Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - wbielak

Strony: [1] 2 3 4
1
Aktualności / Odp: Wersja 1.4.1
« dnia: Pią, 30 Mar 2018, 10:42:40 »
Ważne że gra żyje bo zacząłem wątpić.

Ja jestem pod wrażeniem.
Właśnie testuję interesujące mnie mody.
Dam znać wieczorem albo po świętach.

2
Aktualności / Wersja 1.4.1
« dnia: Czw, 29 Mar 2018, 23:40:19 »
No i jest nowa wersja!


3
Kupione i zdecydowanie warto było!

4
Ja kupiłem w grudniu 2013 i chętnie zapłacę.
Chciałem kupić też wersje na PS4 tylko że się nie da w naszym psstore :/

Jeśli gra ma nie umrzeć to trzeba dosypać pieniędzy.
Mam też wrażenie że 22 euro za tyle dobrej zabawy i przede wszystkim masę wiedzy i zrozumienia fizyki to zdecydowanie był świetny deal.
Gdyby mi zaproponowano że gra będzie rozwijana tak jak w jej najlepszych czasach pod warunkiem że będę płacił powiedzmy 50 euro rocznie to też bym na to poszedł.

I na dodatek jestem zwolennikiem przenoszenia modów w postaci PŁATNYCH DLC bo:
- to wygodne. Nie muszę szukać. Po prostu gram w coś co zostało już wyselekcjonowane
- i sprawdzone. Nie ma konfliktów, nie ma crashy.
- moderzy dostają kasę za swoją fantastyczną pracę co ich motywuje do dalszego rozwoju siebie i modów
- znacznie ułatwiona jest wymiana doświadczeń i pomoc społeczności bo większość osób ma to samo na dysku
- nie ma konieczności modowania modów do modów ;)

IMHO Squad dostarczył nam świetną grę, zrealizował to co obiecał a teraz przyszła pora kiedy za coś więcej będzie trzeba dopłacić.
I to jest moim zdaniem 100% OK.


5
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.2
« dnia: Nie, 16 Paź 2016, 00:40:30 »
U mnie efektu zamrażania brak.

6
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Śro, 10 Sie 2016, 21:18:59 »
Wygląda fajnie!

7
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Pon, 08 Sie 2016, 14:53:40 »
Ale w życiu jest tak że zasięg zależy od pasma...
Voyager sobie piska na relatywnie niskiej częstotliwości.
Jakby trzeba było coś poważniejszego przesyłać to by to wymagało wyższych pasm mikrofalowych a to by z kolei wymagało poważniejszych anten lub mocy lub przekaźników.

8
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Sob, 06 Sie 2016, 18:57:57 »
Z tym co powiedział Kadaf 100% zgody.
Co do wyzwania... no ok ale tak to właśnie działa... ja się tu podpieram mach(z)jebem.
Jest fajny właśnie do robienia czegoś co już umiem robić dobrze... z resztą nie niszczy mi realizmu w końcu takie sprawy załatwia się automatami.

Brak mi dobrego ręcznego sterowania przez lokalny przekaźnik. Brak mi rozmieszczania baz z antenami.
Brak mi symulacji gęstości danych i symulacji przenikania przez atmosferę dla różnych pasm.
Oczywiście antena na jedno pasmo nie powinna pracować na innych.
Do tego cudowne by było gdyby dało się to zintegrować z czymś na kształt kOSa... wysyłam łazik a potem zdalnie odbieram dane i ewentualnie updateuję parametry misji.
Nie wspominając już o tym że w życiu już jest tak że czym większy zysk anteny tym węższa wiązka (z tego powodu muszę teraz postawić ant dookolną bo mój obecny kierunke na 144 MHz jest "za dobry" i tyłem niemal nic nie jestem w stanie odebrać).
Tego wszystkiego nie ma a powinno być... no ale cóż w sumie może powinienem albo sam napisać albo pokorespondować z ludzmi od RT.

9
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Sob, 06 Sie 2016, 14:02:38 »
Dla mnie RT jest ważny.
Może dlatego że radio to moja wielka pasja...
Ciekawe jak im to wyjdzie choć dla mnie nawet oryginał w postaci RT2 jest za mało realistyczny.
Marzy mi się konieczność pracy na odpowiednich zakresach w zależności od atmosfery planety na której jest próbnik.

Pomyśl Kadaf jak bardzo ładnie wymuszałoby to realistyczne misje.
Najpierw trzeba by postawić satelity z przekaźnikami, potem jeszcze dobrać częstotliwości do prowadzonych eksperymentów...

10
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Sob, 09 Lip 2016, 11:41:20 »
Mamy.
Ja szczerze mówiąc poczekam na jakieś recenzje.
Sterowanie padem w KSP nieco mnie przeraża... no i kwestia modów.
Jeśli będzie OK to kupuję.
Chętnie sobie pogram na projektorze a przenoszenie blaszak mi nie specjalnie pasuje.

11
Dyskusje ogólne / Kod źródłowy Apollo 11
« dnia: Pią, 08 Lip 2016, 16:45:44 »
Ciekawostka dla programistów albo miłośników kOSa ;)
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

12
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Pią, 01 Kwi 2016, 16:01:31 »
Tak się zastanawiałem jaki dowcip tu znajdę dzisiaj.
I brawa dla Scota. Kawał dobrej roboty!

13
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Śro, 22 Lip 2015, 17:03:03 »
" However, given the length of time a player would have to spend on simulating a relay network around Kerbin in order to ensure that the KSC is always reachable would be significant, we felt it would be better to have Kerbin simulating a Deep Space Network ."

Czyli sieć przekaźnikowa nie będzie potrzebna.
Dopiero na dalszym dystansie trzeba będzie coś ustawić ale nie tak ostro i dokładnie jak w RT.

14
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.0
« dnia: Wto, 23 Cze 2015, 11:13:44 »
@Kadaf no na to nic nie poradzisz.
To co mają nie updatować gry bo mody?
Bez przesady. Trzeba oblatać bo te zmiany w fizyce brzmią fajnie.

15
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.0
« dnia: Czw, 07 Maj 2015, 10:51:45 »
Tylko silnik nie musi wypracowywać tego unoszenia...

//Edit
Eksperyment jaki podałem jest bardzo łatwo falsyfikowalny.
Zapraszam do jego powielenia i pokazania mi gdzie popełniam błąd konstrukcyjny / myślowy.

Strony: [1] 2 3 4