Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - separat

Strony: [1]
1
Problemy z modyfikacjami / Czesci w drzewku technologicznym
« dnia: Śro, 11 Lis 2015, 23:13:14 »
Witam. Mam maly problem. Wkoncu wygrzebalem sobie modyfikacje ktore chce zeby znajdowaly sie w moim zbiorze. Ostatecznym sukcesem bylo zaimpletowanie 4xKerbal
Jednak przyszlo mi przetestowac moja doposazona gre, i pojawia sie maly problem.
Mam zainstalowane drzewko technologiczne Engineriing Tree. Rozpoczynam nowa kariere w ktorej na dziendobry wyswietla mi sie ok 24 dostepnych czesci w tym np Procedural Fuel Tank. Chce sobie skonstruowac pierwsza rakiete i okazuje sie ze niema tam wogole polowy czesci ktore niby z poczatkowa technologia powinny byc dostepne. Uprzednio byly teraz bo restarcie gry juz ich nie ma o.O wie ktos co sie moze dziac?

2
Modyfikacje / Odp: 4x Kerbol System + KerbolPlus + RVE
« dnia: Śro, 11 Lis 2015, 18:19:08 »
Wlasnie czytac umiemy
No i o to mi chodzi
Nie uzylem jak juz wspomnialem kerbolPlus 2.3.5
ALe z tego co mowia koledzy (jesli ta wersja jest niekompatybilna z KSP1.0.4 ) to pewnie dzialc to wszystko nie bedzie
Ale sprobuje ;-)
Ale dzieki za w miare logiczne rozlozenie mi na czynniki moda ;-)

3
Modyfikacje / Odp: 4x Kerbol System + KerbolPlus + RVE
« dnia: Śro, 11 Lis 2015, 17:47:16 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Cytuj
Czy to poprostu nie bedzie dzialac na KSP 1.0.4?

Nie będzie działać, mod musi być przeznaczony do wersji na której chcemy go zainstalować. To nie jest oczywiste?
Wolalem czysto jasno zeby ktos mi to potwierdzil ;-)  Bo jednak nie jest to "oczywiste"
Dlatego wlasnie pytam bo update ksp wychodzi dosc czesto, wersje modow sie zmieniaja wiec skoro to wszystko sie zmienia to myslalem ze moze poprostu cos zle robie dlatego "niektore" mody mi nie dzialaja..

4
Modyfikacje / Odp: 4x Kerbol System + KerbolPlus + RVE
« dnia: Śro, 11 Lis 2015, 17:35:27 »
Ups faktycznie. Pobralem inna wersje kerbolplus
teraz jednak narzuca mi sie jedno zasadnicze pytanie - wersja kerbol plus ktora jest wymagana jest niekompatybilna przeciez z KSP 1.0.4
Wy to w jakis sposob laczycie mimo ze nie pasuje wersja moda do wersji KSP ?
Czy to poprostu nie bedzie dzialac na KSP 1.0.4?
Sorki ze tak motam ale od niedawna sie miotam z modami :P

Jeszcze jedno pytanko troszke off top odnosnie 4xKerbol system
Dodajac jakies inne mody (np znalazlem ciekawy mod ktory dodaje nowe paliwa i silniki) modyfikuje mi sie troszke drzewko technologiczne. Mam tylko problem - pojawia mi sie po dodaniu kolejnego modu wiele innych "pustych" technologii..
Nie wiem czy to jest spowodowane jakims bledem przez ktory niektore czesci do rakiet koliduja mi z innymi modami przez co zostaje mi pusta nowa technologia czy musze sobie pobrac jakies drzewko z modow ?

5
Modyfikacje / Odp: 4x Kerbol System + KerbolPlus + RVE
« dnia: Śro, 11 Lis 2015, 13:12:35 »
A ja mam jakis problem.. o.O
NA czysta wersje ksp1.0.4 wrzucilem kerbalplus i nadpisalem 4xkebral modem tak jak to w instrukcji. Lecz gdy chce uruchomic gre to widok zawiesza mi sie gdzies nad planeta, nie widze bazy, nie widze nic oprocz chmur o.O Wie ktos czemu tak sie dzieje?

6
Obsługa techniczna / Odp: KSP x64
« dnia: Wto, 10 Lis 2015, 16:21:33 »
Czyli nie ma i raczej nie bedzie aplikacji 64bit?
Odkrylem dlaczego kopula nieba mi zaginela. Nie wiem dlaczego mod Kopernikus wysypuje mi niebo i zmiejsza Kerbol do dziwnych rozmiarow o.O Wie ktos moze z czym moze gryzc sie mod Kopernikus i czy wymaga czegos specjalnego?
Dodam ze uzywalem rowniez rozszerzenia Kopernikus Extended
Co do trybu open GL narazie nie wyglada tak "zle" A faktycznie sporo oszczedza jesli chodzi o zuzycie Ram

7
Obsługa techniczna / KSP x64
« dnia: Wto, 10 Lis 2015, 02:06:35 »
hej wszystkim. Czy wie ktos czy wersja kerbal space proram w wersji 1.0.4 badz 1.0.5 jest obslugiwana takze dla x.64 ?
Otoz troszke zaszalalem ostatnio i zainstalowalem ponad 7000 dodatkow (wedlug modularmenagera ;x)
Oczywiscie gra sie sypie przy starcie (ponad 85% ramu zajetego) Wlaczylem ja z open gl ale jest troche kanciata i niewiem dlaczego wywalilo mi cala kopule nieba i niewiem czy to jest spowodowane bledem jakiegos modu czy to wina openGL
Chce zeby to jakos wygladalo a zarazem jestem takim troche chomikiem jesli chodzi o mody. Ktos umie pomoc ?

Strony: [1]