Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Kedorlaomer

Strony: [1] 2
1
Statki kosmiczne / Odp: Wahadłowiec "Endurance"
« dnia: Czw, 28 Sie 2014, 16:34:31 »
Fajny sprzęt.
Pikachu, jeśli lubisz budować wahadłowce i nie przeszkadzają Ci mody - na Curse jest bardzo sympatyczny modzik.
Nazywa się MK3 Nazari_refit i jest to udoskonalona wersja kabiny MK3, uzupełniona dodatkowo o ładownię i zbiorniki paliwowe z wyprowadzonymi mocowaniami do silników.
Całość wygląda jak stock i nie razi w oczy jak inne wymyślne mody.
Polecam, bo warto.

2
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: EmDrive
« dnia: Sob, 23 Sie 2014, 10:44:18 »
Chętnie bym zobaczył to urządzenie. Przekonałem się już nie raz, że z różnymi wynalazkami jest tak:

Grupa specjalistów od lat bada jakieś zjawisko.
Panowie bazując na wielu badaniach i doświadczeniu, stwierdzają, że coś jest niemożliwe.
Wtedy pojawia się ktoś z pomysłem zupełnie od czapy i udowadnia, że to jednak jest możliwe, bo patrzy na sprawę z zupełnie innego, niezawodowego punktu widzenia.
Dokładnie taka sama historia była ze słynnym zderzakiem/hamulcem polskiego pomysłu.
Daleki jestem od krytykowania nawet najdziwniejszych pomysłów, bo czasem okazuje się, że coś jest jak najbardziej możliwe, tylko jeszcze nikt na to nie wpadł.

Konstruktorem pierwszego latającego samolotu rakietowego/odrzutowego wcale nie był Heinkel, ale pewien pomysłowy Anglik. Tyle, że nikt mu nie uwierzył, a historię jak wiadomo piszą zwycięzcy. Podobna sytuacja z pierwszym samochodem, a także z wynalazkami Tesli.

Panie PędnikNieŁągiewki - niech Pan działa :)

3
Inne / Odp: Inspiracje
« dnia: Czw, 21 Sie 2014, 14:59:03 »
W takim razie ja też pozwolę sobie na wstawienie paru ciekawych projektów. Nie wszystkie nadają się do zrobienia w KSP, ale  można podebrać niektóre pomysły.

Poniżej kilka statków(właściwie okrętów) z serialu Babylon 5, świetnej i bardzo trudnej gry "Nexus- The Jupiter Incydent", a na koniec - najsłynniejszy "Rogal" wszech czasów. Kto nie wie, ten gapa :P










No dobra. Jeszcze parę fajnych z "Freespace", "Elite" i "Freelancer".




4
Statki kosmiczne / Odp: Ekspedycja do Saturna (RSS)
« dnia: Śro, 20 Sie 2014, 07:52:50 »
Mój mózg został całkowicie zniszczony. Po co ja w ogóle gram w KSP? :P

Maciuś, wyprowadź mnie z błędu. Używasz moda na Kethan po to, żeby "dogwintować" trochę paliwa na drogę powrotną?

5
Samoloty / Odp: Słynny Samolot [by Kadaf]
« dnia: Pią, 01 Sie 2014, 10:35:48 »
Świetna robota. Odwzorowanie wnętrza - genialne. Nawet  mapa dla nawigatora jest. Jak kiedyś może pojawią się proceduralne szyby, będzie można zrobić mały upgrade i przeszklić to i owo. Konstrukcje wieżyczek i przedniej kopuły to istny majstersztyk, podobnie jak wręgowy kadłub składany ze skrzydeł proceduralnych :D

Gotowiec z Firespittera, mimo, że nawet ładny, do tej wersji B-17 nawet się nie umywa.

6
Samoloty / Odp: "Biały Ptak" - Dookoła świata w godzinę.
« dnia: Sob, 05 Lip 2014, 00:17:57 »
PanieKurczaku, te wypustki to wloty powietrza zamontowanie odwrotnie - czyli do wewnątrz zbiorników. To taki jakby bug. Niestety akurat te wloty mają niską sprawność, ale za to zajmują niewiele miejsca. Lepszym rozwiązaniem jest nakładanie wlotów okrągłych, czyli nawlekanie na strut.

Jedyny moduł ASAS zamontowany w moim pseudo Blackbird'zie, znajduje się między nosem a kabiną. Jest to małe żyro z Firespittera.
Tlen w zbiorniczkach daje sporo, ale ma jedną wadę - dużo waży. Z TAC fuel balancer nie korzystałem.

7
Samoloty / Odp: Trochę złomu...
« dnia: Pią, 04 Lip 2014, 22:51:49 »
Oj z helikopterami, to ciężka sprawa. Te robione na modach ładnie wyglądają, ale są trudne w prowadzeniu.
Znowu zrobienie tego na stoku, to jest masakra - technicznie da się, ale ani to wygląda, ani lata.

Za to skrzydła proceduralne to jest siła :D Można zrobić wytrzymałe, ale cieniutkie jak listki, wyczynowe skrzydełka.
Działaj dalej, chętnie obejrzę kolejne samoloty.

8
Samoloty / Odp: "Biały Ptak" - Dookoła świata w godzinę.
« dnia: Pią, 04 Lip 2014, 22:12:52 »
Dziś zrobiłem coś takiego.



Tu wersja z silnikami Sabre M - na orbicie.

Samolot zrobiłem tak, żeby można było zastosować różne rodzaje napędów. Do bicia rekordów się nie nadaje, bo LFO ciężkie. Na zwykłym paliwie byłby dużo lżejszy, jednak ma z niego być  SSTO więc coś za coś.
Na 35 kilometrach pocisnął 2200 m/s. W założeniu miał być  nieco podobny do Sr-71, ale wyszedł trochę inny. Oczywiście B9. Nie liczyłem wlotów, jednak ten patent z odwracaniem się sprawdza. Samolot do 47 km leci na jetach.
Silniki to turbojety z B9, modyfikowane przeze mnie, ale nieprzefajnowane. Mają po 1000 kn ciągu i zużywają więcej paliwa niż stokowe odpowiedniki. Gabarytowo dwukrotnie większe.
Testowałem podobny na FAR, ale musiał dostać zupełnie inne skrzydła. Prędkości osiągał absurdalne :D

9
Samoloty / Odp: "Biały Ptak" - Dookoła świata w godzinę.
« dnia: Pią, 04 Lip 2014, 14:28:54 »
Madrian, na jakiej wysokości osiągnąłeś te 2450 m/s?
Nie wiem, czy zdajesz sobie z tego sprawę, ale niewykluczone, że właśnie włożyłeś kij w mrowisko i już za chwilę pojawią się spece od bicia rekordów w atmosferze :P

Sama opowieść(jak i samolot) -  czarująca. Przypomniał mi się film "Pierwszy krok w kosmos" i Chuck Yeager w swoim F-104. Leciał, leciał, leciał, aż atmosfera mu się skończyła i zobaczył gwiazdy. Tak, to mógł być protoplasta Jebediacha(albo na odwrót).

10
Samoloty / Odp: Trochę złomu...
« dnia: Pią, 04 Lip 2014, 14:14:05 »
Samolot ma bardzo miły dla oka wygląd. Bardzo fajny pomysł ze zmienną geometrią skrzydeł. Ładnie udało Ci się wkomponować skrzydła w kadłub.
Próbowałem  już tego, ale żeby zrobić to naprawdę dobrze, trzeba się nieźle nakombinować. Ja próbowałem zamocować skrzydła na rotatronach i dużych kołach(tych z silnikiem).

Co do działania - to nie tylko bajer wizualny. Nawet na aerodynamice stokowej jest odczuwalna różnica w zachowaniu samolotu. W przypadku grania z FAR jest jeszcze ciekawiej, ale poskładać całą konstrukcję do kupy tak, żeby się nie rozpadła - to jest poziom hardcore. Nawet jeśli wyłączymy w FAR rozpadanie się obiektów na skutek przeciążeń - skrzydła potrafią odmaszerować, jeśli są punktowo zamocowane. W ogóle przy graniu z FAR wszelkie ruchome elementy bardzo szybko ulegają destrukcji.

No i ten fajowy B9. Dla tych co lubią budować samoloty świetna sprawa. Polecam też skrzydła proceduralne. Kadaf robi z tego niesamowite konstrukcje.

11
Oooo, dzięki Ci dobry człowieku. Nie miałem pojęcia, że potrzebny jakiś dodatkowy fix - stary już jestem, przeoczyłem to :P
Wszystko działa jak należy.

Temat do zamknięcia.

12
Dyskusje o modyfikacjach / B9 i silniki Sabre - kłopoty z odpaleniem.
« dnia: Sob, 28 Cze 2014, 09:49:53 »
Na temat tych silników trochę czytałem, podobno bywają problematyczne. Jak dotąd nie udało mi się odpalić tej jednostki napędowej. Montuje prawidłowo wlot, strumiennicę i część rakietową, ale i tak nie działa. Co ciekawe, podczas montażu element zachowuje się tak, jakby był włączony. Niestety po złożeniu wszystkiego do kupy - nie działa.
Jest to jedyny element z B9, który mi nie działa.
Być może mod gryzie się z innymi.

Zawsze można pobawić się z R.A.P.I.E.R, jednak Sabre trochę kusi. Oczywiście traktuję to jako ciekawostkę, bo silnik jest zdrowo przefajnowany.

Może macie jakieś doświadczenia z tymi silnikami w B9, albo mieliście podobne problemy. Chętnie dowiem się czegoś na ten temat.

13
Modyfikacje / Odp: Stock Mod E4
« dnia: Wto, 24 Cze 2014, 18:43:39 »
A da się w drugą stronę? Największe koła w ksp nie mają klasycznego sterowania, a te mniejsze, które mają sterowanie - są dla mnie za małe.
Światełka i reszta genialne. Koła też, tyle, że rozmiaru xxl mi brakuje :P

14
Tego właśnie się spodziewałem. Podejrzewam, że podobne problemy mogą wystąpić przy "wiertle". To kolejna fajna rzecz, o której marzę - możliwość wiercenia/wycinania otworów w skrzydłach, panelach itd.

15
Samoloty / Odp: Odwzorowanie Samolotu F-16
« dnia: Wto, 24 Cze 2014, 11:54:01 »
Mleko, samolot jest ładny.
 Był też taki mod na kabinę od F-16 i wygląda to bardzo ładnie. Oczywiście ułatwia to sprawę i wymaga mniej pracy, ale jeśli chcesz mieć replikę F-16, to można się pobawić. Nie pamiętam, czy działa na obecnej wersji.

Strony: [1] 2