Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Antares

Strony: [1] 2
1
Aktualności / Re: KSP 0.23
« dnia: Śro, 18 Gru 2013, 19:10:17 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
no widzisz Antares, sens jest taki, że powietrza masz ile chcesz w atmosferze (póki łapiesz powietrze we wloty, to ci się ono nie skończy) a oxidizera nie możesz uzupełnić w czasie lotu jeżeli nie masz modów.

Chyba kolega nie dokładnie przeczytał.
Co z tego ze powietrza masz ile chcesz jak paliwo się kończy a tylko oxidizer zostaje...

2
Aktualności / Re: KSP 0.23
« dnia: Śro, 18 Gru 2013, 16:51:20 »
Mam pytanko ktoś wie jakie jest sensowne zastosowanie nowego silnika R.A.P.I.E.R. Engine ??
Tak czy sak ciągle pobiera paliwo, wiec jest wogule sens go używać ??
Gdyby np pobierał powietrze + prąd a potem Paliwo + oxidizer to rozumiem

Ja nie widzę żadnej różnicy czy dodatkowo do paliwa używamy powietrza czy oxidizera (który i tak równomiernie kończy się z paliwem, wiec lepiej od początku jechać na plaiwie + oxi)

Moze ktoś mnie oświeci ?

3
Aktualności / Re: KSP 0.23
« dnia: Wto, 17 Gru 2013, 23:59:17 »
Optymalizacja znacznie się poprawiła.
Rakieta podczas startu używa 12 silników (Thrust 1500) + 27 dopalaczy (Thrust 315) i na wersji 0.22 było 6-8 fps a na wersji 0.23 jest 16-18 fps. Wiec jest to znaczna i odczuwalna poprawa.
Świetna robota Squad pracujcie dalej żeby bylo 30 fps ;p

4
Aktualności / Re: KSP 0.23
« dnia: Wto, 17 Gru 2013, 19:09:46 »
Witold a masz świeżą kopie gry czy ściągasz poprzez KSPLauncher ?. Spróbuj ściągnąć świeża kopie z KSP STORE jeśli nie masz

5
Aktualności / Re: KSP 0.23
« dnia: Nie, 15 Gru 2013, 22:48:15 »
Mam pytanko jeśli ktoś się orientuje. Czy optymalizacja którą poprawili w 0.23 tyczy się tylko szybszego wczytywania czy tez "samego grania" w sensie nasze starty dużych rakiet będą miały więcej niż przykładowo 8 fps ?

6
Aktualności / Re: KSP 0.23
« dnia: Czw, 28 Lis 2013, 23:27:00 »
Ktoś wie coś na temat KSP co się tam wogule dzieje na jakim etapie są twórcy co robią itp ? Odkąd nie ma ksp weekly niczego się nie idzie dowiedzieć.
Ale mi to zamiana z "siekierki na kijek" a było tak dobrze ....

7
Aktualności / Re: KSP .22
« dnia: Czw, 17 Paź 2013, 07:48:35 »
Jak dla mnie to niespodzianką jest to ze nadal sas nie działa w pełni poprawnie (w samolotach) Jak będę miał czas to wstawię filmik.
A jak przyjdę z pracy to sprawdzę czy wydajność się poprawiła i podam wam wyniki mam zapisane ile klatek miałem w 0.21.1 przy odpalaniu rakiety zbuduje taką samą i się zobaczy.

8
Aktualności / Re: KSP .22
« dnia: Śro, 16 Paź 2013, 23:51:26 »
Mi się wydaje ze w 0.22 nie ma żadnej niespodzianki ;p pewnie dodadzą ja w kolejnym update.

Odziwo pobieranie z KSP store nie było takie straszne ale co prawda ciężko było się zalogować... ciągle pokazywało ze jest za dużo osób.

Z tego co zauważyłem to niektóre party mają poprawione tekstury i w jednym silniku została zwiększona moc z 20 do 30 (ten mały pomarańczowy)

9
Aktualności / Re: KSP .22
« dnia: Śro, 16 Paź 2013, 13:45:11 »
Ktoś wie co to za data podaną w ksp weekly, Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ  wydanie 0.22 ? czy podali ją sobie dla picu ?

10
Aktualności / Re: KSP .22
« dnia: Nie, 15 Wrz 2013, 20:42:39 »
Cytuj
Szkoda, że nikt tam nie wpadł na rozwiązanie, które podałem na talerzu w jednym z wątków
Jakie rozwiązanie możesz dać linka ? albo przekopiować tutaj ?

11
Aktualności / Re: KSP .22
« dnia: Nie, 15 Wrz 2013, 12:41:11 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Wątpię, optymalizacją zajmą się pewnie przy finalnej wersji gry.

Tak wtedy pewnie się tym konkretnie zajmą ale teraz tez coś tam poprawiają z optymalizacją, tu masz wycinek z KSP weekly. No ze chyba źle to zrozumiałem ?

KSP Team Updates:
Mike (Mu): Been working on a major optimisation package which sees the scene transition lag greatly reduced and also some optimizations in the core code which help with larger number of ships and parts.

12
Aktualności / Re: KSP .22
« dnia: Nie, 15 Wrz 2013, 09:56:08 »
W wersji 0.22 pojawią się dwie zmiany na które czekałem już od paru aktualizacji a mianowicie jest to:
Subassemblies - zapisywanie i wczytywanie gotowych części statku i to czym zajmuje się Mike (Mu), optymalizacja statków. Moze w końcu statek który składa się z 250 części będzie miał te 30fps ;)

A wy jak obstawiacie optymalizacja poprawi się znacznie czy znikomo ??

13
Aktualności / Re: KSP .22
« dnia: Czw, 08 Sie 2013, 15:28:35 »
Cytuj
Do tego możliwy, ale niepotwierdzony update silnika Unity w grze. Czy ktoś się orientuje jak to może wpłynąć na wygląd i wydajność gry? Zupełnie się na tym nie znam.

Update będzie z Unity 4.1.2 do Unity 4.2
Na pewno mniej błędów "generowanych przez sam silnik"
A co do tego czy w samej grze coś się poprawi to zależy co zrobi Squad

14
Aktualności / Re: KSP .21
« dnia: Czw, 01 Sie 2013, 15:22:56 »
Osobiście nie spodziewam ze będą prowadzić numeracje wersji po kolei aż do końca (0.21.. 0.22...0.23... itd) aż dojadą do 1.0 (pełnej wersji) Uważam ze jak zaimplementują wszystko to co mieli w planach skończy się może coś na  0.30 ? (przykładowo) i po prostu podpiszą grę jako wersja 1.0.

Ciekawe ile jeszcze aktualizacji nas czeka.

A wy jakie macie zdanie na ten temat ??


15
Aktualności / Re: KSP .21
« dnia: Czw, 01 Sie 2013, 10:23:47 »
Mam pytanko czy ktoś się orientuje czy ta podana data premiery pełnej wersji gry KSP ( 2013 Listopad, źródło: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ ) jest prawdziwa ?. Zostało to potwierdzone przez twórców czy wyssane z palca ?

Gdzieś kiedyś znalazłem jeszcze premiere na maja tego roku....

Osobiście uważam ze nie wyrobią się do listopada z wydaniem pełnej wersji patrząc na to ile jeszcze jest zaplanowane do zrobienia ( Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ )

Strony: [1] 2