1999

Strony: [1] 2
1
Własna twórczość / [FILM] Kerbin From Space
« dnia: Sob, 01 Lut 2014, 15:54:06 »
Siemano ,ostatnio pracowałem nad montażem kilku scenek z ksp ,które sam nagrałem. Jest to mój pierwszy filmik takiego rodzaju ,może trochę przynudzać :)

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

2
Dyskusje o modyfikacjach / PolskieMiasto Wątek Organizacyjny
« dnia: Nie, 22 Wrz 2013, 20:48:19 »
------------------------------------------CHĘĆ UDZIAŁU W PROJEKCIE ZGŁASZAMY POD TYM POSTEM----------------------
Po prostu wszystkie sprawy organizacyjne  ;D

3
Dyskusje o modyfikacjach / Kethane Mod problem z wydobyciem :(
« dnia: Pią, 30 Sie 2013, 16:03:55 »
Wylądowałem swoim "kopaczem" na księżycu w zielonym obszarze (próbowałem w 3 różnych miejscach) ,wysunąłem drille i nic , nic się nie nabiera ,drille są w ziemi. Proszę o pomoc ,dodam jeszcze ,że drille nie są umieszczone na zbiorniku kethanu tylko na panelu sterującym

4
Jak w temacie.
Wykorzystałem największe doki stockowe,po styknięciu się dokami statki nie chcą się przyciągnąć

5
Inne gry / [duplikat] Take on Mars
« dnia: Śro, 17 Lip 2013, 21:37:20 »
Link do traileru Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Na gierkę czekam bardziej niż na nową aktualizację kerbali,a wy? ???

ps.premiera 1 sierpnia

6
Dyskusje na dowolne tematy / Karty z Kerbalami na Steam
« dnia: Pon, 15 Lip 2013, 09:28:33 »
Więc kupiłem sobie ksp na stema i dostałem 4 karty ;)

Może wiecie co można z tym zrobić ,czy to takie karty na pokaz?  ::)

7
Inne / Morska Stacja Badawcza [Wodon 11]
« dnia: Nie, 23 Cze 2013, 11:22:50 »
Celem stacji Wodon 11 było zbadanie dna mórz Kerbinu.
3 śmiałków:
-Bill Kerman
-Jebediach Kerman
-Bob Kerman
Rozpoczęli misję. Każdy siedział w swoim module.
Tutaj już 3 moduły zadokowane ze sobą

1.Zadokować wszystkie 3 moduły- OK
2.Dostarczyć zapasowe zbiorniki paliwa- OK
3.Oddalić się od lądu-OK
Teraz tylko chwilę poczekać ,aż się ściemni

Ok czas na badania:
Temperatura: około 19 stopni
Ogromna siła parcia ,przez którą baza nie mogła rozpędzić się do 3m/s

Zdjęcia zrobione przez naszych śmiałków







Następne badania zostaną przeprowadzone dopiero po dostarczeniu zapasów paliwa do bazy ,ponieważ aktualnie nie ma żadnego napędu

8
Samoloty / Mucha 1-(bezzałogowy szybowiec)
« dnia: Czw, 30 Maj 2013, 10:40:07 »
Witajcie  ;)       

Kerbalska Agencja Im.Norberta ostatnio pracowała nad projektem samolotu ,który nie będzie potrzebował silników, ba! będzie ich używał w ostateczności  ;)
Oto dane:
-Nazwa-Mucha 1
Max prędkość bez silników- 200m/s
Max prędkość z silnikami -300m/s
Max wyskokość około 20 000m
Możliwość lądowania- NIE
Możliwość zrobienia back and rolla-TAK :D

Mucha 1 na pasie startowym[/color]

10,,9,,8,,7,,6,,5,,4,,3,,2,,1,,0!


Mucha bez użycia silników wznosi się!

ZAPŁON! Mucha zaczyna lecieć pionowo z pomocą silników




9
Własna twórczość / Life In Space [KSP Ścieżka dźwiękowa]
« dnia: Pon, 27 Maj 2013, 14:37:05 »
Chciałbym zaprezentować wam drugi nowy utwór   ;)
Tym razem mniej straszny :)

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ - Link
  ;D

10
Obsługa techniczna / Przenikanie przez głazy itp
« dnia: Sob, 25 Maj 2013, 21:10:06 »
Ostatnio zauważyłem ,że po wylądowaniu na Moonie przenikam przez tutejsze głazy?
Też tak macie? czy to tylko mój  problem?   >:(

11
Własna twórczość / Cosmo Silent Wersja skończona!
« dnia: Śro, 22 Maj 2013, 14:51:12 »
Siemka zrobiłem już ten kawałek ,starałem się ,aby było klimatycznie ;). Moim zdaniem muza miażdży gdy się gra z nią w kerbalach gdy już jesteś w kosmosie,ale też dobrze brzmi jak się ją słucha.
Zapraszam do komentowania i przypominam ,że to mój pierwszy utwór z tego gatunku  :D

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

12
Własna twórczość / [Cosmo Silent]Muzyka do KSP DEMO
« dnia: Pon, 20 Maj 2013, 21:05:14 »
Siemanko chciałbym wam zaprezentować coś własnego,coś nowego na forum. W związku ,że siedzę przy tworzeniu muzyki trochę czasu więc podjąłem się wyzwania i stworzyłem coś innego niż dubstep itd :). Jest to kawałek projektu muzyki, którą będe chciał podesłać squadowi , mam nadzieje ,że zechcą. A wy co o tym sądzicie? Pełna wersja ukaże się w przeciągu tego tygodnia. Dzięki za przesłuchanie :)

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

13
Dyskusje o modyfikacjach / "Mars One" Co o tym sądzicie?
« dnia: Nie, 19 Maj 2013, 11:24:37 »
Siemka ,założyłem ten wątek z lekkim opóźnieniem ,ale ciekaw jestem co sądzicie o tym projekcie.
Mars One:
"Mars One – prywatny projekt prowadzony przez holenderskiego przedsiębiorcę Bas Lansdorpa, którego celem jest ustanowienie stałej kolonii ludzkiej na Marsie. Plan zakłada wysłanie prywatnego satelity komunikacyjnego na orbitę Marsa w 2016 roku, a po kilku kolejnych etapach lądowanie tam czworga ludzi w 2023 roku. Po tym okresie kolejne grupy astronautów mają docierać na Marsa co dwa lata.

Napisałem wam w skrócie a tutaj macie stronę z kolejnymi fazami projektu
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Moim zdaniem to będzie coś przełomowego....wreszcie coś ,a mogliśmy to pewnie zrobić wcześniej.
A jeśli chodzi o mnie to chętnie bym tam poleciał nawet jeśli to jest bilet w jedną stronę,bez powrotu,ale mój wiek nie spełnia wymagań więc mogę sobie pomarzyć chociaż, może to i lepiej? :(

Zapraszam do dyskusji  ;D

14
Obsługa techniczna / [Rozwiązane] KSP SpacePort nie działa
« dnia: Pią, 12 Kwi 2013, 14:17:10 »
Znaczy tak działa ,ale strasznie wolno , a jak chce pobrać jakiś dodatek to czekam półgodziny i nic ? Też tak macie? Proszę o pomoc bo chciałbym zbudować jakiś pojazd na konkurs moskita :(

15
Aktualności / KSP 0.18.4 OUT!
« dnia: Pią, 15 Lut 2013, 09:53:45 »
Najnowsza wersja Kerbali wyszła!!!!
==================================== v0.18.4 RC3

Bug Fixes and Tweaks:

* Fixed the latest version checking.
* Fixed some places that were using an old and inaccurate value for the vessel's G-force, preventing entering warp sometimes.
* Fixed an issue which caused DAE model loading to fail.


==================================== v0.18.4 RC2

Bug Fixes and Tweaks:

* Fixed an issue where controls could become locked when switching focus out of a dead uncontrollable vessel.
* Fixed a collision issue with the large RCS Tank.
* Fixed a transparency issue with smoke FX and explosions.
* Boarding a vessel from EVA no longer toggles the SAS on the vessel.
* The VAB and SPH now show decoupler ejection forces on the part stats.
* Fixed a few typos on part descriptions and tutorials.
* Increased Jool's rotating frame threshold altitude to prevent entering its atmosphere with the rotating frame disabled.
* Fixed an issue with the UI background not scaling correctly on the SPH.
* Fixed winglet colliders.
* Fixed EVA light orientations.
* Updated Copyright dates.
* Fixed vab transparency issue.
* Fixed Explosion Shader Transparency issues.
* Fixed Part Actions being clickable if Time Warp was engaged while the Action UI was already up.

==================================== v0.18.4 RC1

New:

* Ported the game over to Unity 4. Expect improved performance.
* Added a new stock spaceplane: The Ravenspear Mk4.

Bug Fixes and Tweaks:

* Fixed some buttons not being locked out properly on the Tracking Station and possibly other scenes.
* The Staging Stack now automatically scrolls back into view if a staging operation sends it off screen.
* Stage groups and icons now accurately follow the mouse when dragging.
* Fixed some UI controls and keys being responsive during pause.
* Fixed some sounds (mainly voices) being affected by 3D effects when they shouldn't.
* Fixed an issue when going in and out of Map View after crashing the ship.
* Fixed the EVA map icons not showing.
* Fixed the planetary terrain not starting up properly sometimes.
* Fixed the error messages when exiting the game from the flight scene.
* Added a bad name filter for the Kerbal name generator.
* Fixed issues with the popup dialogs that allowed them to spawn a massive number of duplicates.
* Parts on the parts list no longer show the author on their tooltips (that broke immersion).
* Flight basics tutorial now requires player to set throttle to max before finishing the tutorial (and launching).
* fixed the non-persistent StateName field on MunFlight Tutorial.

Post scalony: Pią, 15 Lut 2013, 09:58:39
Nic ciekawego

Strony: [1] 2