Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - baalnamib

Strony: [1] 2 3 ... 14
1
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: internetowe znaleziska
« dnia: Pią, 03 Lut 2017, 21:58:03 »







+bonus
Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.

2
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: internetowe znaleziska
« dnia: Sob, 02 Kwi 2016, 00:58:16 »
Z 1 Kwietniowych żartów, dla mnie wygrało:




I gif dla tradycji:


*Ray, może wstawić całą ich kompilację w jednym poście bez /spoiler? :D

3
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Śro, 30 Mar 2016, 20:54:31 »
A ja mam huehuehuehuehue różowy ekran. :D

Zobaczę czy coś to nie u mnie nie nawala lub jakieś ustawienia. Np. kierownicę mi Dead Space'y wykrywały jako pada i sterowanie nawet w menu było katorgą. :)

Edit:
Mam, miałem ustawione opengl... (na wersjach 1.0.5 i wstecz było bardziej stabilne na tym API)

Zobaczymy framerate jak zreanimuję Odina :D

Edit2:
Odin umar

btw.
12 FPS


324 żaby upakowane w 28 częściach :)

Edit3:

4
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Śro, 30 Mar 2016, 12:34:13 »


Danny nawet wrzucił. ;)

5
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: internetowe znaleziska
« dnia: Wto, 29 Mar 2016, 16:51:03 »
Odpowiedź na pewne pytanie pewnego internauty udzielającego się w komentarzach pod filmikami jednego z kanałów popularnonaukowych:






Edit:

6
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Wto, 29 Mar 2016, 15:32:37 »
i jeszcze vid od SWDennis'a



UI <3
Menu części <3
Nadmuchiwana tarcza <3
Fizyka <3
IVA z zewnątrz <3
Optymalizacja <3


Btw. Cześć :)

7
W mym skromnym mniemaniu,
po namysłach wielu chwilach,
sądzić dalej mi tak samo dane,
wynikiem Składu miesięcy staraniu,
na podstawie bezliku błędów naukach,
Z końcem marca Kerbale będą grane

A dokładnie:
Noc na przełomie Marca i Kwietnia,
Kerbali w Junity Pięć ujrzeć móc będziemy,
zabawa rakietami może być świetna,
Niebiosa w nowej oprawie zdobędziemy!

31 Marzec/1 Kwiecień.

8
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Śro, 27 Sty 2016, 00:44:50 »
Nawet wczesny skrót Dewnołt

- Testują już te "nowe" koła (rotfl)

-naprawili bag z polegający, ze koła zablokowane hamulcem czasami potrafiły "driftować"

- rozwiązali problem niskiej przyczepności kół w w warunkach niskiej grawitacji (to nie jest błąd czy cuś, ale na przykład na munie lżejsze pojazdy, zanim ruszyły, "paliły" gumę) poprzez kontrolę trakcji, którą możemy wyłączyć, jak zapewnia Felipe

- przekalkulowali ciąg rcsów

- Szlifują KSPedię by nabrała już pożądanego kształtu i głowią się nad PartTulsami.

- RowerDjud siedział i rozwijał ścieżki komunikacji w mapwiuł (takie co widzi się w RimołtTech)


Bonus:

Z jakiegoś forum prawd kilka o Obi Wanie, że jest zakałą:

Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.

9
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Śro, 20 Sty 2016, 19:28:47 »
Z wyszukiwarką części jestem ciekawy jak to będzie banglało z modami. Jeśli chodzi o grafikę, może być taka sama tylko upiękniona o nowe shadery i inne efekty.

Wracając do clue...

Skrud* Dewnołta

*To było celowe

Zauważone:
Ciekawy tytuł - Wszyscy na stanowiska.

- na początku, że kolejny tydzień spędzili na testach z KiuA nad ficzerami które pojawią się w 1.1 (tu chciałbym zwrócić uwagę i przeprosić, że na razie testują pojedyncze elementy gry po migracji na Junity Pińć i te też nowe, zamiast całego gotowego produktu, co wróży wg. moich przypuszczeń <niestety ciągle aktualizowanych >, że 1.1 może pojawić się pod koniec pierwszego kwartału roku. Prace wrą nad wersją PeCetową i konsolową.

- Romfarer naprawił błąd polegającym na tym, że wiele dikaplerów sparowanych w jednej fazie nie uruchamiały się prawidłowo.

- Ted, który od dłuższego czasu zajmuje się wyłącznie rozdzielaniem obowiązków w zespole sam się zajął robotą. (Ted się lenił, Ted się wziął za robotę, Brawo Ted, Ty też bądź jak Ted) A dokładnie przebadał i przetłikował podwozia (lending legs), gdyż też zauważyli problem z nimi tak samo jak pewna firma produkująca rakiety w tym tygodniu. Także Ted będzie w Paryżewie nad Sekwaną na ajGejmer  konwenszyn. (29-31 Styczeń AD 2016)

- Chwalą się że naprawili już 283 bagi.

- Nataniel i Dejw cieszą się z ich owoców prac w pocie czoła nad samouczkami, m.in. dopracowali swoje autorskie sześć samouczków: edytory dla początkujących, średnio zaawansowanych i zaawansowanych; oraz trzy dla Muna: dostanie się tam, lądowanie, powrót + jakaś tam reszta staffu.

- Arsonajd kilka godzin spędził nad lepszym zintegrowaniu kontraktów do gry i pododawał jakieś ficzery. Tym razem odkryli rąbka tajemnicy, że system kontraktów nie tylko będzie bazował na preferencjach rodzajów misji (że wysyłasz więcej satelitów niż turystów) ale i na destynacjach gdzie się lata (jeśli upodobałeś/aś sobie kontrakty na Minmusa i Dune to więcej kontraktów pojawi się z tymi upodobanymi ciałami)

- Daniel trzaskał grafiki dla przyszłych rilisów na wersje konsolowe (tapetki, acziwmenty, ikony i jakaś tam długa lista rzeczy). Edytował jakieś nagrania, które pojawią się na DICE (Dajs) ałards. Dziękują StritLampPro z JuTuba za nagranie jakichś tam scen.

- W ochronie najmłodszych użyszkodników forum międzynarodowego zablokowali linkowanie do serwisu Mediafajer. (Porno albo fiszing <phishing>)

- Dżoł (Doktor Indyk) napisał wierszyk:

Cytuj
Certification forms, rating forms,
I hate them.

Planning meetings, secret meetings,
They can be fun.

Reading invoices, approving invoices,
I’m just glad it’s not my money.

212 unread emails this week,
Make that 221.
Nie będę tego tłumaczył, patrząc na to, to chyba nigdy ni był korpobiurwą.


Link do galerii na imgurze, gdzie są skriny z samouczków

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Bonus:
Odnośnie niedawnej hiperwygranej w loterii zza oceanu:

10
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Śro, 13 Sty 2016, 19:16:38 »
Kulejny Dywnołt!


- dalej łatają błędy, zwłaszcza w mapwiuł, w którym w dużej mierze nastąpiło dużo zmian w działaniu interfejsa.

- Ted zdecydował, że są gotowi na rozpoczęcie testów zielonych humanoidków w sześćdziesięciu czterech bitach na OeSIKS'ie, (tak, pod Łyndowsem też będzie 64 bit)

- w trakcie kolejnych praca nad wersjami konsolowymi Dan zajęty był tworzeniem grafik dla systemu osiągnięć (ho ho, acziwment łores będą wniebowzięci, ciekaw jestem czy na Stimie też coś takiego będzie), a do tego zastanawiają się nad innymi platformami (Fitnes łyf Kerbals on ŁiijU? :3)

- Nataniel z Dejwem dalej babrają się w samouczkach

- Ted, Kasper i Andrea pracują z Brytyjskimi mediami, jakieś wywiady itp związane z pobytem Tima Peake'sa (Tima Piksa) na pokładzie AjeSeS (Międzynarodowa Stacja Kosmiczna)

- Rowerdjud i Dżoe (Doktor Indyk) na L4


Tradycyjnie bonus:

Gif :)
Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.

11
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Śro, 06 Sty 2016, 02:31:50 »
Sorry za double post, ale...

Dewnołtowy Wtorek!!!

Dziś konkretnie skrótowo...

- długi elaborat, że wrócili do roboty po świątecznej i noworocznej przerwie, testy w KiuA idą pełną parą,wykrywane błędy i inne bzdety naprawiają na bieżąco

- Majk zoptymalizował kod interfejsu użyszkodnika (mogli tak to napisać, miast bełkotu na kilka linijek)

- Romfarer upewniał się, że części w "Badaniach i Rozwojach" wyświetlają się używając tych samych systemów jak w Budynku Składania Wehikułów i Hangarze Kosmicznych Aeroplanów, co znaczy, że będą podobne dymki jak ww.

- RowerDjud popełnił przystosowanie ekranów dla Naroł Band Skaner (taka antenka od surowców) do Junity Pińć

- Brajan (Arsonajd) zaaplikował to samo do wyświetlani mapy i łejpointów.

- Nataniel i Dejw partnerowali się przy nieaktualnych samouczkach, co by je przystosować do nowych realiów gry

- PorkDżet kontynuował planowanie przeróbki części rakietowych w przyszłości (później niż 1.1 na Boga!), jedno przykuło im uwagę, m.in. automatyczna zmiana wielkości zaczepu silników
(One feature we’re looking into with special interest is giving some engines the ability to switch their attachment between multiple sizes automatically. We’ll have to see how well that would fit in with the game.) >>> Tak ten fragment rozumiem, że chodzi o jakiś ficzer, co pozwoliłby na przykład by silniczek "Ant" doczepiony do pomarańczy nie wyglądał jak czyrak na rzyci. Zachowując oczywiście swoje parametry. :)

- zapraszają do obejrzenia ich wajnsów, Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ (nie wiem jak to spolszczyć)

Tradycyjnie Bonus:


I Brytyjskie Porno (18+)
Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.

12
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Śro, 30 Gru 2015, 18:18:54 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.
Gdzie sie podział nasz fajny tłumacz  ???

Ostatnio mam cholernie mało czasu, święta i te sprawy, dodatkowo małe zmiany w trybie życia i od dłuższego czasu mało się interesowałem kerbalami. ;p

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
- Joe próbował wyjaśnić organizacji PEGI, że wybuchające Kerbale nie są aktem przemocy XD

2 Listopada do Dirt Rally wydana była aktualizacja 0.90 (Gra już po premierze, polecam, ale nie dla wielbicieli fizyki z nfsów), gdzie prócz ogromu nowego kontentu w patchlogu znalazł się zapis:
o Animal protection services have been on the phone so we’ve had to move the wildlife on some stages to safety.


Bo:





Nie powiem, ale komjuniti kręciło niezłą szyderę.

13
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Śro, 16 Gru 2015, 18:58:32 »
FFFciOlajSiiI DeffFnołCiKK <3 <3

(spoko, jestem litościwy)
Poza tym, krótko dziś.

- na starcie bazgrolą, że są mocno zaabsorbowani pracami
- Romfarer zasuwa nad szlifami interfejsa użyszkodnika polegającymi nad upewnieniem się, czy wsio bangla jak powinno
- Ted dilował z całym tym młynem, jakieś spotkania, organizacją KiuA i ich testami na Junity Fajw, ale to nie znaczy, że dokładnie nad KaEsPe w wersji jeden kropka jeden. < upewniają się czy będzie stabilnie
- Dżoe, Doktor Indyk, coś tam planuje ze świętami
- Rowerdjud pracuje nad ficzerami do mapwiuł co by pozwoliły ładnie i przejrzyście wyświetlać sieć komunikacyjną. (przypominam, że będzie Składowski odpowiednik Rimołt Tech) i chwali się jedną częścią:

(ładne, nie powiem)
- Nataniel ślęczy nad poprawkami po migracji na Junity Pińć, przeważnie drobne różności od czcionek po nierozkładające się panele i problemami z kołami.
- Dejw przygotowywał się do KiuA w Junity Fajw
- Andrea (Bejdi) szykuje jakąś niespodziankę na Święta a Kasper jest dziś (czyli w Środę) na ESA Mun Czelenge ałard sirimoni. (Konkurs dla studentów polegający na zaprojektowaniu misji na Księżyc, gdzie Kerbale były nawet zalecane do ich zobrazowania)

Bonus:
18+ ;)
Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.

14
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Śro, 09 Gru 2015, 08:33:23 »
Dewnołt byndzie opóźniony. KasperWid napisał na międzynarodowym, że z braku wolnego czasu jaki mogliby poświęcić na napisanie kilku zdań połączą wczorajszy Dewnołt z dzisiejszą Wideo Środą.

Niżej Skrót Dewnołta (jak się ukaże, a ja w trakcie kręcenia czasów na oesach w Dert: Rejli nie zapomnę): :)

EDYTA:

DEWNOŁT

- Felipe pracował po godzinach łatając błędy krytyczne, nawet Skład jest gotów poświęcić ich dwutygodniowy tradycyjny urlop świąteczny, by sprawić by 1.1 wyszło o czasie.

-  ww. człek cieszy się, że gra po takiej ilości prac nad migracją na Juniti Fajw zaczyna nabierać pożądanych kształtów, z gdzieniegdzie znajdowanymi bagami i gliczami.

- w mapwiuł od Felipe mamy małą nowinkę, a cieszącą oczy - ładnie cieniowane linie orbit:



(ciekawy jestem tego przycisku obok łarpa)

- Arsonajd też nie próżnował, dodał coś co pozwoli uniknąć problemu z kierunkiem orbit docelowych w kontraktach:
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
(gif, spory - raz już nawaliłem na jedną stronę na tym forum gifów, Rajnus nie był zadowolony ;P)

- Majk babrał przy sterowaniu na konsolach i ustawieniach

- Dżim ogarnął w edytorach, że gra będzie zapamiętywała, na jakiej stronie z zakładki kategorii przeglądaliśmy części.

- Bob "Rowerdjud" zaimplementował Składowski odpowiedni Rimołt Tech do interfejsa. Pokazuje on co kontroluje statek (Kerbal czy komputer), siłę sygnału oraz rodzaj połączenia (bezpośrednio z Kerbinem, z Kerbinem poprzez sieć komunikacyjną, czy ze statkiem kontrolowanym przez Kerbala)

Na obrazku mamy sytuację, statku komunikującego się pośrednio przez inny statek z Kerbal Spejs Senter
(Szczerze: trzymam za to kciuki, modowe RT, nie wiem jak teraz, ale u mnie kiedyś przy dużej ilości satelitów w sieci wraz multumem innych obiektów potrafił się porządnie biesić i zawieszać grę.)
< mój przykład z 0.24 bodajże, RT dostawał czasami kompletnego joba i się krzaczył

- na koniec, przed TL:DR wspominają, że testy z KiuA powoli się rozkręcają oraz, że Nataniel naprawiał błędy z oprawą dźwiękową

Bonus:
W spojlerze:
Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.

15
Dyskusje ogólne / Odp: Co to jest? Meteor?
« dnia: Wto, 08 Gru 2015, 18:24:21 »
Gratuluję odkopu, ale te pierdzenie to wiele nachodzących na siebie gromów sonicznych wytwarzanych przez wylatujące z dysz SRB's gazy. (pierdnięcie - gazy, przypadeg?)



Fragment od 17-tej do 22-giej sekundy, kolejny 2:02 do 2:05 i od 3:00. Takim pi..ciami uszy obserwatora startu rakiety są atakowane w nie dość, że skondensowanej formie to i ze względu na ruch startującej rakiety/promu przez dłuższy czas.
Wynikiem, między innymi mamy:


I prawdziwą perłę:

Strony: [1] 2 3 ... 14