Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - thrashing mad

Strony: [1] 2 3 4
1
Poproś o pomoc / Odp: Better Than Starting Manned i limit wagowy rakiety
« dnia: Pią, 07 Lis 2014, 17:33:20 »
Gratulacje. :) Mod jest bardzo fajny, ponieważ trzeba mocno kombinować i dobrze się zastanawiać nad doborem technologii.

2
Co prawda gram na starszej wersji BTSM, ale na Muna wysyaem sondę przy limicie wagowym 125 ton. Możliwe że niezbyt optymalnie poodkrywałeś technologie - spróbuj się cofnąć o ile to możliwe i w pierwszej kolejności odkryć technologię zwiększającą limit.

3
Własna twórczość / Odp: [FILM] Ku pamięci - Neil Kerman
« dnia: Pon, 03 Lut 2014, 23:35:42 »
Dobra robota przy ujęciach, tylko to logo Action!. ;)

Cytuj
Nie ma żadnych wzmianek o cinematicach, a jedynie o let's playach. Trzeba dodać coś więcej?

Nie chcę się porównywać do nassaulta czy coś (to naprawdę wymaga dziesiątek godzin przemyśleń i pracy nad ujęciami), ale na pewno Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ i Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ film można zakwalifikować jako tzwn. cinematic. Oczywiście większość moich filmików to zwykłe letslpeje, co jednak nie zmienia faktu że moje typowe odcinki z ksp to nie jest zwyczajowe gadanie o pierdołach przy grze. W każdym przypadku godziny pracy poszły w nagranie, edycje, montaż, ujęcia, czy dobór soundtracku. ;)

4
Poproś o pomoc / Odp: Problem z budowaniem samolotów
« dnia: Sob, 01 Lut 2014, 15:27:30 »
Spróbuj:

- umieścić środek siły nośnej tuż za środkiem ciężkości

- umieścić tylne koła podwozia wyżej niż przednie (tak aby dziób był nieco uniesiony już na pasie startowym)

- nachyl krawędź natarcia skrzydeł głównych nieco do góry (trzymając alt)

- dodaj więcej powierzchni nośnych i/lub powierzchni kontrolnych

5
Inne / Odp: Dom numer dwa. Tym razem stawiamy na jakość :)
« dnia: Śro, 29 Sty 2014, 17:59:56 »
Super - gratuluję kreatywności.  :) Są jakieś glitche silnika fizycznego, czy może budynek i znajdujące się w środku kerbale są całkowicie stabilne?

6
Modyfikacje / Re: [PLUGIN][0.23] Światła miast i Chmury
« dnia: Sob, 19 Paź 2013, 23:28:30 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Chmury to osobną warstwa kilka kilometrów nad powierzchnia. I oczywiście się przesuwają. Na razie nie są to jakieś skomplikowane struktury, ale dodają życia planecie. Chmury są też na Joolu, więc jest dobrze :)

Ah, no to zapowiada się ciekawie.

7
Modyfikacje / Re: [PLUGIN][0.23] Światła miast i Chmury
« dnia: Sob, 19 Paź 2013, 23:17:54 »
W universe replacer nie podobało mi się że chmury były niejako przyklejone do powierzchni (czyli działał na nie bump-mapping co wyglądało co najmniej dziwnie na nierównościach terenu). W tym modzie jest z tym lepiej?

8
Aktualności / Re: KSP .22
« dnia: Pią, 18 Paź 2013, 05:33:48 »
Wg changeloga, w tej wersji biomy są tylko na Munie i Kerbinie.

9
Aktualności / Re: KSP .22
« dnia: Czw, 17 Paź 2013, 23:34:37 »
Dla tych którzy chcieliby nieco bardziej realistycznego/trudnego drzewka technologicznego, polecam ten mod: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

10
Aktualności / Re: KSP .22
« dnia: Nie, 13 Paź 2013, 14:38:14 »
Wygląda to super - w końcu jakiś cel i element progresji. Szkoda tylko że jestem w środku kampanii, pewnie ciężko byłoby przenieść sejwa do nowego trybu kariery.

11
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: 40 lat minęło...
« dnia: Sob, 12 Paź 2013, 14:53:18 »
Gram od roku, w listopadzie 2012 zacząłem pisać AARa na forum wayofwar i tak się zaczęło.

12
Własna twórczość / Odp: Zagrajmy w Kerbal Space Program [YouTube]
« dnia: Śro, 11 Wrz 2013, 16:47:45 »
Co do tego, to myślę że pokazanie rozrzuconych szczątków i flashback Jeba z wypadku, są wystarczającą ekspozycją.  ;)

13
Własna twórczość / Odp: Zagrajmy w Kerbal Space Program [YouTube]
« dnia: Śro, 11 Wrz 2013, 16:38:48 »
Dzięki. Fajnie że się podoba, choć nie wiem czy to jeszcze ten poziom żeby poszło do KSP Weekly.  :)

14
Własna twórczość / Odp: Zagrajmy w Kerbal Space Program [YouTube]
« dnia: Śro, 11 Wrz 2013, 13:12:58 »
OK, nad tym strasznie długo siedziałem:


15
Własna twórczość / Odp: Zagrajmy w Kerbal Space Program [YouTube]
« dnia: Wto, 20 Sie 2013, 15:24:45 »
Cytuj
Tylko mam jedną uwagę. Mówi się Sepratrony, nie Separatrony

Faktycznie - poprawie się.

Dzięki za komentarze.  :)

Kolejny program, 'Ulisses', zrealizowany:


Strony: [1] 2 3 4