Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - PanKurczak

Strony: [1] 2 3 ... 11
1
Samoloty / Odp: Sekcja lotnicza Kadaf Industries
« dnia: Wto, 30 Gru 2014, 15:24:09 »
takie małe pytanko: pisałeś że te konstrukcje to kilkaset części więc laguje, może da radę zwyczajnie użyć ubiozur'a? u mnie na 0.90 działa. Nie mówię żeby zrobić jedną wielką część ale można je ograniczyć tak do 80-60. Jeśli coś o tym było to przepraszam, nie chce mi się czytać całego wątku 2 raz #lenistwo

a tak w ogóle to mogę powiedzieć jedynie WOW

2
Modyfikacje / Odp: MoarKerbals[v1.0-KSP 0.90]
« dnia: Pią, 26 Gru 2014, 21:57:16 »
klonowanie kerbali? a właściwie tworzenie ich z niczego jest trochę... "niepasujące" do klimatu gry, coś takiego może miało by sens gdyby było odkryte razem z warp drivem z interstellar'a ale w stockowym drzewku nie ma to zbytnio sensu. (to wszystko moja opinia proszę nie bić)

3
Modyfikacje / Odp: Real Solar System [v5.5]
« dnia: Nie, 14 Gru 2014, 00:50:42 »
lądowanie załogowe i bezzałogowe to praktycznie to samo, tylko przy załogowym musisz zabrać więcej masy

4
@up
faktycznie... nie wiem dlaczego nie sprawdziłem twojego linku.

5
jest już paczka modów która to robi: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Co do zjadania pamięci to chodziła na moim laptopie 3gb Ram więc raczej problemów.

6
Szukam modyfikacji / Odp: Szukam mod dodający instrumenty naukowe
« dnia: Śro, 19 Lis 2014, 20:13:20 »
Polecam orbital science. Dodaje megnetometry, wiertła, lasery, teleskopy i bardzo dużo innych rzeczy których działania nie pojmuje.
Link: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

7
Poproś o pomoc / Odp: Customowe Głowy Kerbal
« dnia: Wto, 18 Lis 2014, 17:46:56 »
zasysasz domyślną teksturę kerbala i ją edytujesz w np. paincie. a jak chcesz poradnik do painta to go szukaj na forum painta.
P.S przeczytaj netykiete

8
Dyskusje o modyfikacjach / Odp: Brak niektórych części w modach.
« dnia: Wto, 18 Lis 2014, 16:49:13 »
miałem ten sam problem. Gra była zainstalowana na dysku D a po zainstalowaniu jej na dysku C wszystkie części były i działały.
Nie wiem gdzie masz zainstalowaną grę ale jak na D (lub E) to może pomóc :)

9
Dyskusje o modyfikacjach / Odp: Mod Fasa
« dnia: Wto, 18 Lis 2014, 16:43:28 »
w plikach Fasa masz wszystkie rakiety od mercury redstone aż do Saturna 5. te pliki wrzucasz do folderu VAB w folderze ships (w głównym folderze gry) potem jak odpalisz nową grę w sandbox'ie to będą w VAB jak gotowce od squad'u

10
Łaziki / Re: Land Rover Defender
« dnia: Wto, 11 Lis 2014, 20:46:51 »
@up
skrzydła spaceplane plus to stockowe skrzydła

11
Poproś o pomoc / Odp: Rakieta się przechyla
« dnia: Sob, 08 Lis 2014, 17:28:41 »
od tego jest demo dostępne tutaj: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

12
@up problem z tym modem jest taki że panele słoneczne odkrywa się bardzoooooo późno więc jedynym źródłem prądu są baterie, które kończą się 5 razy szybciej i zawierają 3 razy mniej elektryczności (taki hardcore mod) Jak ja grałem na tym modzie  to często baterie były 80% masy sądy.

13
Poproś o pomoc / Odp: Nie mogę wysłac danych naukowych z kosmosu.
« dnia: Wto, 04 Lis 2014, 16:55:22 »
tak jak mówi kolega wyżej, nie możesz odkryć czegoś co już odkryłeś, w KSC już mają te dane... na wuj je wysyłać?

14
Propozycje & Uwagi / Odp: Propozycja podstrony
« dnia: Pon, 03 Lis 2014, 22:26:59 »
do pojazdów masz podstronę "galerie" jak byś nie wiedział, a co do firm nie ma sensu opisywać czym się zajmują, widać to po projektach które publikujesz

15
Własna twórczość / Re: Misja KPO
« dnia: Pon, 03 Lis 2014, 22:23:44 »
"... Jeśli podoba się Państwu projekt i chcecie ujrzeć go w fazie realizacji..." ale wiesz, fajnie by było mieć do czego się odnieść, nie wiadomo jakie jest wykonanie projektu.  Musimy wiedzieć jak to ma wyglądać żeby móc pozytywnie lub negatywnie skomentować, "wpłacić 10mln kerbodolarów"

Strony: [1] 2 3 ... 11