Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Bill2462

Strony: [1] 2 3 ... 23
1
Modyfikacje / Odp: [linux] Planetary Twister V0.1 Alpha
« dnia: Czw, 05 Paź 2017, 20:19:01 »
Właśnie wypuściłem wersję V0.2

Zmiany :
- Zmieniony system konfiguracji.
- Dodałem możliwość ustawiania osobnej konfiguracji do każdego szablonu.
- Dodałem podstawową konfigurację do generatora map.
- Lepsze wyświetlanie danych w konsoli.
- Nieco lepsza przykładowa konfiguracja.

2
Modyfikacje / [linux] Planetary Twister V0.2 Alpha
« dnia: Śro, 20 Wrz 2017, 20:54:02 »
Po długiej przerwie wróciłem do tworzenia w KSP (:

Tym razem zaprezentuję :
Planetary Twister

Planetary Twister to linuxowa aplikacja konsolowa której zadaniem jest wspomaganie tworzenia systemów planetarnych do KSP.

Nie jest to mod a pełnoprawna aplikacja która generuje gotową do użycia konfigurację oraz mapy danej planety.
Dzięki niej stworzenie własnego systemu planetarnego ogranicza się do napisania odpowiedniej konfiguracji.

System generowania konfiguracji jest oparty na szablonach. Parser odczytuje szablon oraz deklaracje zwartych w nim zmiennych a następnie losuje dany parametr i zapisuje go do wynikowej konfiguracji. (Generowanie wartości losowych odbywa się za pomocą generatora Ranlux24 a ziarno pochodzi z klasy Random random_device).

Teren planety jest generowany losowo za pomocą bilbioteki libnoise (biblioteka c++ do generowania textur przy użyciu szumu koherencyjnego).
Jak na razie nie ma możliwości edytowania ustawień terenu ale pojawią się one w następnej wersji aplikacji.

Efekt zastosowania przykładowej konfiguracji









Niestety jak na razie efekt jest dość słaby ale to wina słabego szablonu konfiguracji copernicus. Zastosowanie lepszego szablonu, znacznie poprawi efekt.

Strona projektu na githubie

Na githubie znajdują się bardziej szczegółowe informacje na temat instalacji (a także, dla chętnych, kompilacji kodu). Znajdziecie tam także kod źródłowy aplikacji napisany w C++ oraz binarkę programu.
W zakładce wiki, znajduje się także dokumentacja konfiguracji generatora.

Jak na razie nie ma niestety wersji pod windowsa  :(
I prędko nie będzie bo libnoise nie chce współpracować  ::)

Link do githuba :
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Jak na razie kod jest nieco zagmatwany ale to na razie wczesna wersja alpha.

Link do międzynarodowego forum :
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Znajdziecie tam więcej informacji o samym projekcie a także o procesie instalacji i generowania planet.

Enjoy (:

3
Statki kosmiczne / Odp: Misja do Sarnusa (Saturn z Outer Planets Mod)
« dnia: Pią, 10 Mar 2017, 17:59:26 »
Niezła misja  :)

Tylko proszę nie umieszczaj relacji w spoilerze bo niezarejestrowani lub niezalogowani użytkownicy nie mogą jej obejrzeć.

Ale oprócz tego całkiem nieźle.  :)

4
Modyfikacje / Odp: Reworked Stock System [v1.0.1]
« dnia: Czw, 09 Mar 2017, 21:02:20 »
@ up

Tak, działa

5
Szukam modyfikacji / Odp: Mody dodające elemęty, pokazujące nakuke
« dnia: Wto, 07 Mar 2017, 19:12:14 »
Cytuj
marzył by mi się mod który by dodawał dosłownie kilka jakiś silników albo zbiorników na paliwo albo coś jeszcze innego

Takich modów jest bardzo dużo, polecam przejrzeć SpaceDock i Curse. ( Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ)

Cytuj
Nie wiem czy taki mod istnieje ale pomyślałem sobie że fajnie by było jak by coś nam pokazywało czy w tej chwili możemy z jakiegoś urządzenia naszej np. satelity lub wyprawy na muna zdobyć naukę bo tak sprawdzać co chwile każde urządzenie albo raport załogi jest męczące a nie chce tracić nauki :)

Istnieje i nazywa się Science Alert, niestety nie jest aktualizowany od wersji 1.0.4 więc pewnie nie działa. ( Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ)

6
Modyfikacje / Odp: Reworked Stock System [v1.0.1]
« dnia: Czw, 02 Mar 2017, 20:43:40 »
Wyszedł nowy niewielki update ( V1.0.1)

Zmiany :
+ Ikarus and Demin zostały usunięte.
+ Nowa powierzchnia Gilly.
+ Ponownie zmieniona powierzchnia Eeloo.

Screenshoty :

Gilly :





Eeloo :





Link do pobrania :

Spacedock : Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Github : Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ


[Post scalony: [time]Czw, 02 Mar 2017, 20:48:11[/time]]
Dodatkowo w najbliższym czasie planuję :

+ Nową powierznię Duny.
+ Nowe tekstury.
+ Przerobione definicje nauki oraz biomy.
+ Większe i mniejsze poprawki reszty planet.

7
Modyfikacje / Odp: Reworked Stock System [v1.0.1]
« dnia: Pon, 13 Lut 2017, 16:21:06 »
Wersja V1.0 właśnie wyszła!

Zmiany :

  • Nowa powierzchnia Moho.
  • Nowa powierzchnia Eve.
  • Nowa powierzchnia Gilly.
  • Nowa powierzchnia Dresa.
  • Nowa powierzchnia Laythe
  • Nowa powierzchnia Vall.
  • Nowa powierzchnia Tylo.
  • Nowa powierzchnia Bopa.
  • Nowa powierzchnia Pola.
  • Nowa powierzchnia Eeloo.
  • Poprawiony widok mapy.
  • Struktura moda została zmieniona poraz kolejny aby ułatwić przyszłą edycję.
  • Tekstury zostały przekonwerterowane do DDS aby przyspieszyć ładowanie.
Linki do pobrania :

Space Dock : Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Github : Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

8
Inne / Odp: Pokaż nam swój [cokolwiek]!
« dnia: Nie, 05 Lut 2017, 22:34:17 »
Eeloo po przeróbce :





9
Propozycje & Uwagi / Odp: Ajax Chat
« dnia: Pią, 03 Lut 2017, 13:19:28 »
Czy zamiast Ajaxa nie lepiej jest użyć IRC tak jak jest to zrobione na międzynarodowym forum ?
W menu jest nawet opcja aby dodać chat do dowolnej strony internetowej. Wystarczy kliknąć "Add webchat to your site!"  w menu a potem przejść przez kreator i wstawić uzyskany kod HTML na stronę.

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

10
Modyfikacje / Odp: Reworked Stock System [v1.0.1]
« dnia: Sob, 28 Sty 2017, 22:32:20 »
Pracę nad nową aktualizacją ruszyły! 

Tym razem będzie to duuuża. aktualizacja  :)

Z wersji 0.3 do wersji 1.0
Będzie ona bowiem zawierała przerobioną powierzchnię reszty dotychczas nie przerobionych obiektów ( Z wyjątkiem Kerbinu, Muna i Kerbola i Joola).
Trzeba będzie jednak na nią trochę poczekać ( jakieś 2 - 3 miesiące ).

11
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: internetowe znaleziska
« dnia: Sob, 28 Sty 2017, 16:16:07 »
Właśnie znalazłem tego moda w "Featured Mods" na Space Dock :


Opis jeszcze lepszy :
Cytuj
Are you tired of illegal kexicans getting into your kerbal space center? Need to keep them out?

With the support of president krump, and funding from a trade deal with kexico, kermerica has been able to BUILD A WALL!, and it's the greatest wall the likes of which kerbals have never seen.

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

12
Modyfikacje / Odp: Reworked Stock System [v1.0.1]
« dnia: Wto, 24 Sty 2017, 19:33:09 »
Mod ma nową stronę na międzynarodowym forum w dziale Add-ons relases  - Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Jest też już dostępny na Space Dock  - Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

13
Modyfikacje / Odp: Reworked Stock System [v1.0.1]
« dnia: Pon, 23 Sty 2017, 18:55:49 »
Wersja 0.3 została wydana!

Zmiany :
  • Powierzchnia Ike została przerobiona.
  • Dodana została kompatybilność dla moda Planet Shine i Distance Object. (Dla Ikarusa i Demina)
  • Zmieniona została struktura moda aby przyszła edycja była prostsza.

Kilka screenów :





Niestety planety karłowate nie załapały się do tego wydania. I myślę, że nie prędko to się stanie. Na razie będę się skupiał na przerabianiu istniejących obiektów.

link do pobrania : Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Instrukcja instalacji : Jak w opisie na początku. 

14
Szukam modyfikacji / Odp: BTSM
« dnia: Nie, 22 Sty 2017, 15:30:46 »
Niestety ten mod nie jest już rozwijany od wersji ksp 0.23.5 więc raczej nie będzie działać z najnowszym KSP.

15
Inne / Odp: Pokaż nam swój [cokolwiek]!
« dnia: Nie, 22 Sty 2017, 14:26:29 »
Bill Kerman i nowa powierzchnia Ike



Strony: [1] 2 3 ... 23