Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - popcio6

Strony: [1] 2
1
Samoloty / Odp: Dwupłatowiec
« dnia: Śro, 05 Kwi 2017, 10:05:36 »
Rozumiem, postaram się go trochę poprawić z podanymi przez Ciebie modami, a czy forma prezentacji tego pojazdu była dobra czy jednak należałoby coś zmienić ?

2
Samoloty / Dwupłatowiec
« dnia: Wto, 04 Kwi 2017, 15:03:10 »
Stworzyłem ostatnio prosty dwupłatowiec. Do zrobienia tego używałem części stockowych i z moda BDArmory.
Samolot jest mały i lekki (przez co musiałem zmniejszyć moc silników do 30%).
W powietrzu zachowuje się dobrze jest zwrotny (czasami nawet za bardzo). Podczas lotu nie opada ani nie skręca.
Na aktualnych ustawieniach silników osiąga prędkość około 100 m/s a na maksymalnym ustawieniu może lecieć ponad 300 m/s (dalej nie sprawdzałem).
Jest również potężnie uzbrojony:
  • 1 obrotowe działko 50mm
  • 2 karabiny maszynowe Browning
  • 4 rakiety Sidewinder
  • 2 rakiety AMRAAM
Poza tym wyposażony jest również w różnego typu przeciwśrodki.

Specyfikacja:
  • masa = 20.5t
  • części - 86
  • napęd: 2 J-X4 "Whiplash"

Zdjęcia samolotu:

Niestety podczas pierwszej próby nie udało mi się wylądować tym na pasie.




Amunicja i autopilot.

Druga próba wylądowania zakończyła się sukcesem.


Jeszcze kilka zdjęć z hangaru:






Link do pliku craft
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Napiszcie co myślicie o moim pierwszym projekcie forumowym.
Pozdrawiam

3
Szukam modyfikacji / Odp: mod na koła
« dnia: Sob, 25 Cze 2016, 16:59:15 »
Dziękuję za pomoc. Faktycznie istnieje taki mod lecz nie działa on na ksp 1.1

4
Szukam modyfikacji / mod na koła
« dnia: Pią, 24 Cze 2016, 13:03:52 »
Poszukuję moda na koła do łazika. Zacząłem tworzyć ten projekt jakiś czas temu i chciałbym go wrzucić na forum. Ale niestety nie mogę. Żadne z oryginalnych kół nie ma odpowiednich wymiarów żeby mogło zostać użyte. Próbowałem je zmniejszać i zwiększać za pomocą modyfikacji TweakScale ale pojazd zaczyna unosić się w powietrzu, a koła nie zawsze reagują. Szukałem na forum, lecz nie udało mi się znaleźć żadnego w miarę nowego tematu. Dlatego proszę o pomoc i z góry dziękuję.

5
Modyfikacje / Odp: Space Launch System Part Pack
« dnia: Nie, 12 Cze 2016, 12:38:06 »
Gratuluję i chęci i moda. Widzę, że masz doświadczenie z Blenderem. Ja również korzystam z tego środowiska i wiem, że zrobienie tak szczegółowych modeli nie jest proste oraz szybkie. Proszę jedynie o zmniejszenie ilości wierzchołków (51 tys. będzie bardzo obciążało komputer)

6
Problemy z modyfikacjami / Odp: Problem z modem InfernalRobotics
« dnia: Wto, 07 Cze 2016, 20:29:27 »
Dziękuje za pomoc. Niestety Wasze rady nie pomogły. Aktualnie wszystko działa prawidłowo. Jeszcze raz zainstalowałem kerbale, ponieważ miałem inny problem. Przy okazji zaczął również działać mod.

7
Problemy z modyfikacjami / Odp: Problem z modem InfernalRobotics
« dnia: Nie, 05 Cze 2016, 20:03:54 »
Nie wiem do czego ci informacja o moim sprzęcie ale masz :
GeForce GTX 560
Intel Core i5--2500K CPU @ 3.30GHz
8Gb ramu
System Win7 64bit

Kerbali posiadam wersję 1.1.2
Mody których używam to :
IR
KAS
KIS
KerbalEngineer
RemoteTech
oraz
SCANsat

8
Problemy z modyfikacjami / Problem z modem InfernalRobotics
« dnia: Nie, 05 Cze 2016, 16:27:53 »
Nie mogę ruszać częściami w tym modzie. Posiadam oryginalną wersję KSP. Z góry dziękuje.

9
Dyskusje ogólne / Odp: PS4
« dnia: Pią, 25 Wrz 2015, 15:56:21 »
Dzięki.

10
Dyskusje ogólne / PS4
« dnia: Pią, 25 Wrz 2015, 15:10:40 »
Czy to prawda, że Kerbale mają wyjść na PlayStation4 ?
Jeżeli tak to będzie można instalować tam mody ?
Z góry dziękuję.

11
Dyskusje o modyfikacjach / Odp: toolbar
« dnia: Sob, 09 Sie 2014, 19:56:18 »
tak

12
Dyskusje o modyfikacjach / Odp: toolbar
« dnia: Sob, 09 Sie 2014, 18:19:43 »
A ja widzę bo mi ksp się crashuje i nie da się właczyć

13
Dyskusje o modyfikacjach / Odp: toolbar
« dnia: Sob, 09 Sie 2014, 14:33:57 »
Na 0.24 nie na 0.24.2. I czy toolbara instalować jak inne mody?

14
Dyskusje o modyfikacjach / toolbar
« dnia: Sob, 09 Sie 2014, 14:21:56 »
Czy jest może toolbar na 0.24? Potrzebuję go do CacTeye Telescope. Z góry dziękuję.

15
Dyskusje o modyfikacjach / Odp: Tworzenie modów
« dnia: Sob, 09 Sie 2014, 14:02:05 »
W Unity nie da się modelować na wysokim poziomie jak w Blenderze. Unity jest środowiskiem do tworzenia gier. W Unity Asset Store są tylko wtyczki do deformowania siatek.

Strony: [1] 2