Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - krzychu072

Strony: [1] 2 3 4
1
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.2
« dnia: Śro, 02 Lis 2016, 13:23:27 »
nowy patch 1.2.1
zmiany niżej
Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.
link do forum
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

2
Inne gry / Odp: Empyrion
« dnia: Nie, 18 Wrz 2016, 16:15:10 »
jest jeszcze Dual universe

3
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.2
« dnia: Śro, 07 Wrz 2016, 02:43:03 »
A no :)


i gif
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
 jak komuś by się chciało to moze robic streszczenie devnota :)

4
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Czw, 01 Wrz 2016, 21:06:19 »
Nowe screeny :)
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
do poczytania
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

5
Inne gry / Odp: No man's sky
« dnia: Śro, 17 Sie 2016, 22:54:48 »
Dlatego wole elite dangerous :) , mniej kosztuje lepiej wygląda ( podobno maja ulepszać planety ) i więcej do roboty , co z tego jak jest nie skończoność jak po jakimś nie długim czasie to się znudzi już wole w elite dangerous tą skromną galaktykę ( 400 bilionów gwiazd ) prawie każda ma swój układ planetarny , tylko  jeszcze czekac na star citizen , ostatnia nadzieja dla fanów space simów  .

6
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Śro, 10 Sie 2016, 13:11:54 »
w devnocie pojawiło się coś takiego
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

7
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Śro, 03 Sie 2016, 12:03:29 »
fajnie , bedzie pewnie trochę łatwiej konfigurować sieć , bo w remotetech każdą ante trzeba było poustawiać a tu nie wiadomo , czy bedzie na automacie czy jak , ja osobiste wolałbym aby było tak i tak bo czasem automatyka się gubi :D

8
Poproś o pomoc / Odp: Gra uważa łazik za główny kokpit
« dnia: Sob, 20 Lut 2016, 00:31:55 »
też prawda  , ta funkcja przydaje się gdy obiekty są blisko a tak to przez mapę ( jak by nie wiedział ktoś  :P

9
Poproś o pomoc / Odp: Gra uważa łazik za główny kokpit
« dnia: Pią, 19 Lut 2016, 22:42:06 »
jak masz kokpit/komputer  to gdy klikniesz na niego to powinno być " control from here "  klikasz i kontrolujesz z jego poziomu wtedy :)

10
Inne / Odp: Twory Krzycha
« dnia: Pią, 19 Lut 2016, 22:37:41 »
Taki filmik na szybko bez jakiejś tam historii ni nic tak zmontowałem bo miałem chwile  bo chciałem pobawić się paczką kamer 
, przepraszam za te pasy po bokach , a muzyka wrzuciłem bo miałem takową pod ręka

11
Dość dawno temu natrafiłem na stronę Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ na której można sobie zobaczyć ile krąży satelit  i śmieci 
istna Strzelca jeszcze trochę to satelity się nie wciśnie  na niską orbitę :D 
z tego co widzę jest aktualizowane na bieżąco  o nowy złom kosmiczny :) 

12
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Czw, 18 Lut 2016, 04:00:20 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.

I taka tam nadmuchiwana osłona termiczna

13
jeszcze nie testowałem tego moda ale kojarzycie universe sandbox ?  tam  wszystkie ciała oddziaływają  na siebie  no ale do tego to zostało stworzone do symulacji takich , ale w ksp to całkiem wszystko zmienia  , ten mod bardzo dużo zmienia  , orbity już nie są tak stałe jak w stocku bo na statek /rakiete oddziaływają inne ciała  ,

14
Czyli realistyczne orbity
co tu pisać zobaczcie :)


[jakiś czas temu natrafiłem też na to (ten sam mod )]




Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

15
Fajny poradnik ,
ale  foty z imgur wetnie  znowu lepiej wrzucać na hostingi typu flickr

Strony: [1] 2 3 4