Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - maniakDVD

Strony: [1] 2 3
1
Gotowe poradniki / Odp: Opis Kerbalowych części
« dnia: Nie, 16 Gru 2012, 00:07:18 »
Schludne, czytelne, do tego z obrazkami.
Po prostu świetne :)

2
Obsługa techniczna / Odp: Crash gry
« dnia: Sob, 15 Gru 2012, 23:55:15 »
Chyba pliku settings.cfg nie da się usunąć na zawsze, bo tworzy się przy każdym wejściu do gry.
Co prawda wypróbowałem ten sposób, ale problemy z crashami nie ustały ;)

3
Rakiety / Odp: Poluk I
« dnia: Sob, 15 Gru 2012, 23:43:19 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
W jakie fazie lotu zaczyna wirować?
Tak
Nadal nie wiemy, w jakiej fazie rakieta się kręci ;)
Jeśli obraca się przy kolejnej fazie w górnych partiach atmosfery, to może spowodowane jest to gwałtowną zmianą środka ciężkości? Co powoduje wariowanie statku, spróbuj przy odczepieniu zbiorników wyzerować ciąg, a potem szybko go zwiększyć, może to ustabilizuje statek.

4
Dyskusje ogólne / Odp: Prawdziwe misje kosmiczne
« dnia: Śro, 12 Gru 2012, 21:06:05 »
Całkiem ciekawym pomysłem może być Magnetyczny Żagiel (jak już przy tych żaglach jesteśmy ;))
"Napędzanie statku polega na wysłaniu w przestrzeń stacji kosmicznej, której zadaniem będzie generowanie wąskiej wiązki jonów i "strzelanie" nią w magnetyczny żagiel kosmicznej sondy."
Z tego co pamiętam, to dzięki takiej metodzie statek może osiągnąć Vmax do ~15km/s.

5
Dyskusje ogólne / Odp: Przyszłość KSP
« dnia: Śro, 12 Gru 2012, 17:27:25 »
"Pierwszą sondą wyposażoną w taki napęd była japońska misja IKAROS. Drugim satelitą testującym żagiel słoneczny był należący co NASA NanoSail-D2[1] wyniesiony na orbitę 20 listopada 2010."
~Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

;)

6
Dyskusje ogólne / Odp: Przyszłość KSP
« dnia: Śro, 12 Gru 2012, 16:41:10 »
Już się robi napęd wykorzystujący wiatr słoneczny (nie wiem, czy już coś z tym wystrzelono).
Z tego co pamiętam myk polega na tym, że wystawia się jakiś bardzo cienki (ale wytrzymały) materiał, który działa jak żagiel, wykorzystując słońce "popycha" statek, rozpędzając go, rzekomo jest to efektywniejsze od silników jonowych.

7
Inne / Odp: HUGO [aktulizacja: dotarcie na mun]
« dnia: Wto, 11 Gru 2012, 14:12:18 »
Tak zauważyłem, że rakieta nie jest zbyt opływowa, więc przy okazji spytam, czy w 0.18 opór powietrza ma już jakiś wpływ na rzeczy typu zużycie paliwa, przyśpieszenie itp?

A co do rakiety, to również wydaje mi się, że jest niepotrzebnie obciążona zbędnym paliwem, ale sam pojazd ładnie się prezentuje :)

8
Dyskusje ogólne / Odp: Prawdziwe misje kosmiczne
« dnia: Nie, 09 Gru 2012, 21:42:30 »
Nie jest teorią, antymaterię można wytworzyć w akceleratorach cząstek ;)
A sposobów (teoretycznych) na poruszanie się z prędkością światła jest mnóstwo, wystarczy czasem pooglądać Discovery Science wieczorem.
Nawet słyszałem o pewnej teorii (całkiem sensownej), że prędkość światła nie jest stałą oraz że istnieją takie jakby "autostrady", gdzie prędkość światła jest znacznie większa, co znacznie mogłoby ułatwić przemieszczanie się po kosmosie.

9
Obsługa techniczna / Odp: Crash gry
« dnia: Sob, 08 Gru 2012, 21:39:14 »
Wydaje mi się, że przy pełno ekranowej grze, gra powinna być mniej obciążona.
I ja również mam ten sam problem, że przy przejściu za trzecim razem do launchera gra mi crashuje ;)

10
Poproś o pomoc / Odp: Pytań parę
« dnia: Pią, 07 Gru 2012, 22:19:58 »
1. Możesz ustawić "twardsze" sterowanie naciskając przycisk Caps Lock, co ułatwi sterowanie mniejszymi maszynami. Jeśli zahaczasz ogonem o ziemię przy starcie, to po prostu rozpędzaj się aż do końca pasa startowego, a potem lekko (na Caps Lock'u) podrywaj maszynę, ewentualnie podczep bardziej na tyle koła.
Jeśli samolot ściąga na boki, to spróbuj dodać SAS/szerzej rozstaw koła/umocnij konstrukcję (może skrzydła nie są stabilne i ściągają samolot na boki ;))

2. Jeśli przy używaniu silników jonowych apocentrum się nie zmienia, to być może:
           - jesteś za blisko Kerbinu (silniki jonowe są bardzo słabe, więc możliwe, że nie dają rady rozpędzić twojej rakiety)
           - masz za mało baterii/paneli/generatorów prądu.

3. Rakieta wynosząca jest bardzo łatwa do zbudowania, nie chcę mi się tłumaczyć, więc wkleję zdjęcie (w linku, żeby nie straszyć znienacka ludzi brzydkimi rakietami ;))
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Zbiorniki w czerwonej "ramce" dają radę wynosić satelitę na orbitę. Jest to prosta konstrukcja, 5 silników, każdy ma po 2 zbiorniki, wszystko przyczepione obok siebie, bez żadnych faz, na czterech zbiornikach są zwykłe SAS'y, aby zapobiec "turbulencjom" podczas lotu. Przy dużych projektach można dodawać dopalacze oraz zrobić więcej faz (w celu zmniejszenia wagi rakiety)
Zanim ktoś się przyczepi, że "niepotrzebna masa bla, bla, bla" to wiedzcie, że akurat w tym momencie potrzebowałem jak największej mocy do szybkiego zrobienia orbity ;)

11
Propozycje & Uwagi / Odp: Zmniejszanie obrazków
« dnia: Pią, 07 Gru 2012, 22:09:07 »
Owszem można, ale później po próbie powiększenia obrazka (choćby w celu dokładniejszego przyjrzenia się) wychodzi pikselowa papka. :)

12
Obsługa techniczna / Odp: Problemy z pobraniem gry
« dnia: Śro, 05 Gru 2012, 22:30:58 »
"Dziękuję za odpowiedzi, udało mi się w końcu pobrać KSP, po ponownym pobraniu patchera." ~Akkarin153

Wypróbuj to, może jednak poprawili ten patcher lub cuś.

13
To trzeba się czepiać szczegółów, np. takich, że najnowsza wersja .NET Framework to .NET Framework 4.5, a nie 4, jak u ciebie ;)

14
Obsługa techniczna / Odp: Problemy z pobraniem gry
« dnia: Śro, 05 Gru 2012, 20:31:43 »
Ogólnie ten sam problem co w temacie z linku wyżej masz?

1. Otwierasz 'Uruchom' (klawisz Windows + R)
2. Wpisujesz %temp%
3. W wyświetlonym oknie poszukaj folderu KSPPatcher:
        a) Jeśli go nie ma, to go tworzysz i uruchamiasz Patch, co już powinno rozwiązać problem.
        b) jeśli jest to poszukaj w nim pliku w formacie ZIP, w którym będzie (powinna być) najnowsza wersja gry. Rozpakuj ten plik, przenieś rozpakowany folder w jakieś dogodne miejsce (np. na pulpit) i graj.
-------------------------------
Jeśli to nie działa to może przestarzała wersja .NET Framework? Aktualnie najnowsza to: .NET Framework 4.5

15
Obsługa techniczna / Odp: Problemy z pobraniem gry
« dnia: Śro, 05 Gru 2012, 20:00:22 »
Może tutaj Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ znajdziesz odpowiedź ;)

Strony: [1] 2 3