Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - TheReclif

Strony: [1] 2 3 4
1
Inne gry / Odp: Elite : Dangerous
« dnia: Nie, 12 Kwi 2015, 16:55:42 »
Mam już Cobrę(handlową, ładownia 40t) i 450,000cr. Zbieram jeszcze 300 tysięcy aby kupić Type 6. Z chwilą kupna nowego statku odpuściłem sobie kopanie z prostego powodu: znalazłem ten kalkulator: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ. Poza tym zarabiam minimum 30 tyś za kurs.

Przerzucam się na handel, okazjonalnie mogę zrobić pożytek z 2 burst-laserów. BTW: jest sens latania i handlowania na open-play?

2
Inne gry / Odp: Elite : Dangerous
« dnia: Sob, 11 Kwi 2015, 00:08:58 »
A jakie macie statki oprócz Sidewinderów? Ja zbieram na Type 9 i będę górnikiem, tak, jak teraz(lecz wcześniej chyba będzie Cobra). A profesja górnika całkiem się opłaca jak się kopie w większości srebro. Ten laser górniczy jest też całkiem dobry. Nie no, bardzo dobry. Rozwaliłem nim Anacondę(co prawda atakowało ją 6 policyjnych-federacyjnych Eagle-ów i ASP, ale i tak dostałem nagrodę 100.407cr, a darowanemu koniowi nie zagląda się w zęby, więc... MOJE! :))). BTW: Shinzo, tworzycie już jakieś skrzydła, do których ja, skromny górnik, mogę dołączyć?

EDIT: zbieram na Type 6, Type 7 i Type 9 przekraczają mój budżet o lata świetlne.

3
Poproś o pomoc / Odp: Co to jest Flight Planning?
« dnia: Pon, 22 Gru 2014, 16:06:47 »
Rzeczywiście, to chyba to. Dzięki za pomoc

4
Poproś o pomoc / Co to jest Flight Planning?
« dnia: Nie, 21 Gru 2014, 20:19:11 »
Witam!
Rozpocząłem nową grę w trybie kariery, rozbudowałem trochę KSC, ale za nic w świecie nie wiem, czym jest Flight Planning, odblokowywane po ulepszeniu budynku Mission Control. Czy ktoś byłby w stanie wyjaśnić mi, co to, do czego służy i gdzie mogę to znaleźć?

5
Gotowe poradniki / Ciekawa sztuczka z kontraktami
« dnia: Sob, 11 Paź 2014, 12:10:08 »
Witajcie!
Chciałem w tym wątku opisać ciekawą sztuczkę dotyczącą wykonywania kontraktów. Otóż załóżmy, że nie mamy punktów nauki. Co robić? Badania: nie, bo za ryzykowne. Latanie w inne części Kerbinu i badanie ich: nie, bo za ryzykowne. Więc co tu robić? Mamy wspaniałe kontrakty. Ustawiamy obie polityki u naukowca w Administration Building i (zakładam, że możecie uzyskać w miarę normalną orbitę) ustawiamy orbitę(najlepiej statkiem załogowym, z panelami i dużą anteną, stacja kosmiczna też ujdzie) i bierzemy kontrakt na dane z przestrzeni wokół Kerbinu. Klikamy na Crew Report(nasz moduł załogowy) i wysyłamy. Gotowe! Fundusze(lekko uszczuplone), reputacja(też uszczuplona) i nauka(tej akurat leci dużo) lecą nasze konto. A że kontrakty są proceduralnie generowane, dostajemy sposób na bezpieczne zarabianie funduszy i zbieranie nauki. To samo można wykonać np. ze stałymi bazami m.in na Munie lub Minmusie. A co zrobić, gdy odkryliśmy wszystko? Zmieniamy strategię! Mam nadzieję, że nie odkryłem Ameryki na nowo. Jeśli komuś pomogłem, naciśnij na "Pomógł". W końcu jakaś tam motywacja jest :-).
Pozdrawiam

6
Samoloty / Odp: XS-03 Prom SSTO >>>FULL STOCK<<<
« dnia: Czw, 27 Mar 2014, 18:32:24 »
Bardzo ładny i dobrze upakowany SSTO. Jest ode mnie tylko jedna uwaga: matko, to ma 500 części! Ale poza tym fajnie, że stworzyłeś dialog "lotniczy", chociaż ja bym dał bardziej polskie oznaczenia ICAO typu Sierra Papa lub Sierra November lub napisałbym go po angielsku(lepiej brzmi "Sierra Papa Zero Three Readback correct" niż "Sierra Zero Trzy, odczytanie poprawne"). Poza tym konstrukcja-super.

7
Jest tutaj pewien błąd. A mianowicie próbki i raporty EVA można wysyłać. Wystarczy podlecieć Kerbalem w EVA do kabiny, kliknąć na nią prawym przyciskiem myszy i wybrać "Store experiments". Teraz tylko wchodzimy na statek, klikamy na antenę i wybieramy "Transfer data".

8
Nazwa zmieniona. Problemem był brak możliwości zmiany tytułu na Internet Explorerze(źle działający skrypt). Bardzo przepraszam za tą pomyłkę

9
Dyskusje na dowolne tematy / Piosenka(a raczej teledysk) o astronautach
« dnia: Pon, 20 Sty 2014, 20:43:26 »
Teledysk do tej piosenki nawiązuje do kosmosu i kosmonautów. Oczywiście po obejrzeniu podważa też autentyczność lądowania na Księżycu, ale każdy refren był umiejscowiony w takim momencie w teledysku, że przy każdym czułem dumę. Poza tym sama piosenka jest fajna.

Link do teledysku:

10
Propozycje & Uwagi / [Odrzucone] Licznik ogólnej liczby wyświetleń
« dnia: Śro, 09 Paź 2013, 22:50:22 »
Witam!
Myślę, że urozmaiceniem forum byłby licznik całkowitej liczby wyświetleń postów użytkownika.
Podobna rzecz funkcjonuje np. na YouTubie.

11
Inne gry / Watch Dogs
« dnia: Wto, 13 Sie 2013, 21:55:07 »
Witajcie!
Postanowiłem pokazać moją ulubioną(od premiery, która będzie 22 listopada) grę o... no właśnie, o czym?
Watch Dogs to gra, która łączy hackowanie, jazdę samochodem i łodzią oraz strzelanie. Ślinka cieknie?
Za grę odpowiedzialne jest ogromne studio Ubisoft. Jest tu parę trailerów:





Jeszcze link do polskiej(wspieranej przez Ubi)społeczności:Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

12
Inne gry / Sprinter Project
« dnia: Pon, 12 Sie 2013, 11:26:07 »
Witajcie!
Wracam na forum po dłuuugiej przerwie w Kerbalach, ale czas ten przeznaczyłem na tworzenie gry na silniku Unity. Jest najprostsza jaka może być-biegniesz ludzikiem z punktu A do B. Pomógł mi znajomy grafik.Czekam na wasze opinie, propozycje, uwagi i skargi. To bardzo ważne dla każdego developera! Poinformujcie o jakichś bugach i napiszcie, co powinno się znaleźć w grze.

Link: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

OSTRZEGAM!-Gra jest w wersji pre-alpha!

13
Własna twórczość / Odp: Jakaś gierka :D
« dnia: Nie, 11 Sie 2013, 21:10:10 »
Ciekawa gra o dużym potencjale, ale małej orginalności(podobieństwo do Kerbali i trochę do orbitera).
W każdym bądź razie jest super i z praktyki wiem, ile pracy musiałeś w to włożyć(pisanie skryptów(okropieństwo), ustawianie obiektów, fizyki, zderzeń, HUDu no i stworzenie asteroidy i księżyca).
Ja do czegoś takiego bym się nie zabrał, bo mam jeszcze za małą wiedzę o JS.

var fajne : boolean = true;
private var gra : String;

function Start(){

}

function Update(){

}

function CzyFajne(){
Debug.Log("Fajne");
if(fajne){
Application.LoadLevel(gra);
}else{
Application.Quit; //szkoda ;)
}
}

14
Inne / Odp: Pierwsza flaga
« dnia: Pią, 09 Sie 2013, 22:57:16 »
Ja w góra 10 minut wykombinowałem takie coś:

15
Statki kosmiczne / Odp: Jupiter X1 z seri Eton [wahadłowiec]
« dnia: Wto, 30 Kwi 2013, 18:33:47 »
Robi wrażenie, wygląda jednak jak samolot. Dla mnie ocena (jednogłośnie) 10/10. Myślisz, że po odpowiednich modyfikacjach(dodanie ruchomego wysięgnika)można by było zadokować tym kolosem do stacji kosmicznej? A może już się da?

Strony: [1] 2 3 4