Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Wielki Piotr

Strony: [1] 2 3 ... 17
1
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Pią, 10 Cze 2016, 19:38:57 »
Po co te skrajności. Każdy coś znajdzie dla podparcia swego zdania a i tak nie wyczerpiecie wątku.
"Tumana" już nie ma i pewnie nie będzie. Miłego dnia.

2
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Czw, 09 Cze 2016, 13:56:42 »
Niedawno poruszył się kamień, teraz poruszył się drugi kamień. Lada chwila będzie lawina... i game over Squadu.

3
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Nie, 05 Cze 2016, 22:19:08 »
Tak zrobili w Cities Skylines o której wspominałem nie raz, gra też na jest Unity 5. Zadbali o dobrą podstawkę bez bugów i dodali edytory prosto do gry, a gracze już stworzyli tysiące budynków, map i modów które naprawdę głęboko zmieniają grę. Twórcy nawet nie ukrywali tego że moderzy odwalą za nich ciężką robotę a chwalili się tym. Ale wyszło bardzo dobrze bo wszyscy są bardzo zadowoleni. Gra ciągle "żyje" i jest bogata. Ostatnimi czasy firmy wydające gry tak robią. Już kiedyś wspominałem o takiej drodze rozwoju dla KSP, skoro Squad "rodzi" Kerbale w takich bólach. Myślę że to uratowałoby KSP.

4
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Czw, 02 Cze 2016, 14:24:38 »
Nie wiem jak wy, ale ja od dłuższego czasu instalując, odchudzając, porównując różne mody i bawiąc się nimi wstępnie, latając częściami rakiet w KSP, uruchamiałem grę spokojnie ponad sto razy a jeszcze więcej przechodziłem z wyrzutni rakiet i innych części  bazy. Nie zanotowałem ani jednego crash-a. A i wielkie statki które budowałem chodziły płynnie z ciężkimi modami graficznymi i też nie zanotowałem crashów.
Może dlatego że wyrzuciłem 99,5% stockowych części i zainstalowałem RO który zmienia wiele.
W każdym razie ja jestem zadowolony z wersji 1.1.2 . Bo tak czytam i widzę że gracze mają problemy z grą.
Bugów nie wiedzę, a na pewno nie rażące, chyba że ślepy jestem.

System Windows 10 Pro x64
i TYLKO 4 GB ram, reszta podzespołów już jest "lepsiejsza".
a zużycie RAM przez KSP wynosi mi 1,1-1,7 GB, tylko nie wiem czy to wszystko bo jeszcze mam coś takiego jak "System i skompresowana pamięć" który naprawdę pomaga, co zauważyłem grając np. w kosmicznie obciążający mocno zmodowany Cities Skylines. Gra przednia! polecam

5
Co to za mod graficzny? skoro RVE jeszcze w budowie. To SVE?
Jak wygląda Wenus lub Tytan, też mają szczegółową grafikę atmosfery?
Pozdro.

6
Modyfikacje / Odp: Real Solar System + Realism Overhaul - instalacja
« dnia: Wto, 17 Maj 2016, 10:20:44 »
Pięknie dziękuje Sobol, leci plusik do koszyczka.

7
Modyfikacje / Odp: Real Solar System + Realism Overhaul - instalacja
« dnia: Pon, 16 Maj 2016, 23:55:20 »
Nie, to na pewno nie jest spowodowane brakiem RAMu. Co prawda mam tylko 4GB, karta graf. i procesor nadrabia.
Ale już instalowałem KSP (377MB)+ RSS (Tekstury 4096 (340MB)) + RSS Expanded (60MB)+ CMES (260MB) + masa innych, i wyszło ponad 1,2GB. Chodziło jak marzenie, na dużych konstrukcjach.  Do tego stała kontrola "Fraps-em". Tak sobie instalowałem mody i badałem wydajność.
Jeszcze będę instalował RVE (ok 300MB) ale skrajnie odchudzę Squad/ part -200MB + odchudzanie innych modów do -300 MB
A KSP + RO i wychodzi klops.

8
Modyfikacje / Odp: Real Solar System + Realism Overhaul - instalacja
« dnia: Pon, 16 Maj 2016, 20:49:19 »
Zadam wyjątkowo prostackie aczkolwiek konieczne dla mojej sprawy pytanie.
Czy do działania RO konieczne jest RSS, bo zdaje mi się że NIE.
Czy ja mam ściągnąć mody zaznaczone zieloną czcionką w kolumnie: "Dependencies:"??? ze strony:
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
do tego wkleić plik ze strony?:
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Czy mam zainstalować plik TYLKO z powyższego linku?

Bo instalując RO z powyższej strony na czystą wersję 1.1.2 wyskoczył mi "kwiatek"
Zatrzymuje się ładowanie gry na części:

"ModuleManager: 1641 patches applied
Squad/Parts/Command/mk1-2CommandPod/Mark1-2Pod"

Na internecie są o tym wzmianki jednak nie ma konkretów.

CKAN winstalował mi coś podbnie jak z linku
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
 i oczywiście wylał się ferment w postaci "Mark1-2Pod"

A reszta KSP i modów tak pięknie, szybko i bezcrashowo chodzi.
Wiec co jest?

Najlepiej jak ktoś napisze szybko jak instalował RO, ten co już instalował mod na wersji 1.1.2

9
Statki kosmiczne / Odp: Flota wahadłowców KONDOR
« dnia: Śro, 11 Maj 2016, 20:54:18 »
Widzę że moja niedawna interwencja nt. "miłowania bliźniego" :P coś dała.
Dla kolegi Jebediah Kerman111 prezent.

Statuetka złotego kasku dla bezpieczeństwa oraz złotej łopaty do cięższych prac.

Proszę zwracać uwagę na daty wpisów.
Pozdrawiam.

10
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Wto, 10 Maj 2016, 21:10:53 »
Z tym że nie ma pewnego RSS Visual Enhancements oraz RSS Planets & Moons expanded
Może wybrzydzam, ale mi się nie spieszy wcale. Chcę rozpocząć grę na full powerze.
Śledzę tematy wspomnianych modów i są w trakcie uaktualniania.

11
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Wto, 10 Maj 2016, 20:30:35 »
Preferuje RSS, mam nadzieję że ten bug mnie ominie.
Na razie nie ma wszystkich modów ale w podstawce- RSS nie zauważyłem takiego falowania.

12
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Wto, 10 Maj 2016, 19:53:27 »
Jak zrobisz manewr nic nie rób, zapamiętaj pierwszą odległość od planety którą zrobiłeś manewrem. Przyspiesz czas i zobacz jaką mu końcowo wyliczy wysokość nad planetą. Może i jest irytujące to "falowanie", ale najważniejsze żeby było wiadomo gdzie finalnie wleci.
Jak wleci na wysokość którą pierwszą wyświetliło to pół biedy. Gorzej jak sobie lata jak chce.
Częsty to bug?

13
Własna twórczość / Odp: Winter Owl
« dnia: Śro, 04 Maj 2016, 19:34:34 »
Majestatyczne zdjęcie



14
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Śro, 04 Maj 2016, 19:27:13 »
Squad chyba działa wg. etosu pracy ludów dalekiego południa i Afryki. 2 H pracy, resztę rezerwują na "bimbanko"
Nie dość że wersje 1.1 okrojona z Stockowej odmiany Remote Tech to jeszcze była robiona niemal rok, ale mniejsza z tym. Bugów nawet nie wliczam.
Chwała Bogu że całkiem nie zepsuli gry tą swoją "pracą".
Pozostaje nam chyba przybrać światopogląd Squadu. Tzn. cieszmy się że mamy cokolwiek bo mogliśmy nie mieć nic.

Mnie się jak na razie gra się "śmietankowo"  ;D zwłaszcza że gra chodzi PŁYNNIE na RSS + wielu ciężkawych modach. Statki do 450 części płynnie, do 700 części grywalnie. Ustawienia graf. niemal najwyższe. Ogólnie gra przyspieszyła o ok. 60%, wg. badań.
a mam tylko 4GB RAM, tylko że proc i grafa już lepsiejsza. I nawet zastanawiałem się czy nie dokupić 4GB Ram ale jak na razie nie trzeba.
Więc końcowo narzekać nie mogę, bo "cieszmy się że mamy cokolwiek bo mogliśmy nie mieć nic."

15
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: internetowe znaleziska
« dnia: Wto, 03 Maj 2016, 11:19:49 »
Fakt, majstersztyk.
Czułem się jakbym oglądał pełnometrażowy film.

Strony: [1] 2 3 ... 17