Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - oczykobry94

Strony: [1]
1
O to własnie chodzi że schodząc z niskiej orbity (100km) przy PA na 12km efektu termicznego nie ma.

PS. Jak coś to mam wersje x86

2
Witam. Mam kilka pytań dotyczących FAR'a.
1. Dlaczego aby wynieść rakiete w kosmos potrzeba mniej mocy niż na czystej wersji gry?
2. Czy to normalne że często wogule nie ma efektu termicznego przy wchodzeniu w atmosfere a jeżeli już jest to trwa aż do 2000m nad powierzchnią kerbinu i ledwo zdążam odpalić spadochrony (mam DeadlyReentry)

Wersja gry: 0.24

3
Dyskusje o modyfikacjach / Odp: Problem z Cacteye telescope
« dnia: Nie, 15 Cze 2014, 22:16:00 »
Rozwiązaniem jest zmiana kilku znaków w plikach cfg moda.

Wchodzisz do \GameData\CactEye\Parts\Processors\ i masz tam trzy foldery: "high", "low" i "mid". W każdym z nich znajduje się plik .cfg który trzeba otworzyć w notatniku i w sekcji KASModuleGrab zmienić tą linijkę: evaPartDir = (0,1,0) na tą: evaPartDir = (0,-1,0) (Jak napisałem wcześniej powtarzamy tą czynność dla każdego pliku .cfg z wyżej wymienionych folderów). Potem wchodzisz do: \GameData\CactEye\Parts\tele_mount i otwierasz plik part.cfg w notatniku. Linijkę node_stack_top = 0.0, -0.3, 0.0, 0.0, 1.0, 0.0, 0 zamieniasz na node_stack_top = 0.0, -0.3, 0.0, 0.0, -1.0, 0.0, 0 i gitara, powinno śmigać.

Rozwiązanie znalazłem tutaj: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

4
Dyskusje o modyfikacjach / Odp: Problem z Cacteye telescope
« dnia: Nie, 15 Cze 2014, 19:50:20 »
Ok problem rozwiązany, można zamknąć

5
Dyskusje o modyfikacjach / Odp: Problem z Cacteye telescope
« dnia: Sob, 14 Cze 2014, 10:49:21 »
Ma ktoś może jeszcze jakieś pomysły bo reinstalacja moda nie pomogła a ModuleManager mam aktualny.

6
Dyskusje o modyfikacjach / Odp: Problem z Cacteye telescope
« dnia: Śro, 11 Cze 2014, 21:42:52 »
Screeny poprawione :)

7
Dyskusje o modyfikacjach / Odp: Problem z Cacteye telescope
« dnia: Śro, 11 Cze 2014, 15:47:46 »
To raczej nie jest bug graficzny. Zapodaje kilka screenów (zrobiłem je na powierzchni kerbinu bo nie chciało mi sie już lecieć na orbite :D )

1. Procesor umieszczony we właściwym miejscu


2. Procesor wymontowany (wisi na plecach kerbala)


3. Procesor założony


Hmm wygląda to tak jakby procesor był zamontowany do góry nogami i przenika przez spód tej ładowni xd

Dodam tylko że zamontowanego w ten sposób procesora nie można wogule aktywować.

8
Witam. Wynioslem sobie teleskop na orbite 130km lecz niechcący ustawiłem go w strone słońca i wybuchł procesor. Wyslalem więc rakiete z załogą i z nowym procesorem. Gdy udało mi się zadokować wyjąłem nowy procesor z tej skrzynki na części i podleciałem kerbalem do teleskopu. I w tym momencie zaczyna się problem, podlatuje do tego elementu w który wkłada się procesor i klikam na niego prawym przyciskiem i wybieram Store. Nowy procesor niby sie montuje lecz pod elementem przeznaczonym na procesor przez co gdy prubuje go zdemontowac i poprawic to cały teleskop sie rozpada. Może mial ktos kiedys podobny problem. Mam nadzieje ze dosc jasno napisalem i każdy rozumie o co mi chodzi :) . Prosze o pomoc.

9
Szukam modyfikacji / Odp: Mod na wahadłowce
« dnia: Pon, 09 Cze 2014, 11:54:31 »
OK, Dzięki.

10
Szukam modyfikacji / Mod na wahadłowce
« dnia: Nie, 08 Cze 2014, 15:16:17 »
Witam. Poszukuje modów dodających części do wahadłowców: ładownie, skrzydła itp. Silniki jak coś to mam z moda Shuttle engines.

11
Szukam modyfikacji / Odp: remotetech 2 download plus fix /pomocy/
« dnia: Sob, 07 Cze 2014, 23:59:34 »
Pierwszy link w Google: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ tu masz remote techa i fixa. Moda nie musisz ściągać ze spaceportu, skorzystaj z drugiego linku. Czy to na prawde takie trudne?

12
Dyskusje o modyfikacjach / Odp: Problem z TAC Life Support
« dnia: Pią, 06 Cze 2014, 00:42:58 »
OK. Zainstalowałem tego moda z tej stronki: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ i działa, w paczce z poprzedniego linku brakowało jakiegos pliku DLL.

13
Dyskusje o modyfikacjach / Odp: Problem z TAC Life Support
« dnia: Pią, 06 Cze 2014, 00:03:55 »
Nie znalazłem nigdzie opcji włączenia tego moda. Nie wyświetla mi sie nic ani gdy wybieram nową gra ani gdy wczytuje. Nie moge również znaleźć opcji wyłączenia respawnu. Jestem zielony z modami i pierwszy raz gram w kerbale na modach, wytłumaczcie mi co dokładnie robić, może ten mod nie działa na 0.23.5 albo zainstalowałem złą wersje

14
Dyskusje o modyfikacjach / Problem z TAC Life Support
« dnia: Czw, 05 Cze 2014, 18:52:33 »
Witam. Mam problem z modem TAC Life Support. Otóż wgrałem tego moda, modele sie zainstalowały (kontenery na Food, Water itp), podczas lotu w Resources (Prawy górny róg) pokazuje ilośc jedzenia, tlenu i wody lecz problem jest w tym że nie ważne ile bym latał w kosmosie kerbalem to i tak zasobów nie ubywa, nawet jak bym ich nie zabrał to moge oblecieć cały układ słoneczny dookoła bez jedzenia a kerbal przeżyje. Moja wersja kerbali to 0.23.5, moda pobrałem z stąd: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ , wrzuciłem folder ThunderAerospace do GameData. Prosze o pomoc, może jest jakiś patch albo złego moda wgrałem.

Strony: [1]