Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - ShookTea

Strony: [1] 2 3 ... 41
1
Aktualności / Squad upada (?)
« dnia: Śro, 05 Paź 2016, 17:46:19 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Z dnia na dzień studio opuszcza absolutna większość pracowników:
Mike (Mu)
Bill (Taniwha)
Nathanael (NathanKell)
Sébastien (Sarbian)
Jim (Romfarer)
Brian (Arsonide)
Chris (Porkjet)
Nathan (Claw)

Jedyni, którzy pozostali, to Roverdude, Nightinggale, Uomocapra i Alejandro (menedżer projektu, następca Filipe).

R.I.P. (*)

2
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: internetowe znaleziska
« dnia: Nie, 21 Sie 2016, 11:00:11 »
Ja pierpraszam, ale wyjeżdżam z kraju.
Kiedyś. xD

3
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: internetowe znaleziska
« dnia: Pią, 01 Lip 2016, 09:37:53 »
Powiedziałem, co w tym fajnego.
Ja im ogólnie kibicowałem i dobrze im życzyłem, ale moja słaba psychika dostawała już świra, gdy widziałem piłkę nożną (czyli sport, którego nie lubię i w dodatku mam kompleksy. Pewnie jedno wynika z drugiego :P) dosłownie wszędzie wokół mnie.

4
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: internetowe znaleziska
« dnia: Czw, 30 Cze 2016, 23:55:28 »
PRZEGRALI XD
Nareszcie internet, telewizja i w ogóle wszystko wróci do normy.

5
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: internetowe znaleziska
« dnia: Wto, 28 Cze 2016, 12:24:41 »
UWAGA, spoiler z finału szóstego sezonu Gry o Tron.
Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.

6
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Nie, 26 Cze 2016, 19:43:20 »
Napiszę o tym, na czym się znam, czyli na programowaniu. No i coś dodatkowego na wstępie.

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
zadziwia mnie fakt braku jakichkolwiek nowych relacji na forum

Pewnie polecą na mnie gromy (sam bym to zrobił), ale w moim przypadku nie robię relacji (choć miałem parę całkiem nieźle rozpisanych projektów, które kontynuowałem, ale zwyczajnie nie publikowałem), bo strzeliłem focha. Ot, takie zachowanie gówniarza.

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
wzrost wydajności jest.... ujowy. Naprawdę. 30%?

Przy projekcie takich rozmiarów wzrost wysokości na poziomie 30% jest naprawdę gigantycznym osiągnięciem.

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
żeby wykrzesać marne trzydzieści procent, to wystarczyło pogrzebać mocniej w kodzie.

Przejście na Unity 5 to praktycznie zmiana silnika gry. Praktycznie wszędzie tam, gdzie twórcy gry zapowiadają zmianę silnika, tak naprawdę piszą grę od zera, zachowując jedynie te elementy, które mogą działać bez względu na użyty silnik (w przypadku KSP byłby to np. mechanizm wyliczania orbit). Oni zdołali użyć nowego silnika w tym samym projekcie, i jeszcze do tego wykrzesać z tego jakąkolwiek optymalizację (nawet to "ujowe 30%") zamiast kompletnej katastrofy FPSów, jak by to nastąpiło, gdyby niczego nie przejrzeli. Podsumowując, 30% to naprawdę cholerny skok. Żądane przez ciebie 300% wymagałoby napisania gry od nowa, w dodatku w niezwykle topornym języku C z wstawkami z Assemblera, by do maksimum wykorzystać moc procesora. Praktycznie zamknęłoby to całą scenę moderską, bo Assembler w niewłaściwych rękach jest cholernie niebezpieczny, poza tym programowanie w C jest naprawdę męczące (choćby przez brak OOP, który naprawdę ułatwia sprawę), a z delikatnie lepiej dopracowanego C++ w ogóle się nie powinni tacy "300% optymalizacji" tykać, bo biorąc pod uwagę kierującą tym językiem zasadę kompatybilności wstecznej, C++ dla superoptymalizatorów jest jedynie językiem C z domieszką gówna.

Inna kwestia, że Unity samo w sobie jest gigantem na glinianych nogach, który powstał jako narzędzie do wszystkiego (a jak wiadomo, narzędzie do wszystkiego jest też do dupy).

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
gniotem, jak to całe jednosurowcowe wydobycie. Aero stockowe? Szit. Brak planet nowych, zrobionych chociażby w stopniu niemakabrycznym powierzchni ciał niebieskich, gdzie pas asteroidów? Gdzie zapowiadane fale? Gdzie stockowy KAS, IR, Remote Tech? Nima.

Ogólnie się zgadzam, aczkolwiek wymaganie jednocześnie miliarda aktualizacji + gigantycznej optymalizacji jest be. Optymalizację zrobili, gratuluję, ale faktycznie prawie nic z obiecanych rzeczy się nie pokazało.

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Pozdrawiam

Ja cię też kochanie <3

EDIT: W kwestii wstawek z Assemblera dodam jeszcze, że musieliby robić dla jednego zadania różne wstawki w zależności od tego, jaka jest architektura procesora, na którym uruchamiana jest gra.

7
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Sob, 11 Cze 2016, 21:22:47 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Natomiast narzekanie na elementy humorystyczne w filmiku humorystycznym jakoś nie ma sensu  ;)
Poziom poczucia humoru godny Niemca :D
Narzekanie na Squad jest modne. Ja sam narzekam na Squad, chociaż do tej pory nie udało mi się w życiu osiągnąć niczego, co pozwalałoby choćby czyścić im buty.

8
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Czw, 09 Cze 2016, 13:30:48 »
Następny!
Dziś pożegnaliśmy Dana R. Paulsena, głównego animatora. W sensie nie tego, co zabawia ludzi w czasie wolnym, tylko tego, co robi animacje. Robił również te teasery:

9
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Pon, 30 Maj 2016, 21:03:27 »
Felipe żegna się z teamem KSP.
Więcej informacji dam, jak przeczytam.

EDIT: Nie dam więcej informacji, bo cały list HarvesteRa to lanie wody "jestem zadowolony, team jest zadowolony, zasługują na kogoś lepszego".

10
Propozycje & Uwagi / Odp: Zmiana fonta na stronie głównej
« dnia: Śro, 27 Kwi 2016, 09:57:31 »
Tu się najbardziej rzuca w oczy:


11
Propozycje & Uwagi / Zmiana fonta na stronie głównej
« dnia: Wto, 26 Kwi 2016, 18:06:39 »
Font, w którym wyświetla się tekst artykułów na stronie głównej, nie obsługuje polskich znaków.

12
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Pią, 22 Kwi 2016, 09:41:45 »
Nie wiem czy to wina modów, czy Squadu, ale 64-bitowy KSP jest wciąż niestabilny. Przed chwilą wywaliło mnie z gry, gdy próbowałem dołożyć spadochron. Wczoraj wywaliło mnie raz, gdy rakieta miała zrobić jebudu o ziemię, i drugi raz, gdy miałem odpalić silnik kolejnego stopnia rakiety.

13
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Wto, 19 Kwi 2016, 21:56:32 »
Na Steamie również.

14
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: internetowe znaleziska
« dnia: Pon, 18 Kwi 2016, 14:11:41 »
To jest hebrajski.
Można by tworzyć teorie o Najwyższej Władzy Żydów itd., ale wydaje mi się, że po prostu ktoś zamawiający reklamę zrobił missclicka.

15
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: internetowe znaleziska
« dnia: Pią, 08 Kwi 2016, 22:34:51 »
Misja zacznie się już za 15 minut.
Do tej pory oglądałem na żywo dwa starty od SpaceX, obydwa okazały się nieudane. Może tym razem się uda? :P

[Post scalony: Pią, 08 Kwi 2016, 22:46:23]
BTW.
Ta łajba, na której lądują, nazywa się "Of Course I Still Love You" XD

Strony: [1] 2 3 ... 41